خانه / ویلچر / خرید ویلچر برقی مبله همه کاره

خرید ویلچر برقی مبله همه کاره

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشری، ویلچرهایی طراحی و تولید شدند که توانایی انجام چندین کار را به طور هم زمان دارند و با قابلیت کار کردن به صورت برقی استفاده از آن ها برای افرادی که توانایی حرکتی در ناحیه دست را ندارند، بسیار راحت است.
اگر شما نیاز به یک ویلچر برقی مبله دارید می توانید جهت خرید این محصول هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

ویلچر برقی مبله (2)

منظور از ویلچر برقی مبله همه کاره چیست؟

ویلچر برقی تخت شو کامفورت...

برای اینکه بیشتر با ویلچر برقی همه کاره آشنا شوید و بدانید که منظور از ویلچر برقی همه کاره چیست، در ادامه این مطلب به بیان ویژگی ها و کارایی این نوع ویلچر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
همان طور که می دانید ویلچرها دارای انواع مختلف دستی و برقی هستند. ویلچر دستی یکی از ابتدایی ترین انواع ویلچرهای تولید شده است که با پیشرفت تکنولوژی جای خود را به ویلچرهای برقی داده است.
ویلچرهای برقی خود دارای انواع مختلفی هستند که هر یک کارایی منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال ویلچر برقی تاشو، ویلچر ایستا، ویلچر پله رو، ویلچر حمام از انواع ویلچر برقی محسوب می شوند. تنها ایرادی که به این نوع ویلچرها وارد است این است که تنها برای انجام یک کار مناسب هستند.
به همین دلیل نوعی از ویلچرهای برقی جدید ایجاد شده اند که تمامی این کارها را با هم انجام می دهند. این امر در واقع سبب شده که کاربر به راحتی بتواند به نیازهای روزمره خود بپردازد و دیگر نیازی به خرید چند نوع ویلچر مختلف نباشد به علاوه فضای کمتری جهت نگهداری آن اشغال شود.

تولید کننده ویلچر برقی مبله در ایران

ویلچر برقی مبله ایرانی

تولید کننده ویلچر برقی در ایران با بهره گیری از برترین مهندسان و نیروهای مجرب و تکنولوژی روز دنیا توانسته نوعی از ویلچرهای برقی مبله و استاندارد چند کاره را با کارایی بسیار آسان تولید کند و میزان زیادی از این نوع ویلچرها را به بازار عرضه نماید.
ویلچرهای تولید شده در ایران کاملا استاندارد هستند و به صورت تضمینی به بازار ارائه می شوند. کارایی و دوام بالای این نوع ویلچرها سبب شده که طرفداران زیادی جذب نمایند. این نوع از ویلچرها در انواع مختلف و با ظرفیت های گوناگونی تولید می شوند و کاربران می توانند بر اساس نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب نمایند.
ویلچر های همه کاره به گونه ای طراحی شده اند که کاملا سبک هستند و قابلیت حمل بالایی دارند. مدل های مبله برقی بسیار راحت هستند و کاربران می توانند مسافت زیادی را با این نوع ویلچرها طی نمایند.
این نوع ویلچرها با چرخ های کاملا استاندارد تولید شده اند و قابلیت عبور از چاله ها و شکاف های پله ها را دارند. به علاوه به دلیل اینکه در برابر آب و رطوبت نفوذناپذیر هستند به راحتی می توان آن ها را در حمام نیز استفاده کرد.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *