Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 خرید ویلچر پله رو پایار با قیمت عمده - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / خرید ویلچر پله رو پایار با قیمت عمده

خرید ویلچر پله رو پایار با قیمت عمده

افراد مختلفی همچون معلولین، بیماران حرکتی و سالمندان که به دلایل مختلفی همچون از بین رفتن کشکک زانو و مشکلات قلبی از ویلچر استفاده می کنند ویلچر های معمولی نمی توانند پاسخگوی نیاز آنها برای بالا و پایین رفتن از پله ها باشند؛ به همین دلیل نوع جدیدی از ویلچر به نام ویلچر پله رو ابداع شده است. در گذشته این ویلچرها از کشورهای تولیدکننده وارد می شدند. اما به تدریج این وسیله مفید را داخل کشور نیز تولید شد. ویلچر پله رو پایار یکی از این تولیدات عرضه شده به بازار بود. مدل های مختلف ویلچر پله رو پایار کدامند و آخرین قیمت این محصول در بازار ایران چقدر می باشد؟

مدل های مختلف ویلچر پله رو پایار

تولید ویلچر پله رو چند سالی است که در ایران رواج یافته است و تاکنون چندین شرکت در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند.

ویلچر پایار در دو نوع دستی و برقی به بازار عرضه شده است استفاده از نوع دستی آن به علت نیاز به  نیروی زیاد برای بالا بردن ویلچر همراه با شخص به تدریج کاهش یافته است. نوع دستی این ویلچر تحمل وزن تا 90 کیلوگرم را داشته و قابلیت تا شو شدن را دارا است. استفاده از ویلچر دستی نسبت به ویلچر برقی ساده تر بوده منتها نیروی دستی بیشتری نیاز دارد.

ویلچر برقی پایار به ویژه در خانه های آپارتمانی برای بالا بردن بیماران از پله ها مورد استفاده زیادی است. این ویلچر دارای موتور الکتریکی قدرتمند بوده و با استفاده از غلتک هایی که در زیر آن تعبیه شده است می‌تواند بیماران یا معلولین سنگین را هم از تعداد پله های زیاد بالا ببرد. این ویلچر تحمل وزن تا  120 کیلو گرم را دارد. باتری تأمین کننده نیروی موتور آن از نوع شارژی بوده و برای شارژ آن حدود ۴ ساعت زمان نیاز است. این ویلچر از نوع تاشو بوده و در ابعاد  120*50*57 به بازار عرضه شده است.

آخرین قیمت ویلچر پله رو پایار در ایران

چنانچه در زمینه فروش انواع ویلچر و کالاهای پزشکی مشغول به فعالیت هستید و یا این که صادرات ویلچر ایرانی به کشورهای همسایه  زمینه کاری شما می باشد. ویلچر پله رو می تواند محصول مورد نیاز شما برای توسعه کسب و کار و تجارت باشد.

جهت اطلاع از قیمت ویلچر پله رو می توانید با کارشناس فروش ویلچر تماس گرفته و ضمن  کسب اطلاعات بیشتر به سفارش خود را اعلام کنید. سفارش شما با رعایت شرایط حمل و نقل سالم و در اسرع وقت به آدرس اعلامی توسط شما ارسال می گردد.

در نظر داشته باشد که فروش عمده این محصول می تواند برای خریداران امتیاز بالایی باشد و بتوانند با خرید عمده از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *