Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 خرید ویلچر آلومینیومی مسافرتی سبک - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / خرید ویلچر آلومینیومی مسافرتی سبک

خرید ویلچر آلومینیومی مسافرتی سبک

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

ویلچر آلومینیومی مسافرتی به دلیل ساخته شدن از آلومینیوم از سبکی خاصی برخوردار است که این ویژگی سهولت جابه جایی آن را به خوبی فراهم نموده است. این ویلچر ها به صورت تاشو طراحی شده اند تا به راحتی در هنگام مسافرت قابل حمل و نقل در خودرو باشند.

 

تفاوت ویلچر آلومینیومی مسافرتی با ویلچر برقی

ویلچر سبک مسافرتی آلومینیومی (10)

ویلچر ها از جمله تجهیزات مهم برای معلولان و سالمندانی هستند که قدرت حرکت آسان را ندارند و به نوعی ناتوان حرکتی به شمار می آیند.

انواعی از ویلچر های سبک وزن که از بدنه آلومینیومی ساخته شده اند برای حمل در زمان مسافرت به کار برده می شوند. این ویلچر ها همچنین در ابعادی تولید می شوند که قابل جای دادن در وسیله نقلیه باشند.

دسته ای از ویلچر ها نیز برقی هستند که دارای باطری بوده و به کمک شارژ باطری قابل حرکت می باشند. انواع ویلچر آلومینیومی ممکن است از نوع برقی نیز ساخته شوند. اما عموم ویلچر های آلومینیومی مسافرتی از نوع تاشوی ساده هستند.

از طرفی ویلچر های برقی ممکن است از نوع مبله باشند و از تجهیزات سنگین تری در مقایسه با انواع ویلچر های مسافرتی برخوردار باشند. این امر متضاد هدف ساخت ویلچر مسافرتی است که لازمه آن سبک بودن است.

پشتی و نشیمنگاه ویلچر های مسافرتی از پارچه های سبک تشکیل شده است که این خود از عوامل دیگر موثر در جابه جایی آسان این وسیله به کمک خودرو می باشد. این ویلچرها در ابعاد مختلفی تهیه می شوند که هم افراد بزرگسال و هم کودکان امکان استفاده از آن را دارند.

فروشنده انواع ویلچر آلومینیومی مسافرتی سبک

ویلچر دستی.png

انواع ویلچر آلومینیومی مسافرتی سبک توسط فروشنده در مدل های مختلف به مشتریان معرفی می شود. ویلچر های مسافرتی از نظر طراحی به گونه ای هستند که دارای حد اقل وزن بوده و به سهولت قابل حمل و نقل باشند.

به این منظور از انواع فلزات سبک مانند آلومینیوم در بدنه آنها استفاده می شود که به همین سبب وزن آنها را به طور قابل توجهی کاهش داده و آن را گزینه مناسبی برای حمل در زمان مسافرت نموده است.

فروشنده می تواند از طریق کاتالوگ نمونه محصولات مختلف مرتبط با این صنعت و همچنین مشخصات و قیمت آن را به اطلاع مراجعه کننده برساند. مسئله قیمت اولین نکته ای است که از نظر خریداران از اهمیت خاصی برخوردار است و بعد از قیمت کیفیت این ماشین است که از دوام مناسبی برخوردار باشد.

در همه این موارد فروشنده ویلچر آلومینیومی می تواند راهنمائی ها و اطلاعات مختلف را در مورد انتخاب بهترین نوع ویلچر با مناسب ترین قیمت را به خریداران ارائه دهد.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر کربنی تاشو اکتیو سبک (4)

خرید ویلچر کربنی اکتیو سبک و راحت

ویلچر کربنی انقلابی عظیم در صنعت تجهیزات پزشکی و وسایل لازم برای معلولین ایجاد کرده است. شرکت تولید کننده مربوطه با استفاده از شیک ترین و بهترین قطعات در بدنه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *