Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 قیمت ویلچر برقی نوع جی تی اس - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / قیمت ویلچر برقی نوع جی تی اس

قیمت ویلچر برقی نوع جی تی اس

ویلچر برقی جی تی اس، وسیله ای است که برای جا به جایی و تحرک افرادی که توان راه رفتن ندارند و دارای معلولیت هایی می باشند استفاده و کاربرد دارد. از این نوع محصولات عمده در محیط های داخلی و باز، معلولین برای امرار معاش خود در بیرون استفاده می کنند. این محصولات دارای انواع مختلفی می باشند که شامل: ویلچر حمام یا برانکاردی، ویلچر برقی،ویلچر مکانیکی یا دستی، که دارای کاربرد زیادی می باشند.

اغلب ویلچرها، دارای انواع و اقسام زیادی می باشند که طرز کار و استفاده با آن ها متفاوت می باشد و هر کدام دارای کیفیت خاص در نوع خود می باشند. از این محصولات عمده برای افرادی که دارای معلولیت های جسمی و روحی  و به تنهایی قادر به انجام کار و راه رفتن ندارند، استفاده می شود.

 

ویلچر برقی چیست؟

 

ویلچر برقی، محصولی است که بسیار مورد استقبال این افراد است دارای یک موتور محرکه برقی و باتری قابل شارژ می باشد . ویلچر های حمام برانکاردی هم یک نوع دیگر از این محصولات می باشد که از قطعات استیل ساخته شده که سبب می شود در آب دچار زنگ زدگی نشود . 

ویلچر دستی یا مکانیکی هم که از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته هم توسط شخص دیگری قابل حرکت است یا شخص استفاده کننده باید با دست چرخ های آن را به حرکت در آورد .

این وسیله دارای خصوصیت های می باشد که دارای سطحی تخت برای نشستن، دارای چهار چرخ مجزا، دارای استراحتگاه دست،  پا و پشت و همچنین دارای دو دسته می باشد که دسته روی چرخ، برای حرکت دادن ویلچر توسط خود شخص می باشد و دسته دیگری  که متصل به پشتی است برای حرکت دادن ویلچر توسط نیروی کمکی دیگر می باشد و نیز کنترل پنل دکمه ای که در مدل های برقی کاربرد دارند.

آشنایی با انواع ویلچر برقی

ویلچر برقی چینی 140LA - jts (2)

 

 

ویلچر برقی تاشو خود دارای انواع مختلف دیگری می باشد که شامل: ویلچر برقی ایستا، پله رو، حرفه ای و خاص می باشند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای افراد ناتوان اهمیت زیادی را دارا می باشند.

این محصولات عمده هر کدام به تنهایی دارای مزیت هایی می باشند که ویلچر استا، در آن از چرخ های پیمی جهت باز و بسته کردن سریع بهره برده شده است. در ویلچر پله رو: تحول دیگری انجام شده و در ویلچر حرفه ای و خاص که یکی از بهترین و گران ترین محصولات می باشد که در بازار با کیفیت عالی و مرغوب عرضه می شود. کلیه این محصولات برقی که تاشو هستند راحت و سبک بوده و قابلیت حمل بالایی دارند.

امروزه در کشور انواع ویلچرها با کیفیت عالی تولید می شوند و در بازار به صورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رسند.

ایران، خود به تنهایی بزرگترین کشور تولید کننده این نوع محصولات با دوام و با کیفیت عالی را با استفاده از دستگاه های پیشرفته الکترونیکی و سیستم هوشمند و ایمن و نیز قطعات به کار رفته در این محصولات و همچنین با استفاده ار نیروه انسانی با تجربه و نیز استفاده از مهندسان و متخصصان کار کشته در این زمینه توانسته مرغوب ترین محصولات را تولید و با قیمت مناسب روانه بازار نماید.

از خصوصیات بارز این نوع محصولات عمده این است که جنس اغلب آنها استیل بوده، در سایزها و اندازه های مختلفی تولید می شوند، دارای بدنه استایک می باشد، دارای زیر دستی و جاپایی متحرک می باشد، دستگیره پشتی قابلیت تا شدن را دارد، تحمل وزن بالای صد کیلو گرمی را دارد، و غیره که برای فرد مصرف کننده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

ویلچر و انواع مختلف آنها دارای ضمانت نامه اصالت فیزیکی می باشند همچنین دارای زاویه نشیمنگاه که در این نوع محصولات عمده بسیار حائز اهمیت و برای سلامتی فرد معلول بسیار مهم و ضروری می باشد. هر چه زاویه نشیمنگاه بیشتر باشد فرد بیشتر می تواند از آن بهره ببرد و هنگام قرار گرفتن پا بر روی جاپایی باعث حفظ تعادل فرد و نیز او را از آسیب در امان نگه می دارد و یکی از نکات مهم که در این نوع محصولات باید مورد توجه و دقت قرار گیرد این است که اندازه و سایز ویلچرها برای سلامتی فرد مصرف کننده بسیار مهم می باشد.

انواع این محصولات عمده چه دستی و ساده و چه انواع برقی آن دارای کیفیت عالی می باشند که صادرات این محصولات در توسعه اقتصاد کشور نقش به سزایی را ایفا می نماید و توانسته این اقتصاد را گسترش و رونق بخشد. همچنین نوع سایز بزرگ این محصولات در کشورهای خارجی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که توانسته در اقتصاد کشور هم سهمی داشته باشد.

محبوبیت ویلچر برقی جی تی اس ازنظر مصرف کنندگان

ویلچر برقی چینی 140LA - jts (13)

 

ویلچر جی تی اس، یکی از انواع ویلچرهای برقی محسوب می شود که دارای ویژگی های خاصی می باشد و این نوع محصول دارای کفی و پشتی از جنس چرم مصنوعی بوده و دارای دو چرخ در عقب و جلو می باشد که چرخ جلو، آن کالسکه ای و چرخ عقب توپر می باشد و نیز دارای جاپایی متحرک است که تا وزن صد کیلو گرم را تحمل می کند.

انواع ویلچرهای برقی، با استفاده از جریان الکتریسیته می توانند بدون استفاده از نیروی کمکی فرد را جابه جا کند و به کاربر کمک کند که به تنهایی به حرکت خود ادامه دهد.

انواع ویلچرهای برقی که در بازار وجود دارند عبارتند از: ویلچر برقی تاشو، ویلچر برقی جی تی اس، و غیره که هر کدام دارای کاربردی جداگانه می باشند.

مراکز فروش ویلچر برقی جی تی اس

ویلچر برقی چینی 140LA - jts (3)

 

فروش ویلچر برقی، نمایندگی ها و مراکز بزرگی در سراسر کشور وجود دارند که دارای انواع برندهای مختلف می باشند که توانسته اند این محصولات عمده را در بازار با کیفیت مطلوب ارائه دهند و نیز در خدمت مشتریان با قیمت مناسب قرار دهند.

کلیه و تمامی ویلچرها در نوع خودشان دارای گارانتی اصل شرکتی می باشند که قیمت ویلچرها بستگی به نوع، کیفیت، سایز، و موارد دیگر دارد که هر چه این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار باشند قیمت آنها نیز تغییر می کند.

 این محصولات عمده در شرکت ها و کارخانه جات تولید بسیار زیاد می باشند که مشتریان می توانند این محصولات را از طریق سایت اینترنتی به صورت حضوری و مستقیم آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمایند. همچنین این محصولات بدون واسطه مقرون به صرفه تر می باشند.

اکثر شهرهای ایران این محصولات عمده را بعد از تولید،  روانه
بازار می کنند که دارای پروانه ساخت، پروانه بهداشتی ، تاریخ تولید و مهر
استاندارد روز دنیا می باشد که به خریدار اطمینان کامل را برای استاندارد
بودن محصول می دهد
.

 

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *