Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 سفارش ویلچر برقی تاشو سبک تایوانی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / سفارش ویلچر برقی تاشو سبک تایوانی

سفارش ویلچر برقی تاشو سبک تایوانی

ویلچر برقی تاشو نوعی وسیله جهت جابه جایی و انتقال معلولان حرکتی و جسمی از نقطه ای به نقطه دیگر است. این تجهیزات دارای مشخصاتی و مزایایی هستند که به نوعی از انواع وسایل مشابه خود متمایز می باشند. 

سفارش ویلچر برقی تاشو سبک تایوانی

مشخصات ویلچر برقی تاشو سبک تایوانی

مشخصات ویلچر برقی تاشو سبک تایوانی ویلچر ها نوعی وسیله حرکتی برای کسانی می باشد که با مشکلات جسمی مانند راه رفتن روبرو هستند. این وسیله در انواع ساده و برقی تولید می شود که مدل های برقی دارای باتری بوده و مشخصاتی دارند که به واسطه آن مورد استقبال استفاده کنندگان قرار گرفته اند. این مشخصات عبارتند از: 

  • سبک وزن و قابل حمل آسان، دارای باتری لیتیومی با قدرت شارژ سریع
  • دارای کمربند محافظ، امکان طی مسافت 15 کیلومتر پس از هر بار شارژ شدن، دارای دفترچه راهنمای نحوه کار با دستگاه
  • دارای زیر دستی ثابت و زیر پایی متحرک، کفی و پشتی برزنتی، مناسب برای افراد سبک وزن
  • دارای مجوز و استاندارد لازم، دارای چرخ جلوی توپر و چرخ عقب پی یو، قابل تولید در سایز های مختلف

ویلچر برقی تایوانی نوعی محصول وارداتی از کشور تایوان می باشد که لازم است نکات مربوط به نگهداری از آن رعایت شود تا بتواند طول عمر مفیدی داشته باشد. 

مثلا باتری این وسیله یکی از مهمترین قطعات آن می باشد که نیاز به شارژ مناسب آن دارد. مثلا چراغ های سبز، زرد و قرمز نشان دهنده وضعیت شارژ باطری است که می تواند پیام لازم را به کاربر ویلچر جهت شارژ منتقل کند.

چراغ قرمز به معنی نیاز به شارژ ضروری، چراغ زرد نشان دهنده نیاز به شارژ داشتن باطری و چراغ سبز به معنی شارژ داشتن باطری ویلچر است. عدم توجه به وضعیت شارژ باطری سبب کم شدن قابلیت باطری و کاهش طول عمر آن خواهد شد.

همچنین طبق توصیه های موجود در زمانی که از وسیله استفاده نمی شود بهتر است خاموش شود. این عمل سبب افزایش طول عمر باطری خواهد شد.

فروشنده بهترین ویلچر برقی تاشو

فروشنده بهترین ویلچر برقی تاشو ویلچر های تاشو همان طور که از نامشان پیداست قابلیت جمع شدن و تا شدن راحت را دارند. بهترین این تجهیزات توسط فروشنده ویلچر برقی به متقاضیان معرفی شده و قابلیت های آن ذکر می شود.

فروشنده می تواند در خرید ویلچر مناسب توصیه های لازم را به مراجعه کنندگان ارائه نماید. ضمن این که امکان معرفی جدیدترین تولیدات این صنعت نیز به مراجعه کنندگان وجود دارد. 

نکات مربوط به نگهداری دستگاه و همچنین نحوه شارژ نیز از مطالبی است که توسط فروشنده به خریدار یادآوری می شود. رعایت این نکات می تواند ضمن استفاده صحیح از ویلچر به خرید انواع با کیفیت آن نیز منتهی شود. 

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر کربنی تاشو اکتیو سبک (4)

خرید ویلچر کربنی اکتیو سبک و راحت

ویلچر کربنی انقلابی عظیم در صنعت تجهیزات پزشکی و وسایل لازم برای معلولین ایجاد کرده است. شرکت تولید کننده مربوطه با استفاده از شیک ترین و بهترین قطعات در بدنه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *