Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 مرکز خرید ویلچر خوب در ایران - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / مرکز خرید ویلچر خوب در ایران

مرکز خرید ویلچر خوب در ایران

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

خریداران ویلچر همواره به دنبال یافتن مرکز خرید ویلچر خوب در ای لن هستند. انواع متعدد این محصول در کیفیت و قیمت های مختلف به فروش می رود که هر کدام دارای متقاضیان خاصی می باشد. تولید کنندگان داخلی این محصول در تلاش هستند با ارتقای کیفیت، میزان واردات محصولات خارجی را کاهش و افراد متقاضی را به سمت خرید مارک های ایرانی بکشانند. قیمت های این محصولات با توجه به درجه کیفی و مدل محصول طبقه بندی شده اند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید‌.

 

دسته بندی انواع ویلچر در بازار

ویلچر دستی9

 

ویلچر یک صندلی با دو چرخ بزرگ و نازک می باشد که قابلیت حرکت دارد. این محصول عموما برای کسانی که توانایی حرکت روی دو پا را ندارند به کار برده می شود. عموما تولید این محصول در سال های اخیر با تنوع بسیاری همراه بوده است. چرا که افراد نیازمند به این محصول به علت زندگی روزمره و فعالیت های مختلف به تعدد مدل آن ها احتیاج پیدا می نمایند‌

در دسته بندی انواع ویلچر در بازار  مشاهده می شود که از ساده ترین تا پیچیده ترین این محصول برای رفع نیاز در موقعیت های متفاوت فرد بیمار است. این محصول در دو دسته برقی و غیر برقی تولید می شود. دسته غیر برقی عموما نیاز به حرکت و فعالیت دست جهت پیشبرد محصول به جلو یا عقب است. اما محصولات برقی با داشتن یک صفحه ویژه در کنار دسته راست یا چپ صندلی، با حرکت انگشت و فشردن دکمه های ویژه حرکت جلو و عقب صورت می گیرد.

نوع غیر برقی این محصول دارای انواع گوناگونی است که در ادامه به آن خواهیم‌ پرداخت. ویلچر ساده از ابتدایی ترین ویلچر تولیدی می باشد که با داشتن صندلی و دوچرخ این محصول را می سازد.

ویلچر ارتوپدی امروزه در بیشتر مراکز درمانی و بیمارستان ها به کار می رود. این ویلچر با دارا بودن قطعات گردنی می تواند به راحتی افرادی که دارای سانحه گردن نیز هستند را با امنیت کامل به حرکت در بیاورد. همچنین قطعات این محصول جدا شده و مانند ویلچر بیمارستانی قابل شستشو و تعویض می باشند.

از ویلچر های مهم غیر برقی دیگر ویلچر اسپرت است که مختص ورزشکاران دارای صدمه از ناحیه پا می باشد. با این ویلچر می توان با سرعت زیاد و مسافت طولانی به راحتی حرکت نمود و نگران داغ شدن و ترکیدن چرخ و جداسازی قطعات نبود. چرا که این محصول برای ورزش ساخته شده و کاملا از نظر فیزیکی محکم و با دوام است. شکل ظاهری ان ها نیز به گونه ای است که چرخ های محصول مزبور به صورت مثلث به بدنه نصب شده اند.

ویلچر حمام نیز نیاز تمامی افراد استفاده کننده از این محصول می باشد. این محصول دارای بدنه استیل و ضد زنگ بوده و در ارتباط با اب هیچ گونه آسیبی نمی بیند. عموما برای استفاده از سرویس از این محصول بهره می گیرند.

ویلچر کودکان نیز دارای ابعاد کوچکتر و رنگ آمیزی شده می باشد که بعضا وسیله های مختلفی را می توان به آن نصب نمود تا کودکان مصرف کننده بتوانند به راحتی با این محصول خو بگیرند.

مهم ترین فاکتور های ویلچر خوب چیست؟

ویلچر

 

افرادی که اقدام به تهیه این محصول می کنند در وهله اول با سوال “مهم ترین فاکتور ویلچر خوب چیست” مواجه می شوند. در وهله اول باید نوع استفاده از این محصول مورد توجه قرار بگیرد تا در راستای ان بتوان نوع مناسبی را انتخاب و خریداری نمود.

استحکام محصول یکی از فاکتور های مهم می باشد. استحکام بدنه و چرخ ها منجر به افزایش طول عمر مصرف محصول شده و به راحتی و با احتمال کم عیب یابی می توان آن ها را استفاده کرد. افرادی که عموما نیاز کمتری از نظر مدت زمان به این محصول دارند لازم نیست در تهیه با کیفیت ترین آن ها اقدام کنند. ولی افرادی که سال های طولانی نیازمند این محصول برای حرکت هستند باید در هنگام خرید توجه کافی را به کیفیت و همچنین برند محصول داشته باشند.

ویلچر ها باید از برندی خریداری گردد که قطعات یدکی محصول آن یافت شده و در صورت نیاز به تعویض به راحتی این امر میسر گردد. جداسازی قطعاتی مانند سینی پا، کفی پا و تشکچه بسیار مهم می باشد چرا که این قطعات بیشترین احتمال آسیب و نیاز به شستشو را دارند.

انتخاب ویلچر با توجه به وضعیت ناتوانی

ویلچر4.jpg

 

انتخاب ویلچر با توجه به وضعیت ناتوانی فرد بیمار صورت می گیرد. فردی که دارای پای شکسته است و میزان شکستگی اقدام به تهیه نوع ویلچر ساده یا ارتوپدی می نماید.

انتخاب ولیچر به عوامل مختلفی مانند انعطاف پذیر بودن تشک صندلی، قابلیت تنظیم ارتفاق نشیمن صندلی، قابلیت کنترل و نحوه انجام آن توسط بیمار و … دارد.

امروزه ویلچر های برقی مدل های متنوعی دارند. جدید ترین مدل این محصول قابلیت سر پا شدن بیمار را فراهم‌می کند. به صورتی که با داشتن کمربند در نقاط مختلف صندلی ران، باسن و ساعد پا را به صندلی محکم فیکس کرده و با دکمه ای نشیمن صندلی را توسط کمک فنر های موجود بلند می کند. این امر می تواند برای افرادی که زندگی تکی داشته و نیاز به بلند شدن دارند بسیار مناسب و کاربردی است.

خرید ویلچر خوب از فروشگاه های معتبر

ویلچر7.jpg

 

خرید ویلچر خوب از فروشگاه های معتبر در اولویت افراد مزبور می باشد. قیمت های مناسب و کیفیت عالی فروش بسیار بالایی را منجر شده و میزان تقاضا را بالا می برد.

خریداران بهتر است قبل از اقدام از برند محصول مورد نظر اطلاعات کافی بدست اورده و تنوع محصول و کیفیت آن ها را مورد بررسی قرار دهند. این امر می تواند انتخاب عاقلانه تری را در پی داشته باشد. راهنمایی و مشاوره گرفتن از فروشنده محصول مزبور نیز می تواند در انتخاب یاری‌گر باشد. در هنگام خرید افراد باید نحوه راه اندازی و تعویض قطعات و تنظیمات مربوطه محصول را از فروشنده جویا شوند یا قبل از مصرف بروشور آموزش محصول را به طور کامل مطالعه نمایند‌.

این محصولات در مدل های مختلف باید دارای ضمانت و خدمات پس از فروش باشد. لازم به دکر است با داشتن ضمانت نامه می در صورت هرگونه عیب یابی محصول آن را به صورت رایگان تعویض و تعمیر می نمایند‌. البته ضمانت نامه مزبور دارای محدودیت زمانی بوده و عموما به صورت یک سال تا پنج سال می باشد.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *