Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 خرید ویلچر مسافرتی jts با قیمت عالی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / خرید ویلچر مسافرتی jts با قیمت عالی

خرید ویلچر مسافرتی jts با قیمت عالی

ویلچرها یکی از انواع وسایل پرکاربرد در بین افراد معلول، ناتوان و با کم توان هستند که به این افراد در حرکت کردن و انجام کارهای روزانه کمک می‌کنند.

یکی از انواع پر مصرف آن ویلچر مسافرتی jts است که اغلب سعی می‌شود از این نوع از ویلچرها، تهیه شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این نوع ویلچر و همچنین خرید آن با قیمت عالی اطلاعات تکمیلی به شما عزیزان ارائه کنیم؛

ویلچر سبک مسافرتی آلومینیومی (4)

ویژگی های مهم انواع ویلچر مسافرتی jts

ویلچر سبک مسافرتی آلومینیومی (6) ویلچرهای jts همواره در بازار از پرفروش‌ترین نوع ویلچرها بوده‌اند و ویلچر مسافرتی این مدل در بازار محبوبیت فراوانی کسب کرده است.

در واقع انواع ویلچر مسافرتی jts دارای ویژگی‌های معنی است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد؛

  • این ویلچرها بسیار سبک بوده و به راحتی قابلیت جا به جایی دارند، در واقع بدنه این ویلچرها از استیل مقاوم است که به ویلچر وزن سبکی می‌دهد. ممکن است جنس بدنه از آلومینیوم باشد که با توجه به وزن سبکی که دارد، کارایی ویلچر را افزایش می‌دهد.
  • این نوع ویلچرها در عین اینکه سبک هستند، توانایی حمل وزن‌های سنگین تا ۱۴۰ کیلو گرم را دارا هستند.
  • این نوع ویلچرها همچنین قابلیت تا شدن دارند. این قابلیت باعث می‌شود که بتوان ابعاد آن را کوچک کرد و همراه خود به هر جایی برد.
  • چرخ‌های این ویلچر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند در هر جایی ویلچر را برانند و همچنین به قدری محکم هستند که حتی در شرایط سخت هم از جا کنده نمی‌شوند.
  • نوع برقی آن دارای کنترل متصل به دسته است که می‌توان به وسیله آن میزان سرعت را تنظیم کرد و همچنین دارای ترمز است که از ایجاد حوادث جلوگیری می‌کند.
  • نشیمن‌گاه این نوع ویلچرها به گونه‌ای طراحی شده است که سبب ایجاد زخم بستر نشود. همچنین برخی از آن‌ها قابلیت جدا شدن دارند که باعث می‌شود بتوان آن‌ها را به طور مکرر شست تا دچار میکروب و قارچ نشوند. در واقع جنس پارچه‌های آن به نحوی است که در اثر شست و شوی مکرر بافت آن‌ها خراب نشود.

آخرین قیمت ویلچر مسافرتی jts سال 99

ویلچر حمل بیمار مسافرتی ویلچرهای مسافرتی jts با توجه به کارایی بالا و مزیت‌های فراوانی که دارند، یکی از انواع پر فروش ویلچرها هستند.

معمولا نوع برقی این نوع ویلچرها به خوبی فروش می‌روند، چرا که دارای مزیت‌های بیشتری نسبت به نوع معمولی است و استفاده از آن نیز راحت‌تر است.

قیمت این ویلچرها به کیفیت، مدل، نوع و غیره بستگی دارد.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت اطلاع از آخرین قیمت ویلچر مسافرتی jts در سال ۹۹ به سایت اینترنتی معتبر ما مراجعه کنند و سپس در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر کربنی تاشو اکتیو سبک (4)

خرید ویلچر کربنی اکتیو سبک و راحت

ویلچر کربنی انقلابی عظیم در صنعت تجهیزات پزشکی و وسایل لازم برای معلولین ایجاد کرده است. شرکت تولید کننده مربوطه با استفاده از شیک ترین و بهترین قطعات در بدنه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *