Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 بازار فروش ویلچر تاشو جدید - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / بازار فروش ویلچر تاشو جدید

بازار فروش ویلچر تاشو جدید

ویلچر تاشو جدید یکی از کاربردی ترین انواع این محصولات برای افراد با معلولیت های مختلف است. در بازار فروش داخلی ویلچرهایی با برندهای ایرانی و خارجی عرضه می شوند که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند. انتخاب ویلچر مناسب باید بر اساس چه ویژگی و فاکتورهایی صورت گیرد؟ آیا شکل ظاهری و جدید بودن آن به تنهایی می تواند پاسخگوی نیاز افراد نیازمند به این وسیله کاربردی باشد؟

 

قابلیت های ویلچر تاشو جدید

قابلیت های ویلچر تاشو جدیدویلچر به عنوان یک وسیله ای برای جابجایی راحت افراد معلول، سالمندان و بیمارانی که قادر به جابجایی خود نیستند، کارآیی های مختلفی دارد. این وسیله در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود که به دو دسته ویلچرهای دستی و کنترلی طبقه بندی می شوند.
امروزه یکی از کارآمدترین مدل ها ویلچرهای تاشو هستند. این نوع ویلچر برای افرادی با معلولیت های طولانی مدت کاربردهای بسیار زیادی دارد. بنابراین یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب نوع ویلچر، مدت زمان نیاز به آن است.
از جمله قابلیت های این مدل ها می توان به وزن سبک آنها، جابجایی آسان و امکان استفاده از آن در مکان های مختلف اشاره نمود. از آنجایی که ویلچرهای تاشو فضای نسبتاً کمی را اشغال می کنند برای افرادی که در خانه های کوچک و آپارتمانی زندگی می کنند، انتخاب بسیار مناسبی است.
جنس بدنه انواع ویلچر تاشو جدید از آلومینیوم و تیتانیوم است. به همین علت در عین حال سبک بودن، قابل حمل افراد سنگین وزن و بالاتر از صد کیلوگرم را نیز دارا می باشند.
انعطاف پذیری و نشیمنگاه بسیار نرم و راحت یکی دیگر از قابلیت های این نوع ویلچر است که موجب محبوبیت آن نیز شده است. در مدل های برقی و حتی قدیمی تر امکان تغییر پشت صندلی و نشیمنگاه به راحتی وجود دارد. برخی از مدل های جدید برای کودکان طراحی شده اند که دارای رنگبندی های متنوعی نیز می باشند.

میزان تحمل وزن ویلچر تاشو

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (23)

با توجه به تکنولوژی بکار رفته در ساخت ویلچرها قابلیت های آنها نیز متفاوت است. هر چقدر که سایز ویلچر بزرگ بوده و جنس بدنه آنه باکیفیت تر باشد به همان میزان تحمل وزن افراد نیز افزایش می یابد.
وزن ویلچر استاندارد برای افراد سنگین وزن بین 18 تا 32 کیلوگرم متغیر است. علت تغییر آن نیز به لوازم جانبی و برخی آپشن های موجود در مدل های مختلف مربوط می شود.
میزان تحمل وزن ویلچر تاشو برای افراد با وزن معمولی نیز تا 130 کیلوگرم است. ویلچرهای طراحی شده برای افراد سنگین وزن نیز تحمل وزن بالاتری بین 150 تا 380 کیلوگرم را دارا هستند.
بنابراین در نظر گرفتن تحمل وزن ویلچرهای تاشو یا دیگر مدل های موجود در بازار یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید است. دسته ویلچر، پایه، نوع و تعداد ترمزها، صفحات محور ویلچر، چرخ کاستر و لاستیک از جمله اجزایی هستند که در تعیین وزن این محصولات تاثیر مستقیم و بسزایی دارند.
بنابراین همواره توصیه می شود ویلچرهایی با بدنه آلومینومی و دسته های سبک و نشیمنگاه پارچه ای یا چرمی انتخاب کنید که سبک باشند و حمل آنها در شرایط مختلف آسان باشد.
امروزه ویلچرهای جدید برقی دارای موتورهای الکتریکی و باتری های لیتیومی می باشند که خود تاثیر مستقیمی بر وزن ویلچرها می گذارند. هر چند به علت خودکار بودن این مدل ها و عدم نیاز به نیروی کمکی، فاکتور وزن در این نوع ویلچرها اهمیت چندانی نخواهد داشت.

سوالات متداول هنگام خرید ویلچر تاشو جدید

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (21)

قبل از خرید ویلچر تاشو جدید باید بدانید که مدل مورد نظر می تواند تمام نیازهای روزانه شما را رفع کند یا خیر. به همین علت همواره باید سوالاتی را مطرح کنید تا فروشنده بتواند بهترین نمونه موجود در بازار را برای شما فراهم آورد.
از جمله مهمترین سوالات و چالش هایی که در هنگام خرید ویلچر پیش روی افراد وجود دارد عبارتند از:

  • آیا امکان استفاده آسان از ویلچر در محیط کار یا تحصیل برای من فراهم است؟
  • در طول شبانه روز از ویلچر اغلب در چه محیط هایی استفاده خواهم کرد؟
  • آیا شکل ظاهری و نحوه عملکرد ویلچر برای من اهمیت دارد؟
  • چه ساعاتی از روز بیشترین نیاز به استفاده از ویلچر را دارم؟
  • در صورت نیاز از چه وسیله ای برای حمل و جابجایی ویلچر می توانم استفاده کنم؟
  • هزینه و قیمت فروش مدل مورد نظر چقدر است؟

توجه کنید که در ظاهر یافتن پاسخ مناسب و انتخاب بهترین نوع ویلچر بر اساس آنها کار آسانی است اما در حقیقیت به علت محدود بودن برخی امکانات در محیط خانه و کار، دستیابی به کارآمدترین ویلچرها چندان امکان پذیر نیست.
به همین علت توصیه می شود در هنگام خرید ویلچر به نکات مهمی مانند دارا بودن سیتستم ترمز و کنترل، امکانات جانبی مانند داشتن جاپایی مخصوص، ابعاد ویلچر، نوع چرخ ها، ساده یا کنترلی بودن آن و هم چنین فرم و شکلی کلی ویلچر توجه ویژه داشته باشید.
هرچقدر که مدت زمان استفاده از این وسیله بیشتر باشد به همان میزان نیز باید امکانات آن بیشتر بوده و تکنولوژی های به روزتری برای کاهش وابستگی به افراد خانه یا دوستان فرد نیازمند به ویلچر داشته باشد.

مرکز فروش ویلچر تاشو جدید

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (20)

توصیه می کنیم که همواره قبل از خرید ویلچر نظر متخصصان و ویژه پزشکان توانبخشی را جویا شوید تا بتوانید بهترین نوع ویلچر را بر حسب نیاز خود تهیه نمایید. همچنین می توانید با افرادی که قبلاً از ویلچر به عنوان یک وسیله کمکی استفاده کرده اند مشورت بگیرید تا اشتباهات آنها در انتخاب و خرید تکرار نکنید.
گفتنی است که در مراکز فروش ویلچر تاشو جدید و دیگر نمونه ها که دارای تکنولوژی های روز و مدرن هستند، تنوع بسیار بالا بوده و به همین علت گاهاً در انتخاب دچار چالش خواهید شد.
به طور کلی برای داشتن یک ویلچر خوب باید به مشخصات کلی آن مانند طول و ارتفاع نشیمنگاه، ابعاد آن در حالت باز و تا شده، ارتفاع پشتی ویلچر، حداکثر وزن قابل تحمل و زاویه نشیمنگاه صندلی توجه کنید. این موارد مشخصات و ویژگی های کمی این محصولات به شمار می روند.
از جمله ویژگی های کیفی و فنی انواع ویلچر نیز می توان به مواردی مانند جنس بدنه، نوع چهارچوب، قابلیت کوتاه و خم شدن پشتی، متحرک یا ثابت بودن محل قرار گرفتن پا، داشتن کمربند ایمنی و کمک ترمز اشاره کرد.
تمامی این موارد به صورت مستقیم تعیین کننده قیمت فروش انواع ویلچر تاشو در بازار هستند. البته نوسانات بازار، برند شرکت تولیدی و هم چنین وارداتی یا تولید داخل بودن این محصول نیز تا حد قابل توجه ای می تواند بر قیمت ها تاثیرگذار باشند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *