Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 صادرات ویلچر فوق سبک مسافرتی به خارج کشور - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / صادرات ویلچر فوق سبک مسافرتی به خارج کشور

صادرات ویلچر فوق سبک مسافرتی به خارج کشور

انواع ویلچر به صورت گسترده ای در مکان ها و افراد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. میزان وزن و راحتی جا به جایی آن بستگی به جنس بدنه که در آن به کار می رود، دارد. شرکت های بسیار در ایران به تولید ویلچر فوق سبک با مشخصات فنی منحصر به فرد و کیفیت های مطلوب پرداخته اند. به گونه ای که حتی سالانه در حجم انبوه این محصول را به سایر کشورها صادر می نمایند.

صادرات ویلچر فوق سبک مسافرتی به خارج کشور

انواع ویلچرها و نحوه کارکرد آنها

انواع ویلچرها و نحوه کارکرد آنهابرای افرادی که ناتوانی حرکتی دارند و یا پرستاران و مراقبان این افراد، همواره دانستن انواع ویلچر و مشخصات هر کدام اهمیت ویژه ای دارد.

به این دلیل که هر فردی بیماری و ناتوانی خاص خود را دارد و پزشک برای هر کس با برخی شرایط فیزیکی وی نوع خاصی از ویلچر را پیشنهاد خواهد داد. بنابراین در خرید این محصول همواره نحوه استفاده فرد و شرایط او از اهمیت خاصی برخوردار است.

به طور مثال برای افرادی که مسافرت و جا به جایی زیادی دارند اهمیت وزن ویلچر نسبت به سایر مشخصه های آن بیشتر است چرا که می بایست صندلی با امکان حمل و نقل آسان را تهیه کنند. به گونه ای که به اندازه لازم سبک باشد تا فرد همراه توان بلند کردن آن را داشته باشد. به علاوه باید قابلیت تا شدن داشته باشد تا در وسایل نقلیه جا شود.

تولید کنندگان این کالا با بهره گیری پزشکان و تکنولوژی های نوین توانسته اند انواع متنوعی از ویلچر را با وزن و کارایی مختلف مطابق با استاندارد جهانی تولید نمایند. به کمک مراکز عمده فروش آن را به سراسر شهرهای کشور عرضه نمایند تا بتوانند پاسخگوی این نیاز مردم باشند.

اگر خریدار این محصول ضروری برای اعضای خانواده خود هستید بهتر از ابتدا مشخصات فنی و قابلیت و کارکرد آن را بدانید، که برای این منظور می توانید از مشاوران عرضه کننده این صنعت مشورت بگیرید و یا با بازدید صفحات مجازی نمایندگی ها از انواع این تجهیزات مطلع شوید. از آن جایی که متریال و مشخصه های متفاوتی دارند قیمت روز هر کدام متفاوت خواهد بود.

متقاضیان عمده ویلچرهای سبک وزن قطعا می توانند با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر به تهیه این محصول بپردازند به این علت که عمده فروشان آن تخفیف های شگفت انگیزی برای خریداران به تعداد بالا در نظر گرفته اند. لیست قیمت های انواع آن ها در نمایندگی های آن موجود است.

اهمیت سبک بودن وزن ویلچر

اهمیت سبک بودن وزن ویلچرصندلی های دارای چرخ استاندارد به طور سنتی برای كسانی است كه در محیط خانه خود امکان راه رفتن به تنهایی را ندارند. برخی از نمونه های تشخیص ویلچر عبارتند از: آرتروز، تنگی نخاع، نوروپاتی محیطی، نوروپاتی دیابتی، و غیره. 

تنها هدف ویلچر تامین تحرک است. صندلی های چرخدار سبک بسیار کاربردی هستند و به نظر می رسد که موفقیت بزرگی در این عرصه هستند چرا که به کاربران ویلچر این اجازه را می دهند تا فعالیت های روزانه را سریع تر، ساده تر و در نهایت بسیار سرگرم کننده تر انجام دهند و این نوع ویلچر با مزیت های بی شماری را همراه هستند.

این دستگاه های عالی دقیقاً چنین کاری را انجام می دهند، به افرادی که از سبک زندگی پویا برخوردار هستند از جمله کسانی که در فعالیت های ورزشی شرکت می کند یا زمان خود را برای مسافرت اختصاص می دهد، امکان حرکت بیشتری و آسان تر نسبت به همیشه را به کاربر می دهد.

به طور کلی وزن استاندارد ویلچر سبک حدود 9 کیلوگرم تا 14 کیلوگرم است و نسبت به سایر انواع این محصول جهت بلند کردن، حمل و نقل راحت تر هستند.

به دلیل استفاده از آلومینیوم در ساخت آن سبک بوده و طراحی این صندلی ها به گونه ای است که می توان آنها را به راحتی جمع کرد. به علاوه فضای کمی اشغال می کند و در یک ماشین جمع و جور نیز جا می شود.

یکی از مهمترین مزایای آن برای فرد مراقب یا شخص بلند کننده آسان بوده و می تواند این کار را روزانه انجام دهد بدون این که عارضه بر روی بدن به خصوص کمر خود داشته باشد.

استفاده ویلچر فوق سبک در مسافرت

استفاده ویلچر فوق سبک در مسافرتآیا شما هم جز افرادی هستید که خود یا اطرافیانتان مجبور به استفاده از ویلچر بوده و زیاد به مسافرت می روید؟
با خرید ویلچر فوق سبک می توانید صندلی خود را سریع و بدون دردسر جا به جای کنید، به خصوص برای مسافرت با ماشین، اتوبوس یا هواپیما. قاب جمع شونده یا تاشو ویلچر سبک به منظور قابلیت حمل آسان برای قرار دادن آن در اتومبیل و آسانسور یا بالا بردن آن از پله ها است.

به طور کلی افراد در هر سنی که تحرک محدودی دارند می توانند با مسافت های مختلف از این نوع صندلی سبک وزن استفاده کنند حتی اگر وزن بالایی داشته باشند. بنابراین هر جا که باشند برای حرکت احتیاج به این دستگاه دارند به همین دلیل قابلیت حمل و نقل این محصول اهمیت ویژه ای دارد.

لازم به ذکر است امروزه صنعت ساخت تجهیزات پزشکی در ایران رشد چشمگیری داشته به علاوه افراد مسن و بیماری ها به سرعت در حال افزایش هستند.

فروشگاه های خرید ویلچر فوق سبک

فروشگاه های خرید ویلچر فوق سبکدر دهه ی اخیر افزایش میزان تقاضا برای این نوع ویلچرها به قدری بوده که تولیدکنندگان را بر آن داشته که با ساخت هر چه با کیفیت تر این محصول جایگاه ویژه خود را در بازار آن پیدا کنند به گونه ایی که حتی تعداد زیادی از آن را به کشورهای همسایه صادر می نمایند.
می توان گفت به دلیل کیفیت و سطح استاندارد بالا، نوع ایرانی ویلچر سبک وزن به راحتی می تواند با نوع خارجی آن رقابت کنند.

روش های گوناگونی برای تهیه این محصول پرمصرف وجود دارد که خریداران بسته به سلیقه، نوع نیاز، دسترسی و بودجه خود می توانند از یکی از آن ها استفاده نمایند. همچنین امروزه بسیاری از مردم به دنبال فروشگاه ها و مراکز فروش این صندلی های چرخدار در کیفیت مناسب و دوام و ماندگاری بالا می باشند. در این میان برخی از تولیدکنندگان توانسته اند با عرضه هر چه با کیفیت تر آن، گوی سبقت را ربوده و از رقبای داخلی خود پیشی بگیرند و سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهند.

تامین کنندگان این نوع محصول پرفروش برای خریداران عمده تخفیفات شگفت انگیزی در نظر گرفته اند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را در خرید از آن ها جلب نمایند. لذا مشتریان می توانند با شناسایی شرکت های عرضه کننده و مراکز فروش از لیست قیمت ویلچر با کیفیت ممتاز اطلاع یابند. سپس با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت آن را متناسب با شرایط فیزیکی خود را خریداری نمایند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *