Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 معرفی ویلچر اکتیو یا فعال جهت خرید - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / معرفی ویلچر اکتیو یا فعال جهت خرید

معرفی ویلچر اکتیو یا فعال جهت خرید

ویلچر فعال به عنوان یکی از تجهیزات کمک حرکتی برای معلولینی که دارای محدودیت حرکتی هستند در اشکال، ساختار و اندازه های بسیاری تولید می شود. فرد معلول برای خرید ویلچر مناسب باید تمام شرایط جسمی و حرکتی خود، همچنین مدت استفاده از ویلچر، شغل و محیطی که قرار است در آن از ویلچر استفاده کند را در نظر گرفته و برای اطمینان بیشتر، با یک تراپیست جهت معرفی ویلچر فعال مناسب مشورت نموده، سپس اقدام به خرید ویلچر نماید.

معرفی ویلچر اکتیو یا فعال جهت خرید

آشنایی با ویلچر فعال

آشنایی با ویلچر فعال ویلچر فعال در افرادی که دارای محدودیت حرکتی هستند امکان فعالیت بیشتر و راحت تری را برای آن ها فراهم می کند. ویلچر در دو نوع دستی و برقی تولید می شود که نوع دستی آن کاربرد بیشتری دارد و به دلیل قیمت کمتر از طرف کاربران بیشتری، مورد استفاده قرار می گیرد. با پیشرفت روز افزون در حوزه تولید ویلچر اشکالات و محدودیت هایی که در انواع ویلچر قدیمی وجود داشت بر طرف گردیده و ویلچرهای فعال امروزی، دارای قدرت حرکتی بیشتری می‌ باشند.

از ویژگی های ویلچر اکتیو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبک و قابل حمل
  • قابلیت تا شوندگی
  • راحت و سازگار با وزن کاربر
  • قابل استفاده در افراد با وزن بالا
  • استاندارد و ایمن از نظر واژگونی
  • جاپایی متحرک و قابل تنظیم ارتفاع
  • ساخته شده از مواد با کیفیت و سبک
  • طراحی مناسب جهت راحتی در هنگام نشستن
  • امکان اضافه نمودن قطعات و آپشن های بیشتر
  • دارای قدرت مانور بالا و امکان فعالیت بیشتر کاربر

 در تولید ویلچرهای فعال، کمپانی های تولید کننده اهمیت ویژه ای  برای سبکی آن قائل هستند به همین سبب سازنده ویلچر فعال و مدرن امروزی برای ایجاد سبکی بیشتر، در برخی از آن ها از کربن استفاده می کند، ویلچرهای کربنی بسیار سریع و روان هستند و با نیرو و فشار بسیار کمی حرکت می کنند.

ویژگی های یک ویلچر فعال مناسب

ویژگی های یک ویلچر فعال مناسب

از مهمترین ابزاری که به یک ناتوان حرکتی اجازه می دهد تا حدودی مستقل عمل کند و نیاز به مراقبت کمتری داشته باشد ویلچر فعال و مناسب می باشد. استفاده از ویلچر برای بسیاری از افرادی که مبتلا به ضایعات نخاعی و یا اختلالات حرکتی می باشند، اجتناب ناپذیر می باشد. انتخاب یک ویلچر مناسب در توان حرکتی و فرایند درمان جسمی و بهبود وضعیت روحی فرد تاثیر فراوانی دارد.

مشخصات ویلچر فعال را می توان به طور خلاصه به صورت زیر بیان نمود.

  • حالت دسته ها: دسته های قابل تنظیم و نرم باعث آسایش و راحتی بازوها می گردد، همچنین دسته های قابل چرخش آزادی عمل بیشتری به کاربر می دهد.
  • زیرپایی: زیرپایی باید راحت ایمن و قابل تنظیم باشد تا کاربر به راحتی بتواند پای خود را جا به جا کند. زیر پایی معمولا از جنس کامپوزیت، آلومینیم و پلاستیک سبک ساخته می شود تا از کف تا قوزک پای کاربر را محافظت نماید. کفی زیرپایی این امکان را فراهم می سازد تا فاصله زیرپایی در هنگام بلند شدن افزایش یابد و در هنگام نشستن کم شود.
  • قاب ویلچر: قاب ویلچر باید سبک باشد تا حرکت و سرعت عمل کاربر افزایش یابد، استفاده از فلز آلومینیم در تولید قاب این سبکی  و سرعت عمل را برای ویلچر ایجاد می کند، همچنین ویلچرهای تولید شده از آلومینیوم ارزان تر نیز هستند.
  • صندلی ویلچر: صندلی با پوشش های ضد آب و قابل تعویض، از مواد نرم و مقاوم مانند فوم، فوم ژل و یا فوم پیچ تولید می شوند تا هم راحتی کاربر را فراهم کنند و هم در صورت کثیف شدن امکان تعویض و شستشوی آن وجود داشته باشد.
  • امکان تغییر وضعیت: از مهمترین ویژگی یک ویلچر مناسب دارا بودن امکان تغییر وضعیت از حالت نشسته به وضعیت ایستاده است. در ویلچرهای امروزی با زدن یک دکمه فرد ناتوان می تواند در صورت نیاز در حالت ایستاده قرار بگیرد و محدوده حرکتی بیشتری داشته باشد.
  • چرخ های ویلچر: چرخ ها از انواع لاستیک های قابل تعویض و تعمیر تولید می شوند. نوعی لاستیک سوراخدار وجود دارد که به وسیله پلی اورتان پرشده و مقاوم تر می باشد و دردسر کم تری ایجاد می کند.

ویلچرهای برقی مزایای بیشتری نسبت به ویلچرهای دستی دارند و استقلال بیشتری برای کاربر ایجاد می کنند به صورتی که نیاز به حامی و مراقب دائم را بر طرف می سازند. کاربران و ناتوانان حرکتی هنگام خرید باید ویلچری را انتخاب کنند که دوام بالا داشته و سبک وزن باشد همچنین به امکانات و انتظاراتی که از ویلچر در نظر دارند توجه نموده و ویلچر مناسب از نوع دستی و یا الکتریکی که نیاز آن ها را مرتفع می نماید، خریداری کنند.

شرکت های سازنده ویلچر فعال

شرکت های سازنده ویلچر فعال در بازار جهانی و در صنعت بهداشت و درمان، ویلچرها در حوزه‎ دستگاه‎های کاربردی برای ایجاد تحرک در بیماران مبتلا به مشکلات حرکتی قرار دارند و این صنعت در حال رشد روز افزون و بهبود سطح کیفی محصولات، با استفاده از پیشرفت های تکنولوژی و متخصصین امر می باشد.

شرکت های سازنده ویلچر فعال در ایران با بهره گیری از دانش روز دنیا و بهره گیری از مهندسان و متخصصین ماهر، برای تولید انواع ویلچر با کارآیی های مختلف در تلاش هستند تا نیاز کشور را به واردات ویلچر از کشورهای خارجی برطرف سازند و در این حوزه به خودکفایی کامل برسند.

ویلچرهای تولید شرکت های ایرانی توان رقابت با انواع خارجی این محصول را دارا می باشند و سازندگان ویلچر  هر روز در بهبود و برطرف کردن مشکلات احتمالی موجود در ویلچرهای قبلی موفق تر و پویاتر عمل می کنند و نتیجه تلاش آنان تولید ویلچرهایی صد در صد ایرانی و بسیار با کیفیت و کارایی بالا با قیمتی بسیار ارزان تر از نوع مشابه خارجی آن می باشد.

نحوه سفارش ویلچر فعال

نحوه سفارش ویلچر فعال خرید انواع ویلچر و انتخاب درست ویلچری که کلیه نیازهای فرد کم توان را بر طرف سازد مستلزم اطلاعات دقیق و شناخت نوع نیاز فرد می باشد، بهتربن راه برای انتخاب درست، مشاوره با متخصصین وکارشناسان مراکز فروش معتبر ویلچر فعال می باشد.

این شرکت با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه فروش انواع ویلچر و همچنین با بهره گیری از کادری متخصص و توانمند آماده ارائه هر گونه مشاوره در جهت انتخاب نوع ویلچر مناسب و نحوه سفارش برای خرید محصول می باشد. از طریق راه های ارتباطی و تماس با شرکت می توانید اطلاعات لازم در مورد انواع ویلچر و مقایسه آن ها با یک دیگر، به راحتی ویلچر مناسب و مد نظر خود را انتخاب و پس از کسب اطمینان از کیفیت و قیمت محصول خرید خود را انجام دهید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *