Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 قیمت ویلچر برقی آمریکایی در بازار - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / قیمت ویلچر برقی آمریکایی در بازار

قیمت ویلچر برقی آمریکایی در بازار

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

امروزه تولید کننده های ویلچر برقی آمریکایی با بهره گیری از علم  و تکنولوژی روز،متخصصان حرفه ای، مواد اولیه مرغوب و تجهیزات نوین توانسته ویلچرهایی در توانایی های مختلف به صورت هوشمند مطابق با استاندارد روز این صنعت در حجم انبوه تولید نمایند و با عرضه آن به قیمت های مقرون به صرفه پاسخگوی این نیاز مهم مصرف کننده و مراقبان آنها باشند.

 

نمونه های مختلف ویلچر برقی آمریکایی

ویلچر برقی آمریکایی پرموبیل f5

 

همواره دانستن نمونه های مختلف و کارکرد آنها اهمیت ویژه ای برای کادر درمانی و فرد مورد استفاده دارد.

ویلچر انواع بسیار گوناگونی دارد و هر کدام کارایی و امکانات منحصر به فرد خود را دارند. بنابراین افرادی که تمام مدت یا بیشتر اوقات نیاز به ویلچر دارند، باید جهت ارزیابی کامل صندلی چرخدار و انتخاب بهترین آن از یک متخصص کاردرمانی یا فیزیوتراپیست ماهر در این زمینه کار کمک بگیرند. کسی که نیاز های خاص آن ها را بشناسد و بسته به آن نوع متناسب ویلچر را پیشنهاد دهند.
حتی اگر نیازی به ارزیابی حرفه ای ندارید، مهم است که شرایط ضروری مورد نیاز خود را بشناسید، تا بتوانید از صندلی چرخدار مناسب استفاده کنید تا بتواند به شما کمک کند.

در مورد خودتان چندین فاکتور وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید:

  • میزان تحرک: این توانایی شما برای حرکت در اطراف است. که شامل راه رفتن، نشستن و ایستادن و تنظیم یا حرکت دادن بدن در صندلی است. بسته به سطح توانایی شما، باید در نظر بگیرید که چگونه از صندلی داخل و خارج خواهید شد. آیا می توانید مسافت های کوتاه را طی کنید؟ آیا شما قادر به ایستادن و نشستن با خیال راحت هستید؟ آیا صندلی دارای دسته های قابل حمل است که به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید؟
  • سطح تحمل: این مدت زمانی است که می توانید انجام کاری را همچون راه رفتن و نشستن، تحمل کنید.
  • تعادل: این توانایی شما برای ثابت ماندن، هنگام ایستادن یا نشستن و به ویژه هنگام حرکت بین این دو است.
  • قد و وزن بدن: اگر فردی بسیار قدبلند یا بزرگی هستید باید به دنبال صندلی چرخدار مناسب و بی خطر باشید. قد و وزن خود را به طور دقیق اندازه گیری و ضبط کرده و جزئیات تولید کنندگان را بررسی کنید. مهم است که هنگام قرارگیری در صندلی ، اندام و بدن شما کاملاً پشتیبانی شود.
  • بینایی، ادراک، حافظه و توانایی شناختی: اگر این توانایی های خود را از دست می دهید، یک ویلچر برقی تمام اتوماتیک برای شما مناسب باشد.

به طور کلی در امکانات و خصوصیات ویلچر برقی آمریکایی تمام موارد بالا در نظر گرفته شده است و این ویلچرها توانسته اند نیاز همه افراد مصرف کننده را در نظر گرفته و به آنها پاسخ دهد.

ویژگی های ظاهری ویلچر برقی آمریکایی

ویلچر برقی آمریکایی پرموبیل f5

ویلچر برقی آمریکایی کاملا تخصصی طراحی شده و اجزای بسیار پیچیده ای دارد و مطابق با جدیدترین تکنولوژی ساخته شده که حتی پاسخگوی افرادی که هیچ گونه توانایی حرکتی ندارند هم بوده و تمام نیاز یک فرد معلول یا ناتوان در آن در نظر گرفته شده است.
در ادامه به برخی ویژگی های ظاهری و اصلی آن اشاره کرده ایم:

  • دارای صفحه نمایشگر LCD جهت نشان دادن اعلام پیام های وضعیتی، اخطارها و خطاها به کاربر
  • مجهز به نشانه های تصویری واضح
  • امکان حفاظت هوشمند از باتری و نمایش شارژ آن با کمک سیستم های خاص
  • دارای چراغ پروژکتور LED کم مصرف
  • مجهز به صفحه کلید
  • صندلی تنظیم شونده در ارتفاع های مختلف برای تمام شرایط
  • کنترل هوشمند حاوی چندین حالت کنترل

هر کدام از این ابزار بسته به مدل ویلچر برقی آمریکایی دارند. به عنوان مثال در برخی از آنها کنترل هایی با حسگرهای مغزی وجود دارد که به کمک ارتعاشات مغز تشخیص حرکت می دهد و این سیستم ها فوق پیشرفته هستند.

عملکرد های ویلچر برقی آمریکایی

ویلچر برقی مبله ایرانی

قابلیت این ویلچر به گونه ای بوده که حتی برای افرادی که هیچ گونه توانایی حرکتی ندارند مناسب است و تجهیزات متنوعی می تواند بر روی آن نصب شود که کارکرد ویلچر را افزایش دهد.

عملکرد هر کدام از ابزارهای جانبی متفاوت بوده به عنوان مثال برخی که توانایی صحبت کردن را ندارند به مانیتور و صفحه کلید برای این کار نیاز دارند و شرکت های آمریکایی از تمام بیماری ها و اختلالات مغزی و حرکتی شناخت داشته و برای تمام آنها تجهیزات تولید کرده و به سراسر دنیا عرضه می کند.

امروزه در کشورهای چون آلمان و سوئیس نیز ویلچرهای برقی فوق پیشرفته تولید می شود. به علاوه شرکت های دانش بنیان ایرانی همواره در حال تلاش برای تولید نمونه های مشابه این محصول بوده اند.

اگر قصد خرید این محصول را با کیفیت ممتاز و قیمتی مقرون به صرفه دارید، می بایست بدانید که تنوع این کالا بسیار زیاد است و هر کدام از آن ها برای افراد خاصی کارایی دارد. لذا قبل از خرید حتما از پزشک خود مشاوره گرفته و سپس از کارشناسان مربوطه مشورت بگیرید و از قابلیت و مشخصات فنی هر کدام اطلاعات کسب نمایید.

از آن جایی که در عصر اطلاعات و تخصص قرار داریم می بایست در مورد تکنولوژی و امکانات و محصولات نوین آگاهی کسب نماییم. به علاوه نیازها بر مبنای اطلاعات کافی تعریف و برآورده می شود. بنابراین جهت اطلاع از خصوصیات بهترین نوع ویلچر توصیه می شود، از یک فیزیوتراپ مشورت گرفته تا شما را در انتخاب کالا مطلوب و کارا یاری نماید.

تامین کنندگان این نوع محصول پرفروش برای خریداران عمده تخفیفات شگفت انگیزی در نظر گرفته اند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را در خرید از آن ها جلب نمایند و سهم بیشتری در این تجارت داشته باشند. لذا مشتریان می توانند با شناسایی شرکت های عرضه کننده و تولیدات مراکز فروش مختلف از لیست قیمت های آنان اطلاع یابند. سپس با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت ویلچر متناسب با توانایی حرکتی خود را خریداری نمایند

پارامتر های تعیین کننده قیمت ویلچر برقی

پارامتر های تعیین کننده قیمت ویلچر برقی صندلی های چرخدار باید بتوانید موقعیتی راحت، پایدار، ایمن و پشتیبانی لازم را فراهم آورند. فاکتورهای بسیاری در قیمت این محصول تاثیرگذار است و براساس میزان هوشمندی و کارکرد متفاوت خواهد بود.
در ادامه به برخی از عواملی که در سطح عملکرد و قیمت ویلچر برقی آمریکایی موثر است اشاره نموده ایم:

  • قابلیت و نوع باتری
  • نوع کنترل و سطح هوشمندی
  • امکان تاشو بودن
  • سرعت آن
  • دوام و طول عمر
  • ابعاد
  • تجهیزات جانبی

بنابراین خریداران بسته به شرایط فیزیکی و توانایی های خود می توانند از طریق کارشناسان فروش و مشورت با آنها بهترین مدل این محصول را با در نظر گرفتن بودجه خود می توانند تهیه نمایند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *