Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 خرید ویلچر برقی تاشو ارزان - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / خرید ویلچر برقی تاشو ارزان

خرید ویلچر برقی تاشو ارزان

ویلچر به عنوان یکی از مهم‌ ترین ابزار های موجود برای کمک به افرادی که قادر به حرکت با پا های خود نیستند در سالیان اخیر مطرح بوده است. در سال‌ های گذشته شرکت‌ های تولید کننده ویلچر با ادغام تکنولوژی های نوین در این صنعت توانسته‌ اند ویلچر برقی تاشو را تولید کرده و به دست افراد ناتوان برسانند. تعداد شرکت های تولید کننده ویلچر برقی در جهان بسیار زیاد است و به همین ترتیب در ایران نیز شاهد حضور تولیدکنندگان مختلفی در این عرصه هستیم.

 

ویژگی های ویلچر برقی تاشو

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (24)

بسیاری از بیماران و افرادی که به صورت عادی قادر نیستند از پاهایشان جهت جابجا شدن استفاده کنند دچار مشکلات جسمانی دیگری نیز هستند. در برخی از بیماران و معلولین مورد آزمایش، دیده شده است که سیستم عصبی فرد معلول نمی تواند به اندازه یک فرد عادی در مقابل مسائل مختلف واکنش نشان دهد و سرعت ایجاد واکنش ها توسط دست ها و یا سایر قسمت های بدن نیز، نسبت به فرد عادی اندکی پایین تر است.

به همین جهت ویلچر های برقی باید ویژگی‌ هایی را داشته باشند که جهت استفاده معلولین مناسب باشد و به زبان ساده، رابط کاربری آنها باید بر اساس نیاز معلولین طراحی شود. شرکت های دانش بنیان و پیشرفته تولید کننده انواع ویلچر برقی با توجه به این مسائل، همواره در تلاش بوده اند تا بهترین امکانات و بهترین مواد اولیه جهت تولید این محصولات را برای مصرف کنندگان تدارک می بیند.

امروزه شرکت های تولید کننده ویلچر برقی با استفاده از فلزات فوق سبک در ساخت این محصولات، توانسته اند حمل و نقل آن ها برای معلولین را ساده‌ تر کرده و با افزودن امکان حرکت با استفاده از موتورچی شده های برقی و سیستم هوشمند حرکتی، انواع ویلچر برقی تاشو ارزان قیمت را برای استفاده عموم ارائه کنند.

بهترین ویلچر برقی تاشو موجود در بازار باید دارای قوی ترین و ماندگار ترین عمر باتری باشد و همچنین بتواند مسافت های طولانی تری را نسبت به رقبا بپیماید. علاوه بر این قابلیت عبور از شیب های تند جزو ویژگی هایی است که برندهای معتبر تولید کننده این محصول همواره بر سر آن رقابت دارند.

در سال‌ های اخیر با ایجاد پیشرفت‌ های بزرگ در حوزه باتری‌ های شارژ شونده و اضافه شدن فن آوری های مختلف شارژ سریع توسط شرکت‌ های بزرگ ارائه دهنده تکنولوژی در جهان، خوشبختانه شاهد جهش و پیشرفت قابل توجهی در صنعت ویلچر سازی نیز بودیم. ویلچر های ارائه شده در یک سال اخیر نسبت به نمونه‌ های قدیمی توان پیمایش مسافت های طولانی تری را داشته و در مدت زمان کمتری به صورت کامل شارژ می شوند.

مقایسه ویلچر برقی تاشو با نمونه های مشابه

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (21)

تصور کنید فردی را که بیست سال قبل از این از مشکل حرکتی از ناحیه پا رنج می برد. چنین فردی با دیدن محصولات تولید شده امروزی، قطعاً به سالهای گذشته زندگی خود غبطه خواهد خورد. در سالهای اخیر این محصولات پیشرفت های بسیاری را شاهد بوده اند ولی بزرگترین پیشرفت ویلچر های امروزی نسبت به ویلچر های قدیمی قطعاً هوشمند بودن آنهاست. سیستم هوش مصنوعی حتی به این دستگاه ها نیز وارد شده است و برترین نمونه آن را می‌توانید در ویلچر اختصاصی استیون هاوکینگ، دانشمند برجسته قرن اخیر مشاهده کنید.

او که از لحاظ جسمی کاملاً و بالای ۹۰ درصد از توان حرکتی خود را از دست داده بود، با استفاده از ویلچر برقی هوشمند خود قادر به حل معادلات پیچیده ریاضی بود که بسیاری از اهالی علم در این سالها که از توان جسمانی کامل برخوردار بودند، قادر به انجامش نبودند. البته تهیه چنین دستگاه هایی برای افراد عادی تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد و بسیاری از معلولین باید به داشتن یک ویلچر برقی که قابلیت تا شوندگی و وزن پایینی داشته باشد اکتفا کنند.

ویلچر های قدیمی که حتی  قابلیت تاشوندگی نیز نداشتند، و با نیروی دست فرد حرکت می کردند، نسبت ویژه های امروزی بسیار سنگین بودند و خود فرد معلول به سختی قادر بود تا آن را جابجا کند. اما ویلچر های امروزی می توانند با استفاده از موتورهای برقی هتل با یک کلید کاملاً به حالت تا شده و تخت تبدیل شوند و به این صورت فرد استفاده کننده می تواند ویلچر خود را پس از تا شدن در محل مناسب قرار دهد و تا استفاده بعدی آن را شارژ کند.

این ویلچر ها قابلیت تنظیم شدن برای وزن و ارتفاع متغیر را دارند و حتی نمونه های پیشرفته آنها می توانند این فرایند را به صورت اتوماتیک و با استفاده از حسگر های تعبیه شده انجام دهند. قطعاً خرید ویلچر برقی تاشو ای همچنین ویژگی های پیشرفته ای را در خود جای داده باشد، می تواند برای شما هزینه های بالاتری نسبت به نمونه های عادی در بر داشته باشد.

نکات لازم هنگام خرید ویلچر برقی تاشو

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (22)

ویلچر ها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. برخی از آنها جهت استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده و برای استفاده افرادی که وزن هایی بالاتر از ۴۰ کیلوگرم دارند مناسب نیستند. به هنگام خرید انواع مختلف ویلچر، علاوه بر مطالعه کاتالوگ موجود به همراه محصول که ویژگی های آن را بیان می کند، باید به برند سازنده محصول نیز توجه کنید و پس از تحقیق در مورد اعتبار آن و امکان دریافت خدمات پس از فروش از این کمپانی، تصمیم نهایی را در مورد خرید محصول یا عدم خرید آن بگیرید.

حتماً به سال ساخت محصول نیست توجه داشته باشید و این نکته را در نظر داشته باشید که در سال های اخیر روند پیشرفت تکنولوژی به اوج خود رسیده و امکان دارد محصول تولید شده در سال آتی نسبت به مدل مشابه در سال گذشته پیشرفت قابل توجهی را داشته باشد.

روش خرید ویلچر برقی تاشو

ویلچر برقی مسافرتی اسمارت چیر آمریکا (20)

پس از مطالعه مشخصات و ویژگی ویلچر برقی تاشو در انواع مدل ها، می توانید به سراغ مرحله نهایی که همان خرید محصول است بروید. اگر قبلا ویلچر برقی تاشو داشته اید به خوبی می دانید که کیفیت ساخت محصول چقدر می‌تواند در کارایی آن موثر باشد. ویلچر به عنوان محصولی که همواره در طول روز در حال حمل وزن از جهات مختلف است باید توسط مهندسین کارکشته و خبره طراحی شده و از بهترین مواد اولیه در تولید آن استفاده شود.

اما اگر برای اولین بار است که می خواهید این محصول را خریداری کنید، بهتر است از تجربه افرادی که در حال حاضر این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده می کنند، بهره مند شوید. مدل های برقی و تا شونده انواع ویلچر که با استفاده از فلزات سبک تولید شده اند قیمت نسبتا بالایی دارند و به همین دلیل توصیه می کنیم پیش از خرید از ویژگی های خوب محصول مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید.

 

  • تبلیغات:
  1. دستگاه فیزیوتراپی که به ربات تبدیل می شود

  2. دستگاه تست قند خونی که می تواند فشار خون را نشان دهد

  3. تاثیرات منفی پیراهن ورزشی برای سلامتی!

  4. از اولین دستگاه تست قند خون چه می دانید؟

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *