Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 قیمت ویلچر مسافرتی سبک در بازار اصفهان - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / قیمت ویلچر مسافرتی سبک در بازار اصفهان

قیمت ویلچر مسافرتی سبک در بازار اصفهان

ویلچرها وسایلی خاصی به شمار می روند که افراد دارای معلولیت، به ویژه کسانی که نمی توانند راه بروند، از آن استفاده می نمایند. این محصولات، انواع گوناگونی دارند که یکی از بهترین ها، ویلچر مسافرتی سبک می باشد. قیمت آن در بازار اصفهان، متنوع اعلام می گردد که این موضوع بستگی به کیفیت، ابعاد و برند سازنده دارد. 

قیمت ویلچر مسافرتی سبک در بازار اصفهان

مزایای استفاده از ویلچر مسافرتی سبک

مزایای استفاده از ویلچر مسافرتی سبکمحصولاتی مانند ویلچرها را می توان در کل به دو دسته تقسیم کرد، ویلچر هایی که ساده و معمولی می باشند و آن وسایلی که برقی و اتوماتیک هستند. هر دو نوع، دارای مدل های متفاوتی اند. قصد ما این است تا در اینجا، بیشتر درباره مزایای استفاده از ویلچر مسافرتی سبک بگوییم. به همین علت، چند نکته را در زیر بیان می کنیم: 

  • به راحتی قابل حمل می‌ باشند. 
  • بیشترشان از مدل های تاشو اند و در فضاهای کم جا می گیرند. 
  • می شود آنان را در صندوق عقب و حتی روی درب خودرو نصب و انتقال داد. 
  • به آسانی می شود هر جایی از آن استفاده کرد. 
  • وزن بالایی ندا‌رند. 

البته دقت داشته باشید که نوع ساده این مدل از ویلچرها، سبکتر از برقی اند. دلایل متعددی دارد؛ مدل های برقی، دارای باتری های مخصوص به خود می باشند و از جانب دیگر، از مواد تشکیل دهنده سنگین تری نسبت به نوع معمولی ساخته شده اند. این می تواند تاثیر زیادی بر وزن محصول بگذارد. 

خرید ویلچر مسافرتی سبک در اصفهان

خرید ویلچر مسافرتی سبک در اصفهانویلچر مسافرتی اصفهان را می توان با نرخ های مناسب و کیفیت های خوبی خریداری کرد. چنین کالاهایی، باید ویژگی های خاصی هم داشته باشند. عموماً در ساخت بدنه ویلچرهای سبک، از آلیاژ آلومینیومی استفاده می نمایند. این فلز باید تحمل وزن های سنگین و طی کردن مسافت های طولانی را به خوبی داشته باشد. 

از طرفی، صندلی آن طوری طراحی شده باشد که فرد، پس از چند دقیقه احساس خستگی و یا کوفتگی ننماید. راحتی نکته بسیار مهم دیگری است که باید در هنگام خرید ویلچر مسافرتی در نظر گرفته شود. روی هم رفته، چنین محصولاتی را شرکت های گوناگونی می سازند و برخی از آنان وارداتی هستند. 

به این ترتیب، با مدل های متفاوتی مواجه هستیم که بی گمان، کیفیت های مختلفی دارند. باید گفت، بهتر است که به موضوع برند سازنده نیز توجه کنید. اکثر شرکت های صاحب نام در این عرصه، کالای خود را به صورت تضمین شده در اختیار مصرف کننده می گذارد که این یک مزیت بسیار بزرگ به شمار می رود. 

در هر حال، می توانید خرید را از این مجموعه هم انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید. 

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *