Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 خرید ویلچر مسافرتی سبک جنس آلومینیوم - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / خرید ویلچر مسافرتی سبک جنس آلومینیوم

خرید ویلچر مسافرتی سبک جنس آلومینیوم

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

خرید ویلچر مسافرتی سبک وزن بیشتر در جنس های آلومینیومی صورت می‌پذیرد. به عبارت ساده‌ تر می ‌توان گفت ویلچرهای آلومینیومی دارای وزن سبک هستند و می توانند به عنوان ویلچر های مسافرتی مورد استفاده قرار گیرند. ویلچر های آلومینیومی کاربرد و فواید فراوانی دارند و می توانند قابلیت جابجایی راحت تر را به کاربر بدهند.

ویلچر برقی مسافرتی چینی - 3

درباره ویلچر مسافرتی سبک آلومینیومی

ویلچر سبک مسافرتی آلومینیومی (6)

اگر تمایل دارید درباره ویلچر مسافرتی سبک آلومینیومی اطلاعات مفید دریافت نمایید با ما همراه باشید.

ویلچر های آلومینیومی در واقع در گروه سبک ترین ویلچر ها دسته بندی می شوند که قابلیت استفاده در مسافرت را به خود اختصاص دادند. این محصولات معمولاً از یک نشیمنگاه، تکیه گاه های پا، تکیه گاه های دست و چهار چرخ تشکیل شده ‌اند.

در بیشتر مدل ‌های ویلچر آلومینیومی دو دستگیره در عقب ویلچر برای به حرکت درآوردن آن تعبیه شده است و در بعضی از مواقع در طراحی این ویلچر ها از کمربند استفاده می شود تا راحتی و ایمنی برخی کاربران خاص بیش از پیش تضمین شود.

تنوع زیادی در زمینه طراحی نشیمنگاه، تکیه گاه دست و پا و  همچنین دستگیره‌ های پشتی ویلچر آلومینیومی وجود دارد اما مهمترین تفاوت اصلی این دستگاه ها، نوع نیروی محرکی آنها می باشد.  نوع نیروی محرکه تعبیه شده در ویلچر های آلومینیومی معمولاً برق است. به عبارت دیگر می ‌توان گفت ویلچر های آلومینیومی به نوعی طراحی می شوند که می توانند به وسیله برق کارایی داشته باشند و این محصولات در بازار با نام تجاری ویلچر های برقی مسافرتی نیز به مشتریان معرفی می ‌شوند.

تولید کننده انواع ویلچر مسافرتی سبک ایرانی

ویلچر سبک مسافرتی آلومینیومی (14) تولید کننده انواع ویلچر مسافرتی در ایران تمام تلاش خود را به کار می برد تا این وسیله ها را در سبک ترین وزن ها  تهیه نماید. تفاوتی که بین ویلچر های برقی مسافرتی با دیگر ویلچر ها دیده می شود این است که این محصولات نسبت به آنها سبک تر هستند.

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم امروزه تولید کننده ویلچر های سبک از آلیاژهای آلومینیوم برای طراحی این محصولات استفاده می کنند. ویلچر های آلومینیومی سبک وزن دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی هستند که می ‌توان در این زمینه به دوام و روان بودن حرکت آنها، خاصیت ضد زنگ بودن، استحکام بالا و انعطاف پذیر در طرح های متنوع اشاره کرد. در راستای تمامی این ویژگی ها ویلچر های آلومینیومی در سایز ها و مدل های متنوع عرضه می‌شوند و در نتیجه راه را برای انتخاب دقیق و درست کاربران و مشتریان ایجاد می نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *