خانه / ویلچر / فروشگاه ویلچر فعال سبک حرفه ای

فروشگاه ویلچر فعال سبک حرفه ای

فروشگاه ویلچر فعال مدل آلومینیومی و کربنی عموما دارای ویلچرهایی با نوسان قیمتی در طول سال می باشد. این نوسان عموما تاثیر مستقیم تغییرات نرخ ارز به وجود می آید. ویلچر فعال بیشترین تقاضا را از جانب مصرف کنندگان این محصول داشته و به صورت عمده توسط مراکز درمانی و بخش های فیزیوتراپی خریداری می گردد. خرید عمده این محصول قیمت تولیدی را بر محصول لحاظ می نماید که تفاوت بسیاری با قیمت سطح بازار دارد.

ویلچر اکتیو آلومینیومی سبک (12)

مشخصات ویلچر فعال

ویلچر کربنی (2)

 

امروزه انواع ویلچرهای متحرک و برقی در بازار داخلی با برندهای مختلف ارائه می شود که هر یک کارایی و کیفیت گوناگونی را دارا هستند. از بهترین و پر تقاضا ترین ویلچر می توان به ویلچر فعال مدل آلومینیومی اشاره کرد. از مشخصات این محصول می توان به قابلیت تاشو، وجود دو تایر بادی در جلوی ویلچر، پایی متحرک که می توان توسط فرد ارتفاع آن را به صورت دستی تنظیم نمود و بدنه آلومینیومی ان اشاره کرد.

این محصول با داشتن مقاومت بالا در برابر وزن بالا و تایرهای مستحکم می توان برای افراد سنگین وزن گزینه خرید عالی باشد. تاشو بودن این محصول، حمل آنها را بسیار اسان کرده و می توان در فضای بیرونی و داخلی از این محصول استفاده نمود. رنگ بندی این محصول عموما قرمز و مشکی بوده ولی امروزه تولید کنندگان می کوشند با ایجاد تنوع در مدل های این محصول بتوانند جذب خریدار را در پی داشته باشند.
ویلچر کربنی هم به عنوان یکی از سبک ترین ویلچرهای دنیا شناخته می شود که بدنه آن به سبک ریجید می باشد.

محل نشیمن گاه این محصول بسیار راحت بوده و می تواند در ارتفاع مختلفی از سطح زمینی تنظیم شده و در نتیجه برای افراد کوتاه قد و بلند قد به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

ارزانترین قیمت ویلچر فعال در ایران

ویلچر آلومینیومی اکتیو سبک واتر (3)

 

ارزانترین ویلچر فعال در ایران عموما در کیفیت متوسطی تولید می شود ولی امروزه تولید کنندگان نوپا و تازه تاسیس این محصول می کوشند با ارائه بهترین کیفیت و قیمت عالی بتوانند جایگاه خود را در ابن بازار به نمایش بگذارند.

قیمت ویلچر فعال بستگی به کارایی محصول، آپشن های محصول، کیفیت و جنس بدنه و همچنین برند تولیدی دارد که در بازار داخلی انواع محصولات برندهای داخلی و خارجی در دسترس می باشند.

به دلیل نوسانات قیمت جهت استعلام آن با ما تماس بگیرید.

فروشندگان این محصول عموما هنگام فروش نوع فعالیت فرد مصرف کننده را جویا شده و محصولی با مدل متناسب و کارایی درخور را پیشنهاد می دهد. نوع شستشو و نگهداری از این محصول نیز حرف اول را در طول عمر مصرفی این محصول می زند. پس بهتر است هنگام خرید از دفترچه راهنمای این محصول غافل نشده و با مطالعه دقیق آن از نحوه عملکرد و سایر راهنمایی های مذکور اطلاع کسب نمود.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *