Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 بهترین انتخاب ویلچر برقی خوب - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / بهترین انتخاب ویلچر برقی خوب

بهترین انتخاب ویلچر برقی خوب

ویلچر وسیله ای است که به بیماران نخاعی و کسانی که دچار اختلالات حرکتی هستند کمک قابل توجهی می کند. از این وسیله دو نوع ویلچر برقی و ساده در بازار وجود دارد. ویلچر برقی مزایای بسیار گسترده ای نسبت به ساده دارد و برای بهبود بیماران بسیار کمک کننده نیز می باشد و به بیماران کمک می کند که راحت و بدون هیچ گونه مشکلی به زندگی عادی روزمره خود ادامه دهند. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که بهترین انتخاب را در زمینه ی خرید ویلچر برقی خوب داشته باشید، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بهترین انتخاب ویلچر برقی خوب

بررسی مشخصات ویلچر برقی

بررسی مشخصات ویلچر برقی انواع مختلفی از این محصول تولید و عرضه می شود. در واقع انواع ویلچر برقی با برندهای مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام کیفیت و قیمت متناسب به کارایی خود را دارد.

برخی از افراد علاوه بر نداشتن توانایی حرکت در پاها، توسط دست ها نیز امکان حرکت را ندارند که ویلچر دستی را استفاده کنند ما به این گونه افراد ویلچر برقی را توصیه می کنیم زیرا در حرکت این نوع ویلچر نیاز به حرکت دست ها نیست.

همچنین برخی از افراد می خواهند مسیر طولانی را حرکت کنند که بدین وسیله حرکت آنها توسط ویلچر ساده دست هایشان را خسته می کند و به این گونه افراد نیز خرید ویلچر برقی توصیه می شود.

حال می خواهیم به بررسی مشخصات و خصوصیات ویلچر برقی بپردازیم.

ویلچرهای برقی دارای سرعت بالایی هستند و در استفاده از این محصول نیاز به صرف انرژی نیست زیرا خود به صورت الکتریکی حرکت می کند.

ویلچرهای برقی به دلیل امکانات ویژه ای که دارند نسبت به نوع ساده دارای قیمت بالایی هستند.

این محصول دارای موتور برقی می باشد که به جرات می توان گفت در سال های اولیه بدون هیچگونه مشکلی کار می کند.

باطری های این محصول نیز تا مدت ها کار می دهد ولی پس از تمام شدن دوره باید تعویض شود.

چرخ های ویلچر برقی نیز بسیار با کیفیت و دارای اندازه های استاندارد می باشند.

این محصول به طوری طراحی شده است که هم قابل استفاده در مکان های بیرونی و نا هموار است و هم قابل استفاده در منزل می باشد.

تفاوت ویلچر برقی خوب و ویلچر ساده

تفاوت ویلچر برقی خوب و ویلچر سادهویلچر ساده برای افرادی که با واکر یا عصا راه می روند ولی نمی توانند مسیرهای طولانی را طی کنند مناسب است و می توانند از این نوع ویلچر استفاده کنند ولی افرادی که از ویلچر برقی استفاده می کنند که قادر نیستند با دست خود حرکت کنند و یا از حرکت کردن دادن زیاد دست خود با ویلچر ساده خسته می شوند.

همانطور که اشاره کردیم ویلچر برقی دارای مزایای بیشتری نسبت به ویلچر ساده است. از موارد تفاوت این دو نوع ویلچر با یکدیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مسافت: ویلچرهای برقی توانایی طی کردن مسافت های طولانی را دارند و با این نوع برقی می توانید به راحتی مسیرهای طولانی و ناهموار را طی کنید اما این ویژگی در ویلچر ساده دیده نمی شود.
  • باتری: در ویلچرهای برقی باتری مسئول حرکت این وسیله است و می توان در شبانه روز هنگامی که از آن استفاده نمی کنید باتری را شارژ کنید اما این ویژگی در ویلچر ساده دیده نمی شود و حرکت به وسیله دست ها انجام می شود که کمی مشکل ساز است.
  • حجم اشغالی: ویلچرهای برقی به علت داشتن موتور دارای حجم بیشتری نسبت به نوع ساده دارند بنابراین ویلچرهای ساده برای جابه جایی معمولا گزینه مناسب تری هستند.
  • شیوه نشستن:  ویلچرهای برقی برای نشستن فرد راحت تر هستند زیرا تطبیق پذیری بیشتری با آناتومی بدن ایجاد می کنند ولی این ویژگی در ویلچر ساده دیده نمی شود.

ویلچر برقی اسمارت چیر

ویلچر برقی اسمارت چیر نامی آشنا در ویلچر هاست که برای کسایی که به دنبال ویلچر برقی تاشو خوب میگردن یه پیشنهاد فوق العادست که در ایران موجود هست و شما میتونید این ویلچر رو تهیه کنید.

یه محصول که تحت لیسانس آمریکاست و در چین ساخته میشه کاملا تاشو با وزن حدود 30 کیلوگرم و البته شیک و خارجی برای خاص پسندان میتونید اطلاعات کامل این محصول رو در این لینک ببینید.

ویلچر برقی کنترلی یه محصول حرفه ای ایرانی

همچنان اگر دنبال ویلچر برقی تاشو خوب میگردید که از لحاظ قیمتی هم مناسب باشه پیشنهاد من این محصوله که هم شیکه تمام مشکی ساخته شده و هم دارای ریموت کنترل از راه دور هست که برای کسانی که در اطراف آنها کسی نیست بتوانند به راحتی ویلچر را به سمت خود هدایت کنند.

این ویلچر دارای وزن 26 کیلوگرم هست و تا 120 کیلوگرم هم تحمل وزن دارد. با قابلیت جا شدن در صندوق خودرو.
یک محصول خاص که اطلاعات کامل این محصول را نیز میتوانید در ویلچر برقی کنترلی ببینید.

 

مدل های ویلچر برقی خوب

مدل های ویلچر برقی خوببه صورت کلی در بازار مدل های مختلفی از ویلچر برقی وجود دارد. توجه داشته باشید که هنگام خرید این محصول باید به نکات خاصی توجه فرمایید.

از مواردی که باید در هنگام انتخاب ویلچر برقی خوب به آن توجه فرمایید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چرخ ها: توجه داشته باشید که چرخ های ویلچر خانگی با نوعی که قابل استفاده در بیرون است متفاوت است به همین دلیل باید در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید تا که ویلچری متناسب با نیاز خود خریداری کنید.
  • وزن و ابعاد: سعی کنید هنگام خرید این محصول ویلچری را انتخاب کنید تا که وزن و ابعاد مناسب باشد تا که در هنگام جابه جایی راحت باشد و دچار مشکل نشوید.
  • مدت زمان استفاده: از مواردی که باید به آن دقت فرمایید نوع بیماری و مدت زمانی است که پزشک برای شما این وسیله را تجویز کرده است، زیرا معمولا ویلچرهایی که برای مدت کوتاهی مثلا 2 سال قابل استفاده می باشد دارای کیفیت پایین تر و قیمت ارزان تری نیز می باشد.
  • کنترل صندلی و سیستم ترمز: هنگام خرید این محصول به این نکته توجه قابل توجهی کنید زیرا هنگام استفاده از ویلچر برقی بخصوص در اماکن شلوغ باید سیستم ترمز با کیفیت و مطمئن باشد.

روش خرید ویلچر برقی

روش خرید ویلچر برقیقیمت ویلچر برقی متفاوت است و قیمت آن بستگی به عوامل مختلفی دارد برخی از این عوامل عبارتند از:

  • برند ویلچر برقی
  • کیفیت محصول
  • امکانات محصول
  • مدل ویلچر برقی
  • روش خرید

روش خرید ویلچر برقی متفاوت است و هر شخصی بنا به نیاز و شرایط خود آن را به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری می کند.

امروزه روش خرید اینترنتی بسیار باب شده است و مزایای مختلفی را برای خریداران داشته است برخی از این مزایا عبارت است از:

  • امکان خرید عمده و جزئی
  • صرفه جویی در وقت و تهیه ی محصول در اسرع وقت
  • تهیه ی محصول با قیمت مناسب
  • امکان بازگشت محصول

همچنین افراد می توانند خرید عمده این محصول را به راحتی از طریق روش اینترنتی انجام دهند، خرید عمده ی این محصول را اغلب افرادی انجام می دهند که می خواهند این محصول را صادر کنند و یا خود فروشنده ی انواع ویلچر برقی در فروشگاه هستند.

بنابراین افراد می توانند ویلچر برقی را به روش اینترنتی تهیه نمایند و از مزایای مختلف آن بهره مند شوند.

خریداران محترم می توانند جهت خرید و فروش انواع ویلچر برقی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان خبره این حوزه ارتباط گرفته و اطلاعات کافی و جامع را کسب نمایند.

 

  • تبلیغات:
  1. دستگاه فیزیوتراپی که به ربات تبدیل می شود

  2. دستگاه تست قند خونی که می تواند فشار خون را نشان دهد

  3. تاثیرات منفی پیراهن ورزشی برای سلامتی!

  4. از اولین دستگاه تست قند خون چه می دانید؟

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *