خانه / ویلچر / فروش ویلچر ایستا در سطح کشور

فروش ویلچر ایستا در سطح کشور

ویلچر ایستا مخصوص برای بیماران ضایعه ی نخاعی می باشد این نوع ویلچر به صورت برقی کار می کند و بیمار می تواند به صورت ایستاده بایستد فروش آن در ایران کمیاب می باشد.

فروش ویلچر ایستا در سطح کشور

توضیحاتی در مورد ویلچر ایستا

توضیحاتی در مورد ویلچر ایستاسه نوع ویلچر ایستا در بازار وجود دارد. ویلچر ایستا فول برقی،  ویلچر ایستای نیمه فول یا نیمه برقی، ویلچر ایستا مکانیکی. ویلچر ایستا در ایران ، سوئیس و تایوان ساخته می شوند. ویلچر ایستا آلمانی از نوع بهترین ویلچرها می باشد و در سرتاسر کشور نیز نمایندگی دارد. ویلچر ایستا یکی از بهترین نوع ویلچر هاست که ساخت ایران نیز می باشد و با قیمت مناسب در بازار به فروش می رسد که نظر عده ی زیادی را به خود جلب کرده است و از قابلیت های آن به ایستاده در آمدنش است و از مدل های ایرانی آن نیز ساخته شده است و از لحاظ قیمت نسبت به سایر ویلچرهای خارجی ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

ویلچر ایستای ایرانی با الگو برداری از مدل های خارجی توانسته است یک ویلچر خوب با قیمت بسیار مناسب تر و منطقی تر از مدل های خارجی تولید کند و آن را به عرضه برساند، ویلچر برقی ایستا لوو قابلیت حرکت در حالت ایستاده را دارد و جز بهترین ویلچر ها می باشد این ویلچر برای کسانی که ضایعه ی نخاعی دارند و یا کسانی که دچار بیماری ام اس هستند و یا کسانی که به هر دلیلی توانایی ایستادن ندارند این ویلچر کمک می کند که بتوانند بایستند و دسترسی به ارتفاع را برایشان فراهم می کند مثلا اگر بخواهند از یک جای بلند چیز مورد نیازی را بردارند این ویچلر این توانایی را برایشان فراهم می کند. همچنین ویلچر ایستا از پوکی استخوان، کوتاه شدن عضلات و از آسیب رسیدن به کلیه ها جلوگیری می کند و بسیار مزایای دیگر نیز دارد.

کاربرد ویلچر ایستا

کاربرد ویلچر ایستاویژگی ویلچر ایستا نوعی ویلچری است که باعث می شود فرد بتواند از دستان خودش هم برای حرکت کمک بخواهد و از دستان خودش کار بکشد و آنها را در حالت رکود قرار ندهد. نمونه های زیادی از ویلچر ایستا در بازار موجود است ویلچری که حرکت رو به جلوی آن دستی باشد و مدل حالت ایستاده ی آن برقی باشد را به آن ویلچر ایستای نیمه برقی می گویند.

ویلچر ایستای نیمه برقی ساخت سوئیس می باشد و دارای تنوع بالایی است چون این کمپانی در ساخت این ویلچر تخصص دارد کمپانی ایستا برای این نوع ویلچر سرمایه گذاری زیادی کرده است و حتی لوگوی خودش را بر اساس یک نوع ویلچر طراحی کرده است و اما یک نوع دیگر ویلچر ایستای کاملا برقی می باشد که حرکت به جلو و کاملا ایستادن آن برقی می باشد.

از این ویلچر موجودی آن به ندرت در انبار وجود دارد. این نوع ویلچر دارای برقی تاشو، بدنه ی استیل، و ریموت کنترل آن، میزان سرعت قابل تنظیم، سرعت به جلو ۸ و به عقب ۴ کیلومتر، زمان شارژ ۹ ساعت، ارتفاع تکیه گاه سر قابل تنظیم و دارای تاییدیه های بین المللی می باشد و نسبت به ویلچر های ساده کارایی زیاد تری دارد وشخص از استفاده از آن بسیتر راحت تر و آسان تر می باشد  که در بین عموم مردم از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار است و چرخ خای نیز دارد که از واژگونی آن جلوگیری می کند و می توان ارتفاع آن را تنظیم کرد و چرخ های جلو و عقب آن تاشو می باشند که برای حمل و نقل نیز مناسب هستند.

خرید ویلچر ایستا را می توان به صورت اینترنتی از سایت خای معتبر و یا به صورت حضوری به فروشگاه های مخصوص ویلچر مراجعه کرد و از نحوه ی استفاده ی آن اطلاعات لازم را به دست آورد و ویلچر مورد نیاز مطابق با هزینه و استفادع ی آن خریداری نمود.

راهنمای خرید ویلچر ایستا

راهنمای خرید ویلچر ایستاویلچر ایستا را به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد را می توان به عنوان یکی از مهم ترین اختراعات بشر دانست ویژگی های مثبت آن باعث شده است افرادی که برای حرکت کردن دچار مشکل می باشند و نیاز دارند که از ویلچر برای حرکت کردن استفاده کنند به سراغ ویلچر های برقی می روند و از آنها برای رفع نیاز خود استفاده می کنند این ویلچر ها به جهت عدم حرکت و عدم مصرف نمودن از انرژی به راحتی توانسته اند سهم زیادی از بازار را به دست بگیرند.

اولین و مهم ترین نکته برای خرید ویلچر های برقی حالت دسته های آن می باشد زمانی که دسته های آن نرم باشد بیمار و یا کسی که بر روی آن قرار می گیرد احساس بهتری خواهد داشت.

شرکت های زیادی هستند که ساخت این ویلچر ها را بر عهده می گیرند و در نقطه به نقطه ی ایران به عرضه می رسانند و فروشندگان آن ها را خریداری کرده و به بازار می رسانند و قیمت و مدل آن بسته به کیفیت و نوع آن می باشد اما مدل های برقی و تمام اتوماتیک آن نسبت به سایر مدل های آن گران تر هستند.

فروشنده معتبر ویلچر ایستا

فروشنده معتبر ویلچر ایستاخرید ویلچر ایستا ساده نیست زیرا تفاوت های در انواع آن وجود دارد بنابراین انتخاب نوع مناسب آن می تواند تا حدودی سخت و سردرگم کننده باشد. بهتر است برای خرید ویلچر با فروشندگان معروف و مطمئن معامله کنید ، فروشندگانی که داری اعتبار هستند. 

مخصوصا زمانی که از افراد خاصی خرید می کنید باید در جستجوی مدارک واقعی مانند جزئیات آدرس و شماره تلفن برای برقراری ارتباط باشید و همچنین سیاست فروشندگان در حفظ حریم شخصی و باز پرداخت مبلغ کالا را بررسی کنید از روش های مطمئن و ایمن برای پرداخت پول در اینترنت استفاده کنید تا در صورت عدم تحویل کالا از اطلاعات مالی و بانکی شما تا حدی محافظت شود باید دنبال مجموعه ای باشید که ویلچر را تا هر استان و محله ای ارسال کند و رضایت مشتری را جلب کنند.

توصیه می شود چنانچه می توانید غیر حضوری محصولات را خریداری کنید علاوه بر خرید راحت تر و عدم اتلاف وقت از قیمت و هزینه ی اضافی جلوگیری کنید. هنگام فروش ویلچر ایستا بهتر است مدل ها و نوع های متفاوت آن در راسته ی کار و فروشگاه ها قرار بگیرد که مردم بنوانند خریدی راحت و آسان تر نیز داشته باشند

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *