Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 معتبر ترین مرکز خرید ویلچر خوب - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / معتبر ترین مرکز خرید ویلچر خوب

معتبر ترین مرکز خرید ویلچر خوب

متاسفانه هر ساله در ایران تصادفات زیادی صورت می گیرد که در بسیاری از موارد منجر به قطع عضو می شود و افراد زیادی دچار آسیب های حرکتی خواهند شد. برای اینکه افراد آسیب دیده بتوانند به زندگی طبیعی خود ادامه دهند باید ویلچر خوب را در تعداد مناسب و معتبر تهیه کرد تا بتوانند از خانه خارج شوند و کار های روزمره خود را به نحو احسن انجام دهند.

 

ویلچر خوب چه ویلچری است؟

ویلچر برقی تاشو ایرانی - 2

اگر بخواهیم برای کلمه ویلچر یک کلمه مشابه فارسی انتخاب کنیم می توانیم آن را صندلی چرخ دار بنامیم که از ان برای جابجایی افرادی که به صورت طبیعی توان راه رفتن ندارند استفاده می شود.
البته باید در نظر داشت که محدودیت حرکت می تواند به صورت موقت باشد و یا این که به دلیل سیب های جدی به نخاع به شکل دایمی و همیشگی در خواهد آمد.
در هر صورت باید یک ویلچر در اختیار این دسته از افراد قرار بگیرد تا آن ها بتوانند از آن استفاده کنند و با روحیه خوب به سراغ درمان بیماری های خود بروند.
قطعا این محصول برای بسیاری از افراد در جهان گره گشا بوده است و باعث شده که این افراد با قدرت بیشتری به زندگی عادی خود برگردند و حال بهتری را تجربه کنند.

طراحی این محصولات باید به شکلی باشد که افراد بتوانند از آن در محیط خانه یا در بیرون استفاده کنند و محدودیت ها برای آن ها ایجاد نگردد.
مسلما زمانی که فردی آسیب می بیند دوست دارد که همچون گذشته مستقل باشد و کار های روزانه خودش را انجام دهد که ویلچر ها نیز دقیقا برای رسیدن به این هدف ساخته شده اند.
این وسیله دارای سطحی است که می توان بر روی ان نشست و برای اینکه حرکت در ان به خوبی صورت بگیرد چهار چرخ در آن طراحی شده است که چرخ های عقب بزرگتر هستند.
یک ویلچر خوب باید به راحتی حرکت کند و با کمترین نیروی ممکن بیشترین مسافت ممکن را طی نماید.

چگونه بفهمیم کدام ویلچر خوب است؟ویلچر برقی تاشو ایرانی بتا 25 (6) - پرس-min

معمولا در قسمت پشتی ویلچر دو عدد دسته تعبیه شده است که باعث می شود افراد دیگر پشت چرخ قرار بگیرند و آن را به راحتی هل دهند.
مناسب بودن قیمت ویلچر خوب سبب شده است که بسیاری از معلولین بتوانند به این وسیله مجهز شوند و از ان برای انجام کار های روزانه خود کمک بگیرند.
در قسمت پایین ویلچر معمولا استراحت گاه برای پا در نظر گرفته شده است که فرد می تواند پای خود را در ان قرار دهد از خستگی پاها در هنگام استفاده از وسیله جلوگیری نماید.
هر چقدر که امکانات موجود در دستگاه بیشتر باشد مطمئنا فرد می تواند راحت تر به زندگی خود بپردازد و فشاری که به خاطر معلولیت تحمل می کند بسیار کمتر خواهد شد.

البته نباید فراموش کرد که استفاده از ویلچر برای افرادی که برای دستشویی رفتن مشکل دارند نیز گزینه مناسبی است زیرا فشار زیادی را به مفاصل وارد نمی کند.
اولین مدل ویلچر ها به شکل کمکی تولید شده اند که برای حرکت آن ها باید از نیروی فردی دیگر کمک گرفته شود که البته در نسل های بعدی پیشرفت های زیادی در این بخش حاصل گردید.
ویلچر کمکی دارای چرخ های کوچکی است و با توجه به این شاخصه می توان آن را از سایر نمونه های این محصول به راحتی تشخیص داد.
اگر یک ویلچر نشیمن گاه مناسبی داشته باشد و فردی که از آن استفاده می کند احساس راحتی در ان بکند می توان فهمید که یک ویلچر خوب و مناسب است.

قیمت ویلچر خوب برقی

ویلچر برقی تاشو ایرانی بتا 25 (2) - پرس-min

با گذشت زمان ویلچر های خود ران نیز ساخته شدند که به فرد اجازه می دهد که با کمک دستان خود چرخ ها را بگرداند و خود را جابجا کند.
این نمونه ها باعث شدند که فرد برای حرکت مستقل باشد و نیاز به حضور شخص دیگری برای هدایت آن نیست که در این حالت روحیه فرد ویلچر نشین نیز بهتر خواهد شد.
البته این وسیله برای کسانی که دست های قوی و سالمی دارند کاربرد دارد و چنان چه فردی توانایی حرکت دست های خود را نداشته باشد استفاده از این دستگاه برای آن سخت خواهد شد.

با توجه به این که افراد زیادی توان چرخاندن چرخ ها را با دستان خود ندارند طراحان سعی کردند محصولی تهیه کنند که به صورت الکتریکی کار می کند و نیازی به نیروی بدن انسان نخواهد داشت.
حرکت در ویلچر های برقی بسیار راحت تر است و فرد قادر خواهد بود در جهت های مختلفی بدون مشکل حرکت کند و به همین دلیل بیشترین طرفدار را در بین مردم پیدا کرده است.
برای استفاده از این ویلچر یک پنل مخصوص ایجاد شده است که فرد می تواند با کمک اهرمی که بر روی آن قرار دارد جهت را تعیین کند و به راحتی حرکت نماید.
حال و با این تفاسیر اگر قیمت ویلچر خوب برقی در رنج مناسبی قرار بگیرد، می توان امیدوار بود که بخش بزرگتری از جامعه معلولین در کشور به این تجهیزات دسترسی پیدا می کنند.

فهرست مراکز فروش ویلچر خوب

ویلچر برقی تاشو بتا 25 ایرانی (1)-min

ویلچر برقی دارای یک موتور است که انرژی را به چرخ ها منتقل می کند و باعث حرکت آن ها می شود که البته یک باتری قابل شارژ در این دستگاه نیروی لازم را تامین خواهد کرد.
افرادی که دارای شرایط وخیم تری هستند و با مشکلی متنند فلج مغزی دست و پنجه نرم می کنند باید از ویلچر های برقی استفاده کنند تا توانایی های بیشتری برای انجام کار های خود داشته باشند.
البته بعضی از ویلچر ها برای کاربرد هایی مثل ورزش ساخته شده اند که برای اشخاصی که به دنبال انجام ورزش های حرفه ای هستند بسیار مناسب و فوق العاده است.

در بعضی موارد دیده می شود که متاسفانه بعضی از کودکان نیز دچار مشکلات حرکتی هستند که برای این گروه از انسان ها خرید ویلچر هایی با اندازه های کوچکتر پیشنهاد داده می شود.
استراحت گاهی که برای دست ها در ویلچر قرار می گیرد می تواند از لحاظ ارتفاع تنظیم گردد و فرد قادر خواهد بود آن را به هر میزان که لازم است بالا یا پایین ببرد.
شاسی ویلچر باید استحکام زیادی داشته باشد تا بتواند وزن فرد را به خوبی تحمل کند که البته در مراکز فروش ویلچر سایز های مختلفی برای افرادی با وزن بالاتر موجود می باشد.
هر کسی می تواند با بررسی کامل تر فهرست انواع ویلچر ها یک محصول مناسب و کاربردی برای خود انتخاب و تهیه نماید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *