خانه / ویلچر / قیمت خرید ویلچر ورزشی بسکتبال

قیمت خرید ویلچر ورزشی بسکتبال

دوستانی که به هر دلیلی با مشکلات ستون فقرات مواجه شده اند جهت انجام امورات خود و زندگی بهتر از ویلچر استفاده می نمایند. این موضوع در مورد ورزشکاران حرفه ای و دوستان پارا المپیکی کاملا متفاوت بوده و ویلچرهای بکار رفته دارای مدل های مختلفی است. جهت خرید ویلچر ورزشی بسکتبال می توانید با یکی از شماره های درج شده در تصویر ارتباط برقرار نموده و از یک مشاوره پیش خرید هوشمندانه و دقیق در خصوص کالای انتخابی بهره مند شوید.قیمت خرید ویلچر ورزشی بسکتبال

ویژگی های ویلچر ورزشی بسکتبال

ویژگی های ویلچر ورزشی بسکتبالانجام هر فعالیتی نیازمند تجهیزات مناسب آن می باشد. هرچه که میزان کیفیت و مرغوبیت اقلام بیشتر بوده، در نتیجه عملکرد نهایی محصول نیز بیشتر و بهتر خواهد بود. حتما شما هم دقت کرده اید که در زمان پخش بازی های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان هر کدام از استوک های مخصوصی استفاده می کنند تا مهارت و توانایی های خود را در حد اعلا به نمایش بگذارند.

به علاوه در مسابقات جهانی ان بی ای امریکا نیز، ورزشکاران از کتونی های ویژه ای بهره مند شده تا قدرت مانور بیشتری در زمین داشته و استعداد های خود را به نحو احسن در زمین بازی به نمایش بگذارند.

در مسابقات پارا المپیکی قهرمانان رشته های گوناگون از تنیس گرفته تا بسکتبال، هر کدام از ویلچر های ممتازی استفاده می کنند و ویژگی های آن ها با یکدیگر متمایز می باشد. زیرا نوع واکنش ها، قوانین، ساختار بازی و هم چنین یارگیری افراد تفاوت های فاحشی با یکدیگر دارند.

مسلما هر ورزشی ویژگی ها و شرایط خاص خودش را دارد و ویلچرهایی که توسط کارشناسان امر طراحی می گردد با توجه به اختلالات بدن و وضعیت بدن بازیکن در زمین شکل می گیرد. از جمله ویژگی ویلچر ورزشی بسکتبال این می باشد که جهت حفاظت از بسکتبالیست در هنگام بازی، در جلوی چرخ میله حفاظتی به خاطر حمایت از پاهای بازیکن و عدم برخورد با بازیکنان حریف تعبیه شده است.

چرخ ها از حالت نرمال خارج گردیده و به صورت زاویه دار نسبت به زمین تعبیه می شوند. بدین صورت زاویه بهتری نسبت به مرکز ثقل زمین داشته و در اثر نوسانات گوناگون در طی بازی و برخورد باسرعت و شتاب دار با بازیکنان حریف آسیبی به فرد وارد نشده و به هیچ وجه تعادل ویلچر از بین نرفته و سرنگون نمی گردد.

کارکرد های مهم ویلچر ورزشی بسکتبال

کارکرد های مهم ویلچر ورزشی بسکتبالویلچرهای ورزشی بسکتبال به نحوی ساخته می شوند که بازیکن بتواند با بهره مندی از استعدادها و توانایی های ذاتی خود، بیشترین رویکرد را در زمین بازی داشته باشد. به علاوه طبق گفته کارشناسان امر وقتی عضوی از بدن به هر دلیلی از دست می رود، طبق واکنش های طبیعی بدن، تمرکز اعصاب و حواس به سمت قسمت های دیگر جذب شده و وضعیت مناسب تری از خود بروز می دهند.

هنگامی که از ویلچر معمولی استفاده می کنید، روند فشار وارد آمده بر دستان و به خصوص ماهیچه ها، نرمال بوده و فشار بالایی وارد نمی آید. اما در نمونه های بسکتبال، به دلیل تحرک های زیاد، شتاب گیری، ایستادن های ناگهانی، نیاز به بازوانی قوی و ماهیچه هایی توانا می باشد که با قدرت نیروی دست فشار حداکثری بر چرخ ها وارد سازد.

صندلی تعبیه شده در دستگاه با توجه به سطح حرفه ای بودن ورزشکار متفاوت است. دوستانی که حداقل عملکرد را در قسمت زیرین بدن دارند، نیاز به حفاظت بیشتری برای پایداری در بدن خود هستند. به علاوه به پشتی های بلندتری نسبت به افراد با فعالیت بیشتر احتیاج دارند.

در خصوص عزیزانی که قدرت مانور بیشتری با ویلچر دارند، یک چرخ اضافه در پشت برای آن ها تعبیه می شود تا در موقع لزوم بدون بروز هرگونه مشکلی به پشتی خود تکیه کرده و به راحتی خم شوند. این موضوع در مورد افراد با فعالیت کم تر پنج چرخ می باشد.

مشخصات ساختاری ویلچر ورزشی بسکتبال

مشخصات ساختاری ویلچر ورزشی بسکتبالمواد اولیه بکار رفته در ساختار ویلچر ورزشی بسکتبال، از نوع کامپوزیت سبک حرارت دیده بوده و به دلیل ویژگی های فیزیکی خاصی که در تولید آن ها لحاظ شده مناسب برای امور روزانه نیستند و بیشتر در زمین بازی کاربرد دارند. البته تعداد افرادی که به خاطر علاقه شدیدی که به این اقلام ورزشی دارند ویلچر بسکتبال را به عنوان هم نشین همیشگی خود انتخاب نموده اند کم  نمی باشد.

ویلچرهای بسکتبال به نوعی طراحی می شوند که صندلی های دارای ارتفاع بیشتری نسبت به نوع مسابقه ای باشد. این اختلاف نیم متری منجر می شود که در انتخاب صندلی از نمونه های قطور تری بکارگیری شده و فرد پرتاب های مهیج تر و قوی تری داشته باشد. البته این موضوع به معنی کوتاه تر شدن طول دست کشیدن ورزشکار بر روی هندریم ویلچر بسکتبالی بوده و نیاز به دست هایی سریع و باقدرت بیشتر دارد.

محور بیشتری که در مورد این دسته از ویلچر ها لحاظ شده منجر می شود که دور زدن آسان تر و پایداری برای فرد در زمین راحت تر باشد. زاویه 20 درجه ای که نسبت به مرکز ثقل لحاظ شده است از هرگونه واژگونی احتمالی جلوگیری کرده و سرعت بازیکن چند برابر می شود.

به جهت حفاظت بیشتر دست ها از پره های چرخ، به کمک تجهیزات خاصی آن را از تماس با دستان فرد دور کرده و ایمنی بالایی را برای او فراهم می سازد. در این نمونه ها برای آن دسته از دوستانی که به تازگی این ورزش را آغاز نموده اند، دستکش محافظ اعطا شده تا از آسیب های احتمالی پیش گیری شود.

روش خرید ویلچر ورزشی بسکتبال

روش خرید ویلچر ورزشی بسکتبالاین مجموعه با سابقه بالایی که در زمینه تهیه و توزیع انواع مدل های ویلچر ورزشی از جمله ویلچر بسکتبال دارد، توانسته نظر مشتریان داخلی و خارجی را به خود جلب نماید.

به خاطر اینکه ویلچر های ورزشی این گروه با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در بازار ارائه شده و توانسته علاقه مندان بی شماری را به سمت خود جلب نماید، به همین خاطر طبیعی است که طرفداران آن روز به روز بیشتر شده و از محبوبیت دوچندانی برخوردار شود.

جهت خرید این کالای ورزشی با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود به بستر بزرگ اینترنت متصل شده و به سایت شرکت مراجعه نمایید. محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده، لیست قیمت آن را دریافت کرده و از تصاویر باکیفیت و زیبای آن بهره مند شوید.

نظرات سایر خریداران در خصوص کالای مورد تقاضای شما می تواند بازده بهتری در زمان خرید برای شما به وجود آورده و راهنمایی های موثر و مثبتی برایتان به همراه داشته باشد.

 

  • تبلیغات:
  1. دستگاه فیزیوتراپی که به ربات تبدیل می شود

  2. دستگاه تست قند خونی که می تواند فشار خون را نشان دهد

  3. تاثیرات منفی پیراهن ورزشی برای سلامتی!

  4. از اولین دستگاه تست قند خون چه می دانید؟

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *