Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 تولید کننده بالابر بیمار ایرانی در تهران - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / بالابر بیمار / تولید کننده بالابر بیمار ایرانی در تهران

تولید کننده بالابر بیمار ایرانی در تهران

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

بالابر بیمار ایرانی دستگاهی می باشد که به بیماران ناتوان یا معلول کمک می کند تا به راحتی جابه جا شوند و پرسنل بیمارستان از این وسیله برای انتقال بیماران استفاده می کنند. تولید کننده بالابر بیمار ایرانی در تهران بهترین قطعات را در ساخت این محصول به کار گرفته است به طوری که استفاده از آن موجب تسریع در انتقال و جابجایی بیماران می گردد.

 

کاربرد بالابر بیمار در موارد چاقی

بالابر بیمار دستی

بالابر ها از جمله دستگاه های کمکی می باشند که امروزه در منازل، بیمارستان ها، کلینیک های درمانی و … برای جابه جایی بیماران به کار گرفته می شوند.

معمولا این بالابرهای به صورت سقفی و ریلی طراحی و تولید می شوند که می توان با استفاده از آنها به انتقال بیماران گوناگون پرداخت.

برخی از بالابرهای به گونه ای طراحی شده اند تا بتوان بیمار را از روی تختی به تختی دیگر انتقال داد یا به جابجایی بیمار از اتاقی به اتاق دیگر پرداخت.

می توان گفت محدود حرکت بسیاری از این دستگاه ها از کف زمین تا روی تخت است تا اگر بیماران از روی تخت افتادند بدون دخالت دست و آسیب پرستار بتوان با استفاده از این دستگاه و با حداقل نیرو به جابجایی آنها پرداخت.
می توان گفت این بالابرها دارای ساپورت های مختلفی هستند که از قابلیت های گوناگونی همچون قابلیت شستشو  برخوردارند.

این ساپورت ها از موادی تشکیل شده اند تا بتوانند در برابر وزن افراد چاق مقاومت بالایی داشته و امکان ضد عفونی کردن مداوم آنها نیز وجود داشته باشد تا موجب انتقال بیماری از یک فرد به فرد دیگر نشود.
برای انتقال بیمار های چاق و بردن آنها به دستشویی، حمام و … از بالابرهای باثبات و قوی استفاده می کنند که بیشترین نوع آنها سقفی است تا بتواند بیمار را در مسافت بیشتر جابجا کند.
البته بالابرهای متحرک نیز برای جابجایی این بیماران با عرض های مختلف  تولید شده اند که تسمه نگهدارنده یا صندلی بسیار قوی نیز برای بیماران چاق در این نوع بالابرهای تعبیه شده است.

مرکز فروش انواع بالابر بیمار ایرانی

بالابر بیمار گولد من - 3

دستگاه بالابر دارای کاربردهای مختلف به خصوص برای بیماران بیهوش، ناتوان، سالمند، معلول و … می باشد و از آن جهت بلند کردن، جابه جایی بیمار استفاده کنند و توسط این دستگاه بیمار را به تخت، حمام یا توالت فرنگی برسانند.

بنابراین بسیاری از افراد و مراکز درمانی و بیمارستان ها برای تهیه این وسیله ضروری به مرکز فروش بالابر بیمار مراجعه می کنند که در این مرکز انواع مدل های این دستگاه ها با کارکردهای مختلف عرضه می گردد و مشتریان با دیدن مدل های گوناگون این دستگاه ها به خرید آنها می پردازند.

از انواع بالابر بیمار ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالابر برقی
  • بالابر دستی
  • بالابر سقفی
  • بالابر ریلی
  • بالابر متحرک

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

بالابر بیمار دستی

فروش بالابر بیمار دستی به صورت مستقیم

حمل و جابه جایی بیماران، افراد کم توان و سالمند از جمله مهمترین دغدغه های کادر درمانی و همراهان آنان می باشد. یکی از بهترین و ایمن ترین روش ها برای این منظور اس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *