خانه / ویلچر / مرکز فروش ویلچر برقی ایستا در ایران

مرکز فروش ویلچر برقی ایستا در ایران

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

از زمانی که به دلایل مختلف فرد با ضایعات نخاعی می شود توانایی ایستادن را از خود دور می بیند. اغلب ویلچرهای ساخته شده نیز تنها قابلیت حرکت در مسیر جلو و عقب را دارند. این محصول همان دستگاهی است که هر کسی آرزویش را می کند. ابزاری که به شما کمک می کند که به رویاهایتان رنگ واقعیت ببخشید. ویلچر برقی ایستا به صورت تمام اتوماتیک بوده و به بهره مندی از موتور پرقدرت 400 واتی توانایی حرکت در راستای بالا و پایین را به شما هدیه دهد.

مشخصات ویلچر برقی ایستا

ویلچر برقی ایستا یکی از محصولات به شدت کاربردی با مزایای زیاد می باشد یک سری از مشخصات ویلچر های ایستا برقی را میتوانید در زیر ببینید؛

  • دارای موتور های 400 واتی می باشند
  • دارای سرعت 20 کیلومتر بر ساعت
  • سایز چرخ عقب 12 اینچ می باشد
  • عرض نشیمن  تا نیم متر
  • تحمل وزن تا 150 کیلوگرم
  • باتری های 36 آمپر
  • وزن ویلچر حدود 45 کیلوگرم می باشد

ویلچر ایستا تمام برقی لوو 2

 

امکانات جانبی ویلچر برقی ایستا

 

ویلچر برقی ایستا مناسب برای پیمودن انواع شیب ها و ناهمواری ها بوده و تمام دغدغه های ذهنی و موارد بغرنج را برایتان برطرف می نماید.

وقتی که شما برای مدت زمان زیادی به یک حالت ثابت اعم از نشسته یا ایستاده قرار می گیرید به طبع مشکلاتی گریبان گیر عضلات مختلف شده که با گذشت زمان می تواند دردسر ساز باشد.

از امکانات ویلچر برقی ایستا با کمک ابزار بالا برنده ی خود این می باشد که فرد را از خطر ابتلا به بیماری پوکی استخوان و کوتاه شدن بافت اسکلتی، ابتلا به نارسایی های دستگاه گوارشی و سنگ مثانه و به صورت کلی تحلیل عضلات نجات داده و آینده بهتری را برای او مهیا می سازد.

صندلی ساخته شده در دو نوع ساده و مبله می باشد که گزینه دوم نرمی خاصی داشته و براثر نشستن طولانی مدت احساس خستگی به شما دست نخواهد داد و احساس راحتی خواهید داشت.

باتری های بکار رفته همانند باتری تلفن همراه هوشمند که پس از اولین استفاده باید 24 ساعت در شارژ باشد، طی دفعه های بعدی طی 3 الی 4 ساعت به خوبی شارژ می شوند.

گزینه هایی هم چون وزن مخاطب، نحوه استفاده، رعایت زمان مناسب شارژ زدن از جمله عواملی هستند که در طول عمر باتری دخیل بوده و تاثیر گذار می باشند. معمولا در پشت صندلی به جهت نگهداری وسایل، لوازم و تجهیزات اضطراری جیبی قرار داده شده تا فرد مواد مورد نیاز خود را در آن قرار دهد.

ویلچر ایستا تمام برقی لوو

ویلچر برقی ایستا مناسب چه کسانی است؟

 

ویلچر ایستا برقی مناسب برای کسانی که ضایعه نخاعی از سینه و کمر هستند قابل استفاده می باشد این ویلچر برای افرادی که دستانشان قدرت حرکت دارد و میتوانند از اهرم های تعبیه شده در این محصول برای ایستادن و حرکت کردن استفاده کنند.

همانطور که در بالا توضیح دادیم این محصول از مزیت های بالایی برخوردار است و در سلامت شما توانخواه عزیز نقش بسزایی دارد.

ویلچر ایستا تمام برقی

خرید و قیمت ویلچر برقی ایستا لوو LEVO – ترب

در سایت هایی همانند ترب و دیجی کالا قیمت ویلچر های ایستا را میتوانید ببینید اما من به شما پیشنهاد میکنم قیمت ها و نحوه ارسال بار و گارانتی این محصولات را با ما مقایسه کنید.

مجموعه برسو ارائه دهنده محصولات با ضمانت یک ساله روی تمامی محصولات شما می توانید برای خرید ویلچر برقی ایستا با ما تماس بگیرید.
فروشنده معتبر ویلچر برقی ایستا مجموعه برسو می باشد و البته فراموش نکنید که خدمات این محصولات به عهده خود مجموعه می باشد.

 

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *