Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 فروشنده ویلچر ورزشی بسکتبال ساخت ایران - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / فروشنده ویلچر ورزشی بسکتبال ساخت ایران

فروشنده ویلچر ورزشی بسکتبال ساخت ایران

ویلچر ورزشی بسکتبال که در ورزش برای افرادی که دارای معلولیت هستند طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند، فروشنده ویلچر ورزشی بسکتبال ساخت ایران تلاش می کند تا با فروش محصولات باکیفیت به همراه قیمت مناسب به دنبال بدست آوردن رضایت مشتریان خود و د نتیجه کسب سود بیشتر می باشد.

شناخت انواع ویلچر ورزشی بسکتبال

برای این که بتوانید نمونه های باکیفیت این کالاها را خریداری کنید بهتر است به هنگام خرید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین نمونه از این محصولات را تهیه و خریداری کنید.  این نمونه از ویلچرها دارای ساختار متفاوتی با سایر ویلچرها دارد.

این نمونه از کالاها از مواد سبکی مانند آلومینیوم ساخته می شوند تا علاوه بر سبک بودن ، از استحکام خیلی خوبی نیز برخوردار هستند تا بتوانند با خیال آسوده استفاده کنید.  بهترین مشخصات ویلچر ورزشی بسکتبال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندلی ویلچر نباید ارتفاع آن از 54  سانتی متر بیشتر باشد.
  • جاپایی ویلچر در نقطه تماس نباید از 11 سانتیمتر کمتر و از 18 تا 20 سانتی متر بالاتر باشد.
  • ورزشکارانی می توانند از  تشکچه استفاده نمایند که دارای مجوز پزشکی باشند در غیر اینصورت نمی توان بدون داشتن مجوز پزشکی از تشکچه استفاده کرد.
  • هر صندلی چرخ دار مسابقه ای باید داری محافظ مناسبی باشد تا از بازیکن در برابر برخورد با زمین محافظت نماید.

از آن جا که این وسیله در ورزش برای معلولان استفاده می شود باید در خرید آن نهایت دقت را به خرج داد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده نمود.

فروش ویلچر ورزشی بسکتبال به صورت عمده

تولید کننده و عرضه کننده این کالا برای فروش ویلچر ورزشی از شیوه های گوناگون و مختلفی استفاده می نمایند تا بتوانند کالاهای خود را با قیمت مناسب تری به فروش برسانند.

اگر به دنبال این هستید تا بتوانید این محصولات را با قیمت ارزان تری خریداری کنید سعی کنید ویلچر ورزشی را به صورت عمده خریداری کنید. خرید ویلچر ورزشی عمده به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید از تخفیفات و امتیازات بیشتری استفاده کنید.

شما می توانید این کالا را به صورت آنلاین در هر کجای ایران که باشید و در هر زمان از شبانه روز سفارش دهید، کارشناسان ما با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی همواره به شما در تهیه بهترین و باکیفیت ترین محصول مورد نیاز خود با نازلترین قیمت  کمک می کند.

این مرکز با اطمینان از کیفیت محصولات خود، کیفیت تمامی محصولات خود را تضمین می نماید، شرکت ما در این زمینه توانسته است با تولید محصولات باکیفیت و عرضه آن ها با قیمت های فوق العاده توانسته است رضایت مشتریان خود را فراهم سازد.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *