Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 بازار خرید ویلچر آلمانی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / بازار خرید ویلچر آلمانی

بازار خرید ویلچر آلمانی

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

بازار خرید ویلچر آلمانی روندی رو به گسترش دارد. ویلچرهای آلمانی دارای کیفیت بالایی هستند و قیمت های آن ها هم مناسب است پس بنابراین در داخل ایران و در کل جهان خریداران زیادی هم دارند. جنس این محصولات از فلز درجه یک می باشد و چرخ های کلفت و  ضخیمی هم دارند که می توانند وزن و فشاری که بر روی آن هست را تحمل کنند. این محصولات به کمک شرکت های بازرگانی وارد می شوند.

 

ویلچر آلمانی چه ویژگی هایی دارد؟

ویلچر برقی مبله ایرانی

ویلچر آلمانی چه ویژگی هایی دارد؟ ویژگی ویلچر آلمانی  متعدد می باشد از جمله جنس خوب و کیفیت آن می باشد. جنس این ویلچرها با توجه به کارکردشان مختلف است مثلا نمونه های ورزشی چون بار زیادی را باید تحمل کنند پس بنابراین کیفیت بسیار عالی باید داشته باشند. ورزشگاران دومیدانی و یا بستکبالیست ها از چرخ های مدل دار و محکم استفاده می کنند. اما نمونه های معمولی خریدار زیاد درصدد جنس و کیفیت آن نیست بلکه اگر چرخ کارکرد مناسبی داشته باشد همین برای خریدار کفایت می کند.

ویلچرها دو گونه هستند معمولی و یا برقی که هر کدام با توجه به نوع آن تجهیزات مختلفی هم در ساخت آن ها استفاده می شود. ویلچرهای معمولی  تنها فلز و چرخ و پلاستیکی که بر روی آن استفاده می شود مهم است و اما نمونه های برقی نوع باتری و یا چگونگی شارژ باتری ها  و  غیره  هم مهم است و هم تاثیر زیادی در کیفیت تولید دارد.

ما در سایت انواع ویلچرها را قرار داده ایم هم نمونه های داخلی و هم نمونه های خارجی این محصولات را همراه با مشخصات کامل و قیمت ها تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود و کارکرد آن ها محصول را انتخاب و خرید نمایند. علاوه بر این قسمتی را هم اختصاص داده ایم به  دادن اطلاعات کاملی در مورد این محصولات  تا مشتریان قبل از آن که محصولی را انتخاب کنند بتوانند با خواندن آن اطلاعات کاملی را به دست بیاورند. هدف ما انتخاب درست مشتریان می باشد.

قابلیت های منحصر به فرد ویلچر آلمانی

ویلچر برقی مبله

قابلیت های منحصر به فرد ویلچر آلمانی کیفیت و جنس عالی این محصولات است. کشور آلمان یکی از کشورهای صنعتی و پیشرفته ی دنیاست که محصولات خوبی را هم تولید می کند در واقع برای تولید انواع محصول و به خصوص ویلچرها از محصولات درجه یک استفاده می کند و با استفاده از کاردهای مجرب و کارشناسان خود و همچنین دستگاه های پیشرفته و مدرن اقدام به تولید و عرضه ی این محصولات می کند.

صادرات به کشور توسط شرکت های بازرگانی صورت می پذیرد. این شرکت ها انواع محصولاتی را که در خارج از کشور تولید می شوند را به داخل ایران وارد می کنند و در کنار محصولات ایرانی می فروشند. قیمت این محصولات هم با توجه به تغییر قیمت ارز و عوارض گمرگ و همچنین پول کارگر و غیره  مدام در حال تغییر است. با این حال مشتریان به خاطر عمر طولانی و کیفیت عالی این محصولات ترجیح می دهند که از جنس های خارجی استفاده کنند.

تفاوت ویلچر آلمانی با ویلچر چینی

ویلچر برقی مبله

تفاوت ویلچر آلمانی با ویلچر چینی در جنس و کیفیت محصولات است. ویلچرهای آلمانی از نظر جنس و کیفیت عالی می باشند و کارخانه ای که این محصولات را در شهر آلمانی تولید می کند از محصولات درجه یک استفاده می کند و آن را با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته و با استفاده از علم روز تولید می کند. و اما جنس هایی که در چین تولید می شوند دو نوع کیفیت دارند. کیفیت عالی و درجه یک که مخصوص صادرات است و به دیگر کشورها صادر می شود و نوع دوم که این هم مخصوص صادرات است و اما از نمونه های درجه یک کیفیت پایین تری دارد. قیمت ها هم مختلف است اجناس چینی قیمت پایینی تری در مقایسه با نمونه های آلمانی دارند.

ورزشگاران و نیازمندان با توجه به کارکرد این چرخ ها و نیز کشور سازنده اقدام به خرید می کنند. ما در سایت انواع ویلچر از نوع چینی و یا آلمانی را با مشخصات کامل و قیمت ها قرار داده ایم تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنند. خرید هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیرمستقیم و اینترنتی انجام می شود که خرید اینترنتی برای کسانی که فاصله نسبتا طولانی تا مراکز فروش دارند و نیز برای صرفه جویی در وقت و هزینه بهترین گزینه می باشد.

کسانی که به صورت عمده ای می خرند اغلب جنس های باکیفیت با قیمت های ارزان به آن ها تعلق می گیرد از این رو خریداران از جمله مغازه داران در سطح شهرها سعی می کنند که خود مستقیم به مراکز فروش مراجعه کرده و به صورت عمده ای خرید کنند. خرید عمده ای هم برای فروشنده و هم برای خریدار باصرفه است و قیمت محصولات پایین تر می آید.

مرکز خرید ویلچر آلمانی در ایران

ویلچر برقی

مرکز خرید ویلچر آلمانی در ایران دایر است و به روش های گوناگون اعم از مستقیم و غیرمستقیم و اینترنتی به مراجعه کنندگان خدمات می دهد. خرید مستقیم این حسن را دارد که خریدار جنس اصل و اعلا را خریداری می کند و درضمن از راهنمایی و مشاوره کارشناسان هم استفاده می کند. کارخانه هم برای این نوع مشتریان تخفیف های ویژه در نظر گرفته است از جمله ارسال رایگان، تضمین کالا بعد از فروش و گارانتی های چند ماهه که همگی در جهت جذب مشتری می باشد.

زمانی که مشتریان زیادتر شوند و خرید و فروش محصولات بیشتر شود برای کارخانه بهتر است و باعث رتبه ی بیشتر کارخانه در تولید و صادرات می شود. در ضمن برند کارخانه را هم تثبیت می کند و یا باعث ایجاد برند برای کارخانه می شود. در خریدهای غیرمستقیم برای کسانی که فاصله ی طولانی تا مراکز فروش دارند بهتر است. و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی آن ها می شود. جنس خوب و کیفیت بالای این محصولات باعث جذب مشتری و خرید بیشتر می شود.

شرکت های پخش که این محصولات را وارد ایران می کنند در تمام شهرهای ایران نمایندگی فعال دارند. این نمایندگی ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم این محصولات را به مشتریان ارائه می دهند. مغازه داران و یا فروشگاه های لوازم بهداشتی هم از عمده خریدارانی می باشند که به شرکت های پخش مراجعه می کنند.

ویلچر برقی چمپ آلمانی

ویلچر برقی چمپ آلمان

یکی از محصولاتی که در خود کشور آلمان ساخته و مونتاژ شده است مدل چمپ می باشد که یک محصول مبله با کیفیت آلمانی می باشد که وارد ایران شده است این محصول موتور های پرقدرت و قوی دارد دو عدد موتور 700 وات و دو عدد باطری 80 آمپر دارد که این قابلیت باعث می شود مسافت های طولانی را پیمایش کند.

ویلچر چمپ یکی از محصولاتی است که برای افرادی که آسیب نخاعی هستند و یا میخواهند مسافت طولانی را پیمایش کنند و یا کسانی که نیاز دارند حین استفاده کمی استراحت کنند این محصول مناسب می باشد زیرا چمپ قابلیت برانکاردی شدن دارد یعنی هم زیرپایی بالا میاد و هم تکیه گاه به عقب خم می شود.

برای خرید این محصول می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

ویلچر برقی میرا مدل اپتیموس

ویلچر برقی میرا اپتیموس 2

اپتیموس یکی از محصولات تولید شده شرکت میرا آلمان می باشد که دوتا از مدل های آن وارد ایران شده است اپتیموس یک و اپتیموس دو از محصولاتی هستند که وارد ایران شده و به فروش رسیده.
اپتیموس یک از محصولات قدیمی تولید شده شرکت میرا می باشد و به طبع بعد از این، مدل های جدید تری تولید شد اما به دلیل تحریم وارد ایران نشد.

ویلچر اپتیموس دو مدل برتر تولید شده می باشد که البته سنگین وزن هستند این محصول یکی از محصولاتی است که خواهان زیادی دارد و البته پایه قیمتی این محصولات بالاست.

اطلاعات بیشتر را میتوانید از متخصصین مجموعه برسو بخواهید.

ویلچر دستی میرا

ویلچر دستی میرا x3 (11)

میرا شرکت تولید کننده ویلچر های برقی و دستی می باشد. تخصصی روی این محصول کار میکنند و نظر کاربران برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ویلچر هایی که وارد ایران شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویلچر دستی 17.50
  • ویلچر دستی 18.50
  • ویلچر دستی 33.10
  • ویلچر دستی 43.10
  • ویلچر دستی 3.600
  • و…

ویلچر دستی های میرا راحت و کاربردی هستند که می توان به جرات گفت کسانی که ویلچر های میرا آلمانی سوار می شوند نمی توانند از محصولات دیگر استفاده کنند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر کربنی تاشو اکتیو سبک (4)

خرید ویلچر کربنی اکتیو سبک و راحت

ویلچر کربنی انقلابی عظیم در صنعت تجهیزات پزشکی و وسایل لازم برای معلولین ایجاد کرده است. شرکت تولید کننده مربوطه با استفاده از شیک ترین و بهترین قطعات در بدنه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *