Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 خرید انواع ویلچر برقی عمده - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / خرید انواع ویلچر برقی عمده

خرید انواع ویلچر برقی عمده

در دنیای امروز تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت می باشد. یکی از وسایلی که برای افراد کم توان و معلول تولید می شود ویلچر می باشد. ویلچر ها در انواع و اقسام مختلف تولید و روانه بازار می شوند. نسل جدید ویلچر ها، با عنوان ویلچر برقی نیز بسیار مورد توجه کسانی که قبلا از ویلچر معمولی استفاده می کردند قرار گرفته است. انواع ویلچر برقی نیز با قیمت های گوناگون در بازار وجود دارد که هرکدام بسته به نیاز مشتریان خریداران خاص خود را دارند. در ادامه مطالب به بیان اطلاعاتی پیرامون ویلچر های برقی می پردازیم. با ما همراه باشید.

خرید انواع ویلچر برقی عمده

مشخصات فنی انواع ویلچر برقی

مشخصات فنی انواع ویلچر برقیدر هنگام خرید ویلچر برقی علاوه براینکه به قیمت آن اهمیت می دهید باید به کیفتی که دارد نیز توجه کنید. زیرا این ویلچر را برای سال های زیادی قطعا نیاز خواهید داشت. ویلچر های برقی مدل های متفاوتی دارند که هر کدام مشخصات و ویژگی های مربوط به خود را دارند اما اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم، مهم ترین مشخصات فنی ویلچر های برقی عبارتند از:

  • دارای وزنی سبک ما بین 37 تا 40 کیلیوگرم باشد
  • زیر دستی ویلچر به صورت متحرک و انعطاف پذیر باشد
  • قطر چرخ های عقب و جلو به ترتیب 49 و 20 سانتی متر باشد
  • ارتفاع نشیمنگاه تا زمین حدود 50 سانتی متر باشد
  • خود ویلچر خم شود تا به راحتی قابل حمل باشد
  • بتواند تا شیب 30 درجه بر روی زمین حرکت کند
  • زیر پایی ویلچر راحت باشد و به آسانی از ویلچر جدا شود
  • داشتن صندلی های قابل تعویض
  • و…

که این شرکت تولیدی از سال ها قبل با تمرکز بر رشد محصولات با کیفیت از سال ها قبل مشغول به تولید انواع ویلچر های با کیفیت بوده است. هدف این شرکت ارائه ویلچری با کیفیت به افراد کم توان می باشد تا بتوانند نهایت لذت را از زندگی خود ببرند.

وجه تمایز ویلچر برقی با ویلچر معمولی

وجه تمایز ویلچر برقی با ویلچر معمولیدر این بخش به بیان این نکته می پردازیم که ویلچر برقی با ویلچر معمولی چه تفاوت هایی دارد و همچنین کدام نوع از ویلچر برای خرید مناسب تر می باشد.

به طور کلی ویلچرها به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول ویلچر های معمولی یا همان دستی و دسته ی دوم ویلچر های برقی یا اتوماتیک هستند. این دسته بندی از نظر کارایی ویلچر ها می باشد و در دل این دسته بندی ها، دسته بندی های دیگری نیز وجود دارد که از دید بسیاری از افراد پنهان هستند.

ویلچر ها چه از نوع معمولی و چه اتوماتیک شامل دسته بندی های زیر می شوند:

  • از نظر سنی که شامل کودکان، میانسالان و سالمندان می شوند.
  • از نظر کاربردی که شامل خیابانی، ورزشی و خانگی هستند.

با بیان مطالب بالا می توانیم به این جمع بندی برسیم که در هنگام انتخاب ویلچر باید بسیاری از نکات را در نظر داشته باشید. برای مثال اگر از نظر اقتصادی برایتان فرقی ندارد ویلچر های برقی انتخاب بهتری هستند.

اما بسیاری از افراد دارای روحیه جنگجویانه هستند که در صورت استفاده از ویلچر برقی احساس ضعف و ناتوانی می کنند که نتیجه آن بروز مشکلات روحی و روانی خواهد بود، پس بهتر است برای این دسته از افراد ویلچر های ساده و معمولی خریداری کنید.

هم ویلچر های برقی و هم ویلچر های دستی توانایی طی کردن مسافت را دارند. البته اگر نیاز به جابه جایی در مسافت های طولانی دارید قطعا ویلچر های برقی بسیار مناسب تر هستند و اگر فرد فاقد توانایی حرکت دادن دست ها باشد استفاده از ویلچر های برقی بسیار مفید خواهد بود.

در مجموع با توجه به نیاز و کاربردی که از ویلچر می خواهید اقدام به خرید هر یک از انواع ویلچر ها کنید.

راهنمای خرید ویلچر برقی مناسب

راهنمای خرید ویلچر برقی مناسبافرادی و کسانی که از ویلچر برای جابه جایی استفاده می کنند همیشه این موضوع برایشان مهم بوده است که بتوانند بدون مصرف کردن انرژی ولیچر خود را به حرکت در بیاورند و به راحتی از مکانی به مکان دیگر بروند.

با تولید ویلچر برقی، مشکل این دسته از افراد تا حد زیادی برطرف شده است. اما ویلچرهای برقی نیز در مدل ها و کیفیت های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند. سوال مهمی که در اینجا مطرح می شود این است که ویلچر برقی مناسب دارای چه ویژگی هایی است؟

در جواب به صورت کلی می توانیم بگوییم که اگر قصد خرید ولیچر برقی را دارید باید به نکات زیر توجه کنید:

  • جنس بدنه ویلچر از آلومینیوم باشد تا وزن سبک تری داشته باشد. هرچقدر که وزن ویلچر سبک تر باشد سرعت و جابه جایی آن نیز سریع تر صورت می گیرد.
  • زیر دستی ویلچر دارای ارگونومی مناسبی باشد و از انعطاف خوبی برخوردار باشد تا به ستون فقرات شخص فشار وارد نکند
  • موتور ویلچر از نوع دو حالته باشد یعنی هم با برق کار کند و هم دستی باشد
  • از سرعت قابل توجهی برخوردار باشد
  • باطری ویلچر در مدت زمانی تقریبا چهار ساعت باید شارژ شود، که اگر باطری ویلچر مد نظر شما به زمان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارد، مناسب خرید نمی باشد
  • قابلیت دور زدن در کمترین فضای ممکن را داشته باشد
  • پشتی و بدنه ویلچر باید قابلیت خم شدن را داشته باشند تا به راحتی در خودرو جا شود

همچنین سعی کنید ویلچری را خریداری کنید که گارانتی داشته باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید مشکل ویلچر را به راحتی حل کنید.

خریدار عمده ویلچر برقی در ایران

خریدار عمده ویلچر برقی در ایراندر سطح کشور تولیدی های گوناگون و مختلفی وجود دارند که در زمینه تولید انواع دستگاه ها و ماشین های کمک کننده به افراد کم توان فعالیت می کنند. یکی از این دستگاه ها که مورد توجه بسیاری از افراد کم توان جسمی و معلول قرار گرفته است ویلچر برقی می باشد.

خرید ویلچر برقی توسط مشتریان همیشه یه یک چالش مهم تبدیل شده است. یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید و عرضه عمده انواع ویلچر های برقی و معمولی در کشور این تولیدی و کار خانه می باشد.

این شرکت با تجربه ای چندین ساله در این زمینه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. همچنین برای راحتی خریداران و همینطور فروش به سراسر کشور اقدام به فروش ویلچرهای برقی به صورت اینترنتی نیز کرده اند که از این روش فروش به دلیل مزیت هایی که دارد بسیار استقبال شده است.

برای اطلاع از آخرین قیمت های انواع ویلچر می توانید به نمایندگی های این شرکت در سطح کشور مراجعه نموده یا با کارشناسان شرکت از طریق تلفن  و یا به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

 

  • تبلیغات:
  1. دستگاه فیزیوتراپی که به ربات تبدیل می شود

  2. دستگاه تست قند خونی که می تواند فشار خون را نشان دهد

  3. تاثیرات منفی پیراهن ورزشی برای سلامتی!

  4. از اولین دستگاه تست قند خون چه می دانید؟

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *