Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 فروش ویلچر میرا با کیفیت استثنایی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / فروش ویلچر میرا با کیفیت استثنایی

فروش ویلچر میرا با کیفیت استثنایی

ویلچر یا همان صندلی چرخ دار وسیله ای است که نیروی محرکه آن نیروی دست و یا موتور الکتریکی بوده و جهت استفاده افراد ناتوان از راه رفتن می باشد. فروش ویلچر میرا با کیفیت استثنایی در این فروشگاه انجام می پذیرد.

فروش ویلچر میرا با کیفیت استثنایی

آشنایی با ویلچر میرا

آشنایی با ویلچر میراشکل بدنی ویلچرها با وجود تمامی تفاوت ها از چند جز ثابت تشکیل شده است، تمامی آن ها در پشت صندلی خود دارای دو عدد دستگیره می باشند تا افراد دیگر و یا همراهان بیمار بتواند آن را کنترل و هدایت نماید.

دارای یک صندلی و دو چرخ کوچک در جلو و دو چرخ بزرگ تر در پشت می باشد که ممکن است متغیر باشد و قسمتی نیز برای قرار گرفتن پاها بر روی آن وجود دارد، چرخ های بزرگ نیز دارا دو حلقه بر روی خود می باشد که جهت چرخاندن چرخ ها به دست خود بیمار طراحی شده اند.

انواع مدل های الکترونیکی نیز تقریبا همین ساختار را دارند ولی دیگر نیازی به نیروی دستی نداشته و توسط یک موتور نیروی حرکتی خود را تامین می کنند و به طور دستی و کاملا دیجیتالی و خودکار نیز کنترل می شوند.

شرکت میرا یک شرکت تولید کننده آلمانی با سابقه ای 80 ساله می باشد که به عنوان یکی از بزرگ ترین و پیشرو ترین شرکت های تولید کننده انواع ویلچر ساده، برقی و ورزشی در دنیا فعال می باشد، محصولات این شرکت بهترین کیفیت و کارایی را جهت استفاده روزانه و دائمی داشته و قشر وسیعی از کاربران از محصولات آن در محل کار و منزل خود بهره می برند.

در معرفی ویلچر میرا باید بگوییم که این ویلچرها جزو بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای مراکز درمانی و توانبخشی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، هتل ها و … بوده و دارای کیفیت و عمری طولانی و بادوام می باشند که کاملا قابل تنظیم بوده و امکانات یادی داشته و قابلیت تجهیز به لوازم جانبی بیشتری داشته و به دلیل دوام بالا خداقل نیاز به تعمیرات را دارد.

این شرکت پشتیبانی از افراد معلول و ساخت نوین ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها آن ها را قادر به حرکت و مستقل می نماید.

افراد معلول و ناتوان ار راه رفتن با مشکلات بسیاری در زندگی روزمره خود روبرو هستند که استفاده از یک ویلچر استاندارد به آن ها کمک می کند تا بتوانند به تعدادی از این مشکلات تا حد امکان فایق آمده و بتوانند در جامعه و محیط خارج از خانه رفت و آمد داشته باشند.

مشخصات فنی ویلچر میرا

مشخصات فنی ویلچر میرااز مهم ترین مشخصات فنی ویلچر میرا می توان به:

  • طول عمر استثنایی، حداقل نیاز به تعمیرات، دوام فوق العاده و ساخته شده از با کیفیت ترین و بهترین مواد
  • روش ساخت بسیار عالی، جابجایی راحت، تنظیمات فوق اعاده در تمامی قسمت ها
  • لوازم جانبی در دسترس و نمایندگی های فعال
  • داشتن مدل های فراوان با قابلیت مصارف گوناگون جهت هر نوع معلولیت جسمی
  • کاربری بسیار آسان و وزن بسیار پایین وسیله
  • مناسب برای استفاده افراد سنگین وزن و یا معلولیت کامل

طول عمر بسیار بالا اشاره کرد، ویلچرهای ساخت این شرکت با بهره گیری از بهترین و مدرن ترین طراحی ها ساخته شده و ساختاری کاملا ارگونومیک دارند.

از بهترین متریال های ممکن و بسیار با کیفیت ساخته شده و بنابراین از دوام بسیار بالایی برخوردار می باشند.

این شرکت از جدید ترین ماشین آلات ممکن برای ساخت مناسب ترین قسمت ها بهره می برد که این محصولات را مناسب استفاده هر قشری از افراد از هر جنسیت و ملیت کرده و راحتی بسیار منحصر به فردی دارند.

با استفاده از نیروهای متخصص و ماهر و استفاده از تحربیات بیماران و نظرات آن ها همین طور با مشورت با متخصصان و دکترهای مشغول در این زمینه موفق به ساخت مدل های گوناگون جهت هر نوع معلولیت شده است که دارای قابلیت های فراوان بوده و معلولان با کمترین میزان تا بالاترین میزان آن می توانند از انواه دستگاه های این شرکت استفاده کنند.

نحوه عملکرد ویلچر میرا چگونه است؟

نحوه عملکرد ویلچر میرا چگونه است؟همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم ویلچرهای میرا در دو نوع مکانیکی دستی و الکترونیکی عرضه می شوند.

عملکرد ویلچر میرا سبک و ساده همانند انواع قدیمی این محصول و دارای کنترل دستی و با توسل به نیروی بازو می باشد که توسط نیروی خود معلول و یا همراه او حرکت می کند.

این مدل های ساده تولیدی میرا نیز با کمترین وزن ممکن تولید شده و استفاده از آن ها بسیار راحت و روان بوده و با کمترین میزان انرژی نیز حرکت می کنند.

اما نوع برقی ویلچرهای میرا که جزو گل های سر سبد این عرصه می باشند که مورد توجه سالمندان و معلولان بسیاری قرار گرفته است. این ویلچرها کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و دارای چهار چرخ می باشند که در دو نوع نسل اول و دوم در بازار شناخته می شوند.

تمامی قطعات این ویلچرها به گونه ای ساخته شده اند تا سالها نیازی به سرویس و تعمیرات نداشته باشند، به نوعی طراحی شده اند که آسان ترین کاربری را در منزل و سطح شهر داشته باشند، قدرت حمل بالایی داشته و با یکبار شارژ توانایی پیمودن 50 کیلومتر را دارند.

چرخ های عقب متحرک که امکان و قدرت عبور از هر نوع مانع را دارا می باشند، این ویلچر دارای یک دسته جوی استیک می باشد که حتی افراد با ناتوانی حرکت دستی نیز می توانند از آن استفاده کرده و به هر جایی که بخواهند حرکت کنند که آزادی عمل بالایی به آن ها می دهد.

زیبایی ظاهری خوبی داشته و دستگاه بسیار شکیلی بوده و صندلی بسیار راحت و قابل تنظیمی دارد به طوری که افراد عریض نیز می توانند بر روی آن به راحتی بنشینند.

فروش عمده ویلچر میرا با کیفیت

فروش عمده ویلچر میرا با کیفیتقسمت این ویلچر ها به دلیل وارداتی بودن و نوسانات قیمت ارز ثابت نبوده و بسیار متغیر می باشد که دستخوش تغییرات بسیاری نیز شده است.

عمده ترین افراد خریدار این کالا معلولان جسمی مادر زادی، معلولان آسیب دیده از حوادث رانندگی و یا دیگر حوادث، بیماران مبتلا به کمر درد و پا درد حاد، افراد قطع نخاعی و سالمندان می باشند.

همچنین از ویلچرهای ساده در بیمارستان ها جهت حمل و نقل بیماران بعد از عمل های جراحی نیز استفاده می شود.

این مجموعه به عنوان بزرگ ترین شرکت فروش عمده ویلچر میرا با کیفیت و واردات مستقیم این کالا با حذف تمامی واسطه ها در این عرصه، محصولات گارانتی دار خود را با مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن به خریداران و متقاضیان محترم عرضه می کند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *