Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 ویلچر سبک مسافرتی منحصر بفرد با قیمت ویژه - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / ویلچر سبک مسافرتی منحصر بفرد با قیمت ویژه

ویلچر سبک مسافرتی منحصر بفرد با قیمت ویژه

ویلچر سبک مسافرتی منحصر بفرد با قیمت ویژه از طریق فروشگاه های آنلاین و به صورت فروش عمده در اختیار خریداران قرار می گیرد. از مزیت های فروش اینترنتی، کثیری از مردم امروزه آگاه هستند. در عرضه اینترنتی محصولات، طبیعتا شما با قیمت خیلی مناسب تری به نسبت نرخ روزانه بازار مواجه خواهید شد و می توانید با پرداخت مبلغ خیلی مناسب، اجناس مورد نیاز خود را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. ویلچر سبک مسافرتی قطعا در زمره اجناس ضروری و کاملا تخصصی دسته بندی می شود و بدیهی است که شرکت های تولید کننده باید با کیفیت خیلی خوب این اجناس را تولید کنند و در اختیار مردم قرار دهند.

ویلچر سبک مسافرتی منحصر بفرد با قیمت ویژه

ویژگی های ویلچر مسافرتی سبک

ویژگی های ویلچر مسافرتی سبکویلچر مسافرتی سبک قطعا از یکسری ویژگی ها و خصوصیات بهره می برد که اصلی ترین ویژگی ها به شرح زیر می باشند:

ابعاد صندلی ویلچر: عرض صندلی ویلچر سبک مسافرتی معمولا بین 16، 18 و 20 اینچ می باشد و عمق صندلی این ویلچرها هم به حدود 12 اینچ می رسد. اما اگر این ویلچرها برای کودکان سفارش داده شوند، طبیعتا ابعاد آن کوچکتر خواهد بود.

ارتفاع صندلی: ارتفاع صندلی این ویلچرها به حدود 19 اینچ می رسد اما در حال حاضر ویلچرهای مسافرتی به گونه ای طراحی می شوند که ارتفاع آن ها قابل تنظیم است و افراد با توجه به نوع نیاز خود، ارتفاع آن را مشخص می کنند.

وزن ویلچر سبک: وزن این ویلچرها در حدود 11 تا 15 کیلوگرم می باشد و تحمل وزن 120 کیلویی را نیز دارند. سعی کنید بیش از این مقدار از ویلچر کار نکشید چون بی شک احتمال آسیب دیدن آن ها در این صورت هست.

ترمز: ترکز این محصولات یا در قسمت دسته ویلچر تعبیه می شود یا در اهرم عقب آن. وقتی که ترمز گرفته می شود، به چرخ ها فشار وارد شده و به این ترتیب، ویلچر از حرکت می ایستد.

زیرپایی: زیرپایی ویلچر ها در زاویه 60 تا 70 درجه قابل تنظیم است و فرد بدون فشار به پاهای خود، می تواند از آن استفاده کند.

قیمت ویلچر سبک: قیمت این ویلچرها خیلی مناسب تر از انواع دیگر ویلچر موجود در بازار می باشد و اصلی ترین دلیل آن، سبک بودن و کم حجم بودنشان است.

اگر افراد نکات ایمنی را رعایت کنند تا سالیان طولانی می توانند از این ویلچرها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

ویلچر مسافرتی نوع تاشو و دستی

ویلچر مسافرتی نوع تاشو و دستیانتخاب ویلچر تاشو یا دستی امری کاملا سلیقه ای می باشد اما شما باید به این نکته توجه کنید که در مسافرت باید از اجناس کم حجم استفاده کنید و ویلچر تهیه شده نباید فضای زیادی را اشغال نماید.

به این ترتیب، بدیهی است که اولویت با نوع تاشو می باشد زیرا این کالا را شما می توانید به راحتی جمع کنید و بر روی باربند یا در صندوق عقب قرار دهید. لازم به ذکر است که حمل کردن ویلچرهای تاشو نیز خیلی راحت تر از نوع دستی است.

پس سعی کنید اولویت خرید خود را با نوع تاشو قرار دهید تا از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید.

انتخاب ویلچر مسافرتی ساده یا برقی؟

انتخاب ویلچر مسافرتی ساده یا برقی؟ویلچر مسافرتی ساده یا برقی طبیعتا با هم تفاوت های اساسی دارند. استفاده از ویلچر برقی به مراتب راحت تر از نوع ساده می باشد و حتی فرد می تواند بدون کمک گرفتن از همراه نیز از این ویلچر استفاده کند.

اما طبیعتا نوع برقی این اجناس، گران تر بوده و صد البته پر خرج تر نیز می باشند. پس اگر از تمکن مالی خوبی بهره می برید نسبت به تهیه نوع برقی این ویلچر ها اقدام کنید تا از مزیت های متعدد آن بهره مند شوید.

ویلچر مسافرتی ساده باید حتما با وجود همراه استفاده شود تا در هنگام استفاده، برای فرد مشکل یا آسیبی ایجاد نگردد. سعی کنید در انتخاب و خرید این ویلچرها، با مشاورین زبده ما نیز در ارتباط باشید.

قطعا ایشان می توانند بهترین راهنمایی ممکن را به شما داده و شما را به سمت اصولی ترین خرید ممکن سوق دهند. قطعا علاوه بر نوع ساده یا برقی بودن این اجناس، انتخاب یک برند تولیدکننده معتبر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

نکاتی در مورد نگهداري ویلچر مسافرتی

نکاتی در مورد نگهداري ویلچر مسافرتینکته بسیار مهم درباره خرید و استفاده از این ویلچر ها، نگه داری از ویلچر مسافرتی نوع تاشو می باشد. اگر بتوانید از این ویلچرها به بهترین شکل ممکن مراقب کنید، قطعا آنها تا مدت طولانی برای شما عمر خواهند کرد. اصلی ترین موارد در نگه داری از ویلچرهای مسافرتی به شرح زیر می باشد:

  • پس از استفاده از ویلچر و به هنگام پایین آمدن از آن، ترمزش را باید حتما قفل کنید و صد البته ویلچرهای برقی را نیز در حالت OFF قرار دهید. این کار شما، عمر باطری ویلچر برقی را افزای می دهد.
  • هیچوقت بدون وجود همراه، با ویلچر، عقب عقب حرکت نکنید چون در این حالت امکان برخورد با اجسام نوک تیز و صدمه دیدن خودتان و ویلچر وجود خواهد داشت.
  • در هنگام پایین آمدن از ویلچر مسافرتی، حتما جا پایی ویلچر را به حالت عادی برگردانید.
  • هر ویلچر، تحمل وزن خاصی را دارد. پس از قراردادن اجسام سنگین بر روی ویلچر، کاملا خودداری کنید چون این امر ممکن است که باعث واژگونی این اجناس بشود.
  • به کودکان اجازه ندهید که با ویلچر بازی کنند چون ممکن است که آن را به اجسام نوک تیز بزنند و صدمات جدی به آن وارد شود.
  • سعی کنید، حدالامکان بدون وجود همراه از ویلچر استفاده نکنید. علی الخصوص اگر ویلچر شما ساده است، حتما در هنگام استفاده به یک مراقب احتیاج خواهید داشت. به خصوص اگر بخواهید از این کالاها در محیطی خارج از فضای خانه استفاده کنید.
  • هنگامی که چرخ های عقب یا جلوی ویلچر شروع به لرزیدن کرد، باید نسبت به تعویص چرخ ها اقدام فرمایید. لرزش چرخ ها نشان خراب بودن آنها می باشد و اگر در اسرع وقت آنها را تعویض نکنید، قطعا باعث واژگونی ویلچر خواهد شد و سلامت شما نیز با خطرات جدی رو به رو می شود.

سعی کنید تمام این نکات را به دقت را رعایت کنید زیرا طبیعتا برای خرید ویلچر مسافرتی باید مبلغ نسبتا زیادی را بپردازید و اگر از اجناس تهیه شده به خوبی مراقبت نکنید، قطعا متحمل ضرر های سنگین تری نیز خواهید شد.

پس با رعایت کردن این نکات، به پول و هزینه های خود خدمت کنید. لازم به ذکر است که رعایت نظافت ویلچر مسافرتی نیز بسیار مهم می باشد.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *