Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 خرید بهترین مدل ویلچر برقی تاشو - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / خرید بهترین مدل ویلچر برقی تاشو

خرید بهترین مدل ویلچر برقی تاشو

بهترین ویلچر برقی و ویلچر تاشو از قطعاتی محکم و باکیفیت ساخته‌شده اند. در کارخانه های تولیدی ابعاد ویلچر مسافرتی فوق العاده‌ طبق استاندارد های جهانی ساخته شده و بعد از نظارت مهندسین، روانه بازار های داخلی و خارجی می شود.

خرید بهترین مدل ویلچر برقی تاشو

ویلچر مسافرتی چیست

ویلچر مسافرتی چیستویلچر مسافرتی برای مواقع سفر طراحی و تولید شده است تا افرادی که از توانایی های حرکتی محدودی برخوردار هستند به راحتی بتوانند در سفر لذت ببرند و دچار مشکل نشوند.

ویلچر مسافرتی کاربرد ها و فواید بی شماری برای معلولین خانواده شما در هنگام مسافرت خواهند داشت. معمولا انواع ویلچرهای مسافرتی را در وزنی سبک تر تولید می کنند تا حمل و نقل آن در سفر اذیت کننده نباشد و فضای کمی را در خودرو اشغال کند.

 مزایای انواع ویلچرهای برقی و مسافرتی

این ویلچر ها باعث افزایش تحرک و استقلال کاربر و سرپرست آنها می شوند، باعث می شود آنها با وجود کاهش تحرک، در فعالیت های روزمره شرکت کنند. ویلچر همچنین به شما در انجام راحت و آسان کارهای روزمره کمک می کند ، ویلچر مزایای بهداشت اجتماعی و روحی زیادی را برای شما به همراه دارد.

 انواع مختلف صندلی های چرخدار

 انواع و مدل های مختلف صندلی های چرخدار با ویژگی ها و مزایای مختلفی وجود دارد، به طور گسترده ای از صندلی های چرخدار دستی و صندلی های چرخدار موتوری در کارخانه های کشورمان تولید می شوند.  صندلی های چرخدار دستی شامل صندلی های چرخ دار مکانیکی هستند که توسط کاربر تحت فشار قرار می گیرند و صندلی های چرخدار حمل و نقل که توسط یک مراقب تحت فشار قرار می گیرند.

 ویلچرهای موتوری دارای باتری قابل شارژ و موتور قابل شارژ بوده و با استفاده از جوی استیک روی صندلی بازو کنترل می شوند و تنها به حداقل تلاش کاربر نیاز دارد. در حالی که صندلی چرخدار مناسب برای شما به تحرک ، نیازها و نحوه استفاده از آن کم می شود ، مهم نیست که کدام نوع را انتخاب کنید.

 افزایش استقلال

 صندلی های چرخدار برقی و دستی هر دو به کاربر امکان می دهند بدون کمک ، فعالیت های روزانه خود را انجام دهد.  مخصوصاً یک ویلچر برقی به دلیل سهولت استفاده و امکان سفر بدون تجربه خستگی ، استقلال بیشتری را ایجاد می کند.

ابعاد ویلچر مسافرتی تاشو

ابعاد ویلچر مسافرتی تاشوابعاد ویلچر مسافرتی تاشو به گونه ای توسط مهندسین طراحی شده است، که در مسافرت به راحتی حمل و نقل شوند.

 صندلی چرخدار قدرت تاشو

 یک راه حل دیگر سرمایه گذاری پول اضافی بر روی ویلچر قدرت است که تاشو می خورد و یا با زحمت از هم جدا می شود.  صندلی های چرخدار چرخ قابل حمل در بسیاری از فروشگاه ها یافت می شوند.  با این حال ، گران تر از صندلی های چرخدار قدرت معمولی است.

 بسیاری از افراد سالخورده ، آسیب دیده یا معلول قادر به خرید صندلی چرخدار نیستند حتی اگر محبوبیت زیادی داشته باشد.  کمبود منابع مالی بزرگترین دلیل این افراد نمی تواند صندلی چرخدار قدرت باشد.

 اما قبل از مراجعه به بیمه یا بیمه مدیکر ، خرید نباید رد شود.  اکثر معلولان از این امر آگاه نیستند که اگر ویلچر توسط پزشک تجویز شود ، می تواند به طور کامل یا جزئی توسط بیمه و / یا مدیکر تحت پوشش قرار گیرد.

 صندلی های چرخدار برق مانند صندلی های رایانه ای راحت هستند.  آیا صندلی چرخدار برق بهترین گزینه برای شماست؟  البته بستگی به نیازهای فردی و منابع مالی شما دارد.  اگر بتوانید یکی از آنها را بدست آورید ، از سهولت و راحتی که به افراد در هر سنی و اندازه ارائه می دهد ، لذت خواهید برد.

طرز کار ویلچر مسافرتی در مسیرها

طرز کار ویلچر مسافرتی در مسیرهاطرز کار ویلچر مسافرتی در مسیرها بسیار ساده است و به خوبی عمل می کند.

تحرک

ویلچرها  مخصوصاً در فضاهای كوچك طراحی شده اند تا مانور یابند و آنها را برای استفاده در محیط خانه ایده آل می كند.  صندلی های چرخدار قوی تر نیز طراحی شده اند که در خارج از کشور گرفته شده و در زمین های دشوار مانند آسفالت ها و دامنه ها قابل استفاده هستند.

ویلچر ها را می توان همراه با دیگر وسایل تحرک یا اشکال حمل و نقل استفاده کرد. به عنوان مثال صندلی های چرخدار حمل و نقل سبک و ایده آل برای مسافرت یا تعطیلات هستند. به همین ترتیب، اکثر خدمات حمل و نقل عمومی در دسترس ویلچر است و صندلی های چرخدار دستی و موتوری را می توان در هواپیما برد.

 اجتماعی شدن

 بیشتر نگرانی ها هنگامی که یک فرد مشکل تحرک محدود یا کاهش یافته را تجربه می کند، می تواند با شرکت در فعالیت های اجتماعی روبرو شود.  ما می دانیم که اجتماعی شدن برای سلامتی عاطفی و جسمی بسیار مهم است ، بنابراین حفظ یک زندگی سالم اجتماعی مهم است.

 انواع ویلچر به همراه سایر وسایل تحركی، به کاربر اجازه می دهد تا از فعالیت های مورد علاقه خود لذت ببرد، خواه این یک پیاده روی در پارک محلی، بازدید از مغازه های محلی یا رفتن به یك گالری باشد.  صندلی چرخدار به کاربر شیوه زندگی فعال تری را در اختیار کاربر قرار می دهد که ممکن است منجر به چشم انداز مثبت تری از زندگی شود.

چرا ویلچر مسافرتی را انتخاب کنیم؟

چرا ویلچر مسافرتی را انتخاب کنیم؟چرا ویلچر های مسافرتی را انتخاب کنیم، به دلیل اینکه این ویلچرها بسیار پرکاربرد بوده و باعث راحتی افراد معلول در مسافرت خواهند شد.

 مزایای استفاده از ویلچر 

 استفاده سالمندان و معلولان از صندلی های چرخدار نیرو بطور چشمگیری افزایش یافته است. صندلی های چرخدار برقی اغلب صندلی های چرخدار برقی نامیده می شوند و دقیقاً مانند سایر انواع و مارک های صندلی چرخدار، مزایا و معایب آن را دارند.

 بزرگترین مزیت ویلچرهای مسافرتی تاشو، سهولت و راحتی آن است. حتی اگر صندلی های برق دارای موتور الکتریکی باشند، کنترل کننده هنوز هم شخص در صندلی است.  برخی از صندلی های چرخدار قدرت توسط دست ها، بعضی از طریق دهان یا هر قسمت دیگری از بدن که کار می کند اداره می شوند. این یک ویژگی عالی برای کسانی است که کنترل کامل دست و بازوی خود را ندارند.

 سایر مزایای ویلچرها 

 تنوع صندلی های قدرت نیز از دیگر مزایای آن است.  شما به راحتی می توانید بسیاری از سبک ها و شرکت هایی که این صندلی ها را بصورت آنلاین یا در فروشگاه های خرده فروشی مربوطه به فروش می رسانند پیدا کنید.  هرکسی در هر سن و اندازه ای ممکن است نیاز به استفاده از صندلی چرخدار در مقطعی از زندگی خود داشته باشد.

 به همین دلیل است که سازندگان ویلچر طیف گسترده ای از صندلی های قدرت را ارائه می دهند و حتی خدمات سفارشی را نیز ارائه می دهند. بدون توجه به وزن و قد شما، می توانید صندلی را متناسب با نیاز خود پیدا کنید.

 حتی اگر صندلی های چرخدار قدرت دارای اشکالاتی اندک باشند، بسیاری از آنها را می توان با پول اضافی یا ویژگی های بیشتر به مزایا تبدیل کرد. معمولاً یک صندلی چرخدار قدرت نمی تواند سقوط یا جداسازی کند. ممکن است بسیاری از افرادی که باید مسافرت کنند، ون یا وسیله نقلیه بزرگتری برای نگه داشتن صندلی چرخدار برق نداشته باشند.  در نتیجه، آنها باید برنامه های متناوب را تهیه کنند. شاید مجبور باشید برای سفرها یک صندلی چرخدار دستی اضافی خریداری کنید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر کربنی تاشو اکتیو سبک (4)

خرید ویلچر کربنی اکتیو سبک و راحت

ویلچر کربنی انقلابی عظیم در صنعت تجهیزات پزشکی و وسایل لازم برای معلولین ایجاد کرده است. شرکت تولید کننده مربوطه با استفاده از شیک ترین و بهترین قطعات در بدنه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *