Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 خرید ویلچر برقی مدل ایستا - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / خرید ویلچر برقی مدل ایستا

خرید ویلچر برقی مدل ایستا

انواع متفاوت ویلچرها را می توان به عنوان یکی از ابزار اصلی مورد استفاده توسط افراد کم توان و ناتوان جسمی و ذهنی به حساب آورد، که از جمله آنها می توان به ویلچر برقی ایستا اشاره نمود که در سال های اخیر استفاده بسیار گسترده ای پیدا کرده است.

 

ساختار و بررسی بدنه ویلچر برقی

ویلچر برقی آمریکایی پرموبیل f5

ساختار ویلچر برقی معمولاً وابسته به نوع استفاده از آن متفاوت است.

چرا که ویلچر های برقی گوناگونی مانند  ویلچر های ایستا دارای تفاوت های بسیاری نسبت به انواع متفاوت سایر گونه های برقی دیگر هستند، تا امکان استفاده از آن را به صورت ایستاده برای افراد کم توان یا ناتوان فراهم نماید.
اما در کل می توان گفت صندلی های چرخ دار برقی از چند قسمت اصلی تشکیل یافته اند، مانند قسمت اصلی بدنه قسمت الکترونیکی و قسمت نشیمنگاه.

قسمت بدنه اصلی ویلچر ها معمولا وابسته به نوع استفاده آن توسط فرد کم توان یا ناتوان طراحی می گردد و وابسته به استفاده از انواع مختلف ویلچرها در طرح های گوناگونی تولید می گردد تا امکان استفاده از آن برای افرادی که دارای وزن های گوناگون هستند فراهم شود و البته معمولاً در فرآیند تولید بدنه انواع مختلف ویلچرهای برقی تلاش می شود تا از فلزهای استفاده گردد که وزن بسیار کمتری را داشته باشند تا امکان جابجایی به بهترین شکل ممکن فراهم شود.

قسمت الکترونیک این دستگاه ها نیز معمولاً دارای چندین قسمت می باشد، که یکی از قسمتهای اصلی آن باتری است که انرژی مورد نیاز حرکتی دستگاه را تامین می نماید، قسمت دیگر بسیار حائز اهمیت در بخش الکترونیکی دستگاه موتور محرک به حساب می آید که با استفاده از نیروی الکتریسیته آن را در جهت های مختلفی هدایت می کند که معمولا به واسطه شاسی که در اختیار فرد استفاده کننده قرار می گیرد مقدار سرعت آن تنظیم می گردد.

قسمت الکترونیکی این دستگاه ها معمولاً دارای بخش های گوناگون دیگری هستند که از جمله آنها می توان به مواردی از قبیل چراغ های راهنما، بخش الکترونیکی، کامپیوتری و بسیاری دیگر از قسمت های تعبیه شده روی دستگاه ها اشاره نمود.

بخش نشیمنگاه ویلچر نیز معمولاً به واسطه استفاده از انواع گوناگون اسفنج ها و مواد مورد استفاده دیگر در تهیه صندلی های بهداشتی پزشکی و همچنین به واسطه استفاده از انواع گوناگون چرم طبیعی و مصنوعی به عنوان روکش در سایزهای گوناگون تولید می گردد.

مدل های مختلف ویلچر برقی

ویلچر ایستا levo تمام برقی..

همانطور که گفته شد انواع ویلچر برقی برای افراد معلول متفاوتی تولید گردیده است که امکان استفاده از آنها را به بهترین شیوه ممکن فراهم می نماید، که از جمله آنها می توان به مواردی از قبیل ویلچرهای ایستا که معمولاً به حالت ایستاده عرضه  می گردد و فرد استفاده کننده را قادر می سازد که بسیاری از فعالیت های عادی روزمره را به بهترین شکل ممکن انجام دهد اشاره نمود.

ویلچرهای برقی برای افراد ناتوان ذهنی، این دستگاه ها نیز که معمولاً قسمت کنترل آن در اختیار فرد پرستار یا شخص هدایت کننده دیگری قرار می گیرد و در ضمن امکان استفاده از نگهدارنده گردن دست و پا در این گونه از ویلچرها نیز فراهم شده است گونه دیگر این دستگاه ها به حساب می آیند.

متداول ترین نوع ویلچر های برقی شباهت بسیاری به ویلچر های عادی دارند، چرا که به لحاظ ظاهری دقیقاً با ارگونومی های صندلی های عادی یا همان صندلی های چرخ دار معمولی تولید می شود.

اما این دستگاه ها دارای باتری و موتور محرک هستند، که امکان جابجایی ویلچر را برای افراد گوناگون فراهم می نماید.

از این رو از این دستگاه ها برای جابجایی بسیاری از افرادی که دچار مشکلاتی در ناحیه پا و ضایعه نخاعی شده اند نیز استفاده می گردد، حتی در بسیاری از اماکن متبرکه مانند حرم های زیارتی نیز از این وسیله ها برای جابجایی افراد کهنسال و دارای مشکلات حرکتی استفاده می گردد.

بررسی ویلچر برقی ایستا

ایستا

ویلچر برقی ایستا به گونه ای از ویلچر ها اطلاق می گردد که امکان حرکت را به صورت ایستاده یا نیم ایستاده فراهم می کند چرا که این قبیل دستگاه ها با نگه داشتن فرد استفاده کننده به حالت نیم خیز این امکان را فراهم می کند که او بتواند در بسیاری از فعالیت های عادی روزمره خود شرکت نماید و بتواند در بهترین شکل ممکن آنها را به پایان برساند.

استفاده از آنها معمولا برای افرادی که نیازمند حضور در جلسات گوناگونی هستند و یا این که نمی خواهند در حالت نشسته قرار بگیرد بسیار مفید است.

از طرفی با توجه به اینکه بسیاری از افراد دچار مشکلات جسمی حرکتی نمی توانند در حالت نشسته قرار بگیرند و یا اینکه به لحاظ جسمی امکان پذیر نمی باشد تا آنها را ملزم به استفاده از ویلچر های عادی نمود استفاده از ویلچر ایستا  برای این قبیل افراد می تواند بسیار مفید باشد.

شهرهای استان معمولاً دارای امکانات بسیاری می باشد که با استفاده از آنها برای افراد متفاوتی امکان پذیر گردد از جمله آن که این نوع عطرها معمولاً افراد را در زوایای گوناگونی با امکان حفظ تعادل نگه می دارند و همچنین معمولاً در طراحی آنها تلاش می گردد تا فرد استفاده کننده به بهترین شکل ممکن در داخل آن قرار بگیرد و احساس نامناسبی به واسطه استفاده از این دستگاه ها به دو دست بدهد

ویلچرهای برقی ایستا نیز مانند سایر ویلچرهای برقی امکان جابجایی به واسطه استفاده از موتور الکترونیکی را دارند از این رو در ساختار این نوع از ویلچر ها نیز می توان لوازم به کار رفته در سایر گونه های برقی را مشاهده کرد.

مقدار مسافتی که توسط این نوع  وسیله ها طی می شود معمولاً وابسته به قدرت موتور به کار رفته در فرآیند تولید آن و همچنین مقدار آمپراژ باتری به کار رفته در دستگاه متفاوت است از این رو سرعت آن نیز در اکثر ویلچرهای برقی ایستا توسط شاسی کنترل کننده قابل تنظیم می باشد و فرد استفاده کننده می تواند به بهترین شکل ممکن تسلط کافی را بر روی ویلچر مورد استفاده داشته باشد.

همچنین این نوع صندلی های چرخ دار برقی امکان استفاده از دنده عقب را نیز دارند تا هر لحظه که  نیاز به هر گونه حرکت بود بتوان به بهترین شکل ممکن به آن دسترسی داشت.

نحوه سفارش ویلچر برقی ایستا

ویلچر برقی تخت شو کامفورت

خرید ویلچر برقی شاید درگذشتگان نه چندان دور برای بسیاری از افراد به عنوان یک آرزو به حساب می آمد چرا که این نوع از دستگاه ها به صورت وارداتی و بسیار گرانقیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گرفتند.

اما خوشبختانه با توجه به عرضه انواع گوناگون آن در سال های اخیر امکان استفاده از آن برای بسیاری از افراد فراهم شده است، شما نیز اگر نیازمند تهیه یک ویلچر برقی ایستا با قیمت مناسب هستید می توانید با کارشناسان همین مجموعه در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین ویلچر متناسب با استفاده خود را با کمترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت تهیه نمایید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *