Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 معرفی بالابر بیمار برقی + بهترین قیمت خرید - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / بالابر بیمار / معرفی بالابر بیمار برقی + بهترین قیمت خرید

معرفی بالابر بیمار برقی + بهترین قیمت خرید

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

جابجایی افراد سالمند و یا بیمار نیاز به دقت و تلاش فراوانی دارد تا موجب ناراحتی بیمار و افراد سالمند نمی شود خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از بالابر بیمار برقی کار را برای بیماران و سالمندان راحت تر نموده است، شما با خرید بالابر برقی مدل تاشو می توانید علاوه بر جابجایی بیمار و یا سالمند خود، موجبات آسایش آن ها را فراهم سازید.

بالابر بیمار گولد من

آشنایی با انواع بالابر بیمار برقی

بالابر بیمار گولد من - 2 بالابرها در طرح و انواع مختلفی تولید و ارائه می شوند. نمونه ای از قبیل بالابر های سقفی یا چرخ دار توسط شرکت های متنوع و گوناگون تولید و روانه بازار شده اند. در تهیه این نمونه از بالابرها به دلیل این که توسط بیماران به صورت مکرر استفاده می شود از پارچه های مقاوم و محکم استفاده می شود.

در ضمن باید در برابر انواع مواد ضد عفونی کننده و شست و شو مقاوم باشند. استفاده از بالابرهای متحرک برای افرادی که نمی توانند جابجا شوند بسیار مفید و کاربردی هستند. به هنگام خرید این نمونه از محصولات باید توجه داشته باشید که تمام نکات ایمنی در آنها رعایت شده باشد و بر اساس استاندارد های بین المللی طراحی و تولید شده اند.

در تولید این نمونه از بالابر ها با توجه به این که اکثر استفاده کنندگان آن ها بیماران می باشند از قطعات باکیفیت و مرغوب استفاده شده باشد و از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار باشند تا آسیبی به بیماران وارد به هنگام استفاده وارد نسازند.

از انواع بالابر ها می توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

  • بالابر بیمار برقی ثابت
  • بالابر بیمار برقی متحرک
  • بالابر بیماری سقفی
  • بالابر بیمار برقی تاشو
  • صندلی لیفت بیمار

بالابر های بیمار برقی به دلیل سهولت در سهولت و وزن سبک و مناسب، استحکام و از قابلیت تحمل وزن بالا برخوردار می باشند و امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

بالابر بیمار ارزان

اگر به دنبال بالابر بیمار ارزان قیمت هستید می توانید بالابر بیمار برسو را خریداری کنید این بالابر در ایران ساخته و مونتاژ می شود و جک های این بالابر جنس خوب چین و تایوان می باشد که 8000 نیوتن نیز هستند.

بالابر بیمار برسو با تحمل وزن حدود 120 کیلوگرم می باشد که در رنج قیمتی پایین تر قابل خریداری است.

بالابر بیمار ارزان ریچمت (8)

مرکز فروش بالابر بیمار برقی تاشو ارزان

بالابر بیمار گولد من - 3 از کجا می توان این نمونه از کالا ها را با قیمت ارزان و درعین حال به همراه کیفیت بالا تهیه و خریداری نمود.؟ مرکز فروش بالابر بیمار تاشو تلاش می کند تا بتواند بهترین نمونه از این محصولات را با کیفیت بالا به همراه قیمت ارزان و مناسب به فروش برساند.

مصرف کنندگان این کالا نیز به دنبال خرید بالابر بیمار برقی تاشو و ارزان می باشند زیرا این محصولات از کیفیت خوبی برخوردار هستند و کار کردن با آن ها بسیار ساده و راحت می باشد و به آسانی می توان از آن ها برای جابجای و حمل بیمار استفاده کرد.

بیمارانی که به علت ضعف بدنی قادر به حرکت نیستند استفاده از این نمونه بالابر ها می تواند گزینه ای مناسب و عالی باشد و مشکل آن ها را تاحدودی برطرف سازد. استفاده از بالابرهای برقی به گونه ای طراحی شده اند تا بتوان با کمترین نیروی انسانی و کمترین انرژی از آنها استفاده نمود و بیماران را جابجا نمود. البته در استفاده از این نمونه ها همیشه باید نکات ایمنی را رعایت نمود و محصول از ثبات و استحکام خوبی برخوردار باشد.

بالابر بیمار خودرویی و تاشو

بالابر بیمار خودرویی (1)

بالابر بیمار خودرویی یکی از انواع بالابر تولید شده در ایران می باشد که بازخورد خوبی داشته است. استفاده از این محصول به آسانی بوده و شخص می تواند به راحتی محصول را جمع کرده و به داخل ماشین بگذارد.
یکی از مواردی که بالابر خودرویی را از باقی بالابر ها متمایز می کند این است که قابلیت جابه جایی دارد و هم میتوان برای خودرو و هم داخل منزل استفاده کرد.

بالابر بیمار چند منظوره

بالابر بیمار چند منظوره (3)

بالابر بیمار چند منظوره یکی از مواردی است که کاربردی و قابل استفاده برای سرویس بهداشتی و میز ناهار خوری می باشد که در دو مدل برقی و دستی تولید شده است. این محصول برای سالمندان و معلولان ضایعه نخاعی از کمر می باشند و تعادل نشستن دارند.

این بالابر سفارشی ساز می باشد و میتوانید آکبند و این محصول را از مجموعه ما خریداری کنید.

بالابر بیمار سقفی

بالابر بیمار سقفی

بالابر بیمار سقفی یک محصولی است که بیشتر در بیمارستان ها کاربرد دارد. این بالابر همانطور که از نامش مشخص است به سقف متصل شده و امکان جابه جایی بالابر وجود ندارد وفقط می توان بیمار را از روی تخت به ویلچر و برعکس انجام داد.
این محصولات بیشتر در بیمارستان ها مورد استفاده قرار میگیرد چون پروسه نصب و اجرا دارد به سختی به صورت تک فروش می رود و نسبتا قیمت های بالایی دارد.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

بالابر بیمار خودرویی (1)

پخش بالابر بیمار خودرو به صورت عمده

پخش بالابر بیمار خودرو به صورت عمده در نمونه های متحرک و ریلی صورت می پذیرد. هر یک از گروه های بالابر بیمار دارای معیار های مشخص و متفاوت هستند که بر اساس پیکرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *