Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 عرضه کننده ویلچر برقی هوشمند ایرانی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / عرضه کننده ویلچر برقی هوشمند ایرانی

عرضه کننده ویلچر برقی هوشمند ایرانی

عرضه کننده های انواع ویلچر برقی هوشمند ایرانی در سطح کشور وجود دارند که این محصول را با بالاترین کیفیت به خریداران محترم عرضه میکنند و این ویلچر هوشمند توانسته جایگاه خوبی نسبت به ویلچر سنتی پیدا کند که در همین سبب در ادامه شما را با این محصول شگفت انگیز بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

طبقه بندی انواع ویلچر برقی هوشمند

ویلچر برقی آمریکایی هشومند (2)

حتما می دانید که قبل از ویلچرهای هوشمند از ویلچرهای سنتی استفاده می کردند که حتما برای به حرکت در آوردن ویلچر سنتی یا باید با کمک نیرو دست کاربر یا باید به کمک همراه این کار را انجام می دادند در همین سبب متخصصین به فکر چاره ای افتادند و ویلچر های هوشمند را اختراع کردند که این نوع ویلچر بر خلاف ویلچرهای سنتی از یک موتور که به ویلچر وصل است برای به حرکت در آوردن ویلچر استفاده می شود.
به این موضوع توجه کنید که بیشتر ویلچر های هوشمند همان ویلچرهای الکتریکی هستند که فناوری های هوشمند مانند حسگر و رایانه روی آن وصل میکنند.

در ادامه می خواهیم شما را با برخی طبقه بندی انواع ویلچر هوشمند بر اساس روش های تعامل کاربر آشنا کنیم که شامل موارد زیر می باشد:

  • بینایی ماشین: یکی از راه هایی که میتوان جلوی حادثه ها را گرفت استفاده از دوربین های ارزان به همراه نرم افزار های بینایی ماشین است.
  • گفتار و فرمان صوتی: از دیگر امکانات ویلچر های هوشمند استفاده از گفتار و فرمان صوتی می باشد که میتواند برای افرادی ک دچار اختلالات به غیر از گفتار می باشند مناسب باشد.
  • یادگیری ماشین: این سامانه در تعیین نقشه ای از محیط، تشخیص موانع و پیش بینی مسیر مورد استفاده قرار میگیرد.

فروش ارزان قیمت ویلچر برقی ایرانی

ویلچر برقی آمریکایی هشومند (3)

شما میتوانید ویلچر برقی مود نظر خود را از مراکز فروش ویلچر برقی با قیمت ارزان در سرارسر خریداری کنید که این مراکز دارای ویلچر برقی ایرانی هم می باشد.

حال شما را با انواع ویلچر برقی آشنا میکنیم که عبارت اند از:

  • ویلچرهای برقی comfort: این ویلچر ساخت کشور تایوان است و کیفیت بالایی دارند.
  • ویلچرهای برقی ایرانی star120 و فراتک: در ایران شرکت های مختلفی ویلچر تولید می کنند که این دو شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همینطور قیمت مناسبی دارند.
  • ویلچرهای برقی A&I: این ویلچرهای برقی ساخت کشور تایوان را در بازار نمی توان پیدا کرد زیرا این ویلچرها برای معلولین بهزیستی وارد کشور می شوند.
  • ویلچرهای برقی meyra: ساخت کشور آلمان می باشد و پیشرو در صنعت تولید ویلچر برقی، ساده و ورزشی می باشد و قیمت نسبتا بالایی دارند.
  • ویلچرهای برقی levo: این نوع ویلچرها ساخت کشور سوئیس می باشد و معمولا در دنیا شناخته شده است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همچنان قیمت نسبتا بالایی دارند

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *