Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 فروشگاه ویلچر مسافرتی کایانگ در تهران - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / فروشگاه ویلچر مسافرتی کایانگ در تهران

فروشگاه ویلچر مسافرتی کایانگ در تهران

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

اگر فرد استفاده کننده از ویلچر معلول یا توانخواه باشد، باید به صورت مداوم از این کالا استفاده کند و در واقع ویلچر امروزه به یکی از اعضای جدا ناشدنی زندگی توانخواهان تبدیل شده است. ویلچر مسافرتی کایانگ با کیفیت بسیار ایده آل و وزن خیلی کم و ظرفیت خیلی بالا، بهترین شرایط را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. یکی از اصلی ترین ویژگی ویلچر مسافرتی ایران باید کم حجم بودن و کم وزن بودن آن باشد تا به راحتی بتوان آن را جا به جا نمود یا در داخل ماشین قرار داد و استفاده از آن به این ترتیب خیلی راحت می باشد.

 

مشخصات ویلچر مسافرتی کایانگ مدل KY9003L-A

ویلچر برقی تاشو بتا 25 ایرانی (1)-min1

ویلچر مسافرتی کایانگ مدل KY9003-3LA باید مشخصات منحصر به فرد خودش را داشته باشد تا بتوان آن را با کیفیت خیلی خوب تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد. مشخصات نوع درجه یک این این ویلچر، به شرح زیر می باشد:

  • وزن این ویلچر در نهایت باید 8 کیلوگرم باشد تا جا به جایی آن در راحت ترین حالت ممکن انجام شود.
  • تا وزن 120 کیلوگرم را ویلچر کایانگ تحمل می کند و همچنین از طول عمر خیلی خوبی نیز برخوردار می باشد.
  • این ویلچر قابلیت جمع شدن دارد و می توان آن را بر روی باربند خودرو، یا صندوق عقب یا در داخل قسمت شاگرد آن را قرار داد.
  • این ویلچر گارانتی سلامت دارد و خریداران با دریافت ضمانت خرید خود، قطعا خیالشان از بابت کیفیت این محصول کاملا راحت خواهد بود.
  • قطر چرخ های عقب و جلو این ویلچر به ترتیب 13 و 20 سانتی متر می باشد.
  • زیرپایی این ویلچر که به منظور حفظ تعادل افراد قرار داده شده است نیز در قسمت انتهایی ویلچر تعبیه شده تا در هنگام حرکت، افراد بتوانند هر دو پای خود را بر روی آن قرار دهند.

فروش ویلچر مسافرتی کایانگ در ایران

ویلچر برقی تاشو بتا 25 ایرانی (1)-min12

فروش ویلچر مسافرتی کایانگ در ایران از رونق خیلی خوبی برخوردار می باشد. به هر حال افراد توانخواه یا معلول در کشور ما و در واقع در هر جامعه ای، زیاد می باشند و وظیفه شرکت های تولید کننده دولتی این است که در جهت ایجاد رفاه و آسایش این افراد بکوشند.

ویلچر مسافرتی کایانگ، دقیقا همان ویلچری است که توانخواهان به دنبال آن می باشند و می تواند رفاه و آرامش خیلی خوبی برای ایشان ایجاد نماید. وزن سبک، کیفیت خیلی خوب، ظرفیت بالا و طول عمر طولانی، از اصلی ترین عواملی می باشد که این افراد به دنبال آن هستند و ویلچر مسافرتی کایانگ یک پکیج کامل از تمام این موارد را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *