Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 سفارش ویلچر برقی یاماها ژاپن اصلی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / سفارش ویلچر برقی یاماها ژاپن اصلی

سفارش ویلچر برقی یاماها ژاپن اصلی

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

ویلچر برقی یاماها یکی از ارزان ترین ویلچر برقی های موجود در بازار ایران می باشد یاماها ساخت ژاپن میباشد. هم ساخت هم مونتاژ تمام در کشور ژاپن انجام می شود در ادامه به این مدل خواهیم پرداخت.

ویلچر برقی یاماها

ویلچر برقی یاماها - 2

ویلچر برقی یاماها موجود در ایران، ساخت کشور ژاپن بوده و استوک های فروشگاهی هستند. دولت ژاپن ویلچر هایی که برای تست در فروشگاه های خود میگذارند اجازه فروش به مردم کشور خود را نمیدهد و این محصولات به کشور هایی مانند ایران، ترکیه، عراق صادر می شوند.
و البته آکبند این محصولات را هم به کشور ها صادر نمیکنند.

این ویلچر ها به سادگی قابلیت تاشدن داشته که این مسئله می تواند در زمان تردد و استفاده از خودرو های عمومی کمک شایانی به مصرف کننده نماید.
دو مدل از این برند در ایران موجود است

چرخ های بکار رفته در این محصول از مواد پلیمری ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

  • یاماها چرخ کوچک
  • یاماها چرخ بزرگ (دومنظوره)

بدنه این محصول از آلومینیوم با گرید پایین ساخته شده که همین امر باعث سبک شدن ویلچر شده است. باتری های این محصول لیتیوم می باشد.

ویلچر یاماها چرخ بزرگ (دومنظوره)

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم ویلچر های یاماهای موجود در ایران را میتوان به عنوان ارزانترین ویلچر برقی یاد کرد. این محصول دومنظوره بوده و کاربر میتواند آن را هم به عنوان ویلچر دستی استفاده کند و هم ویلچر برقی.

این محصول چرخ های 22 اینچ دارد به عبارتی از ویلچر های دستی 4 اینچ کوچکتر است. مسافت کمتری نسبت به چرخ کوچک حرکت میکند. مشخصات دقیق این محصول را در مطلب زیر ببینید

مشخصات:

  • ابعاد در حالت باز: طول ۱٫۰۳۵ / عرض 63 / ارتفاع 87 سانت
  • عرض ویلچر در حالت تا شده: 35 سانت
  • وزن با باطری زیر 32 کیلوگرم (وزن باطری 2،9 کیلوگرم)
  • وزن بدون باطری: 27 کیلوگرم
  • وزن قابل حمل در تست: 100 کیلوگرم
  • دو منظوره: برقی و دستی
  • سیستم کنترل میکروکامپیوتر
  • اندازه چرخ عقب:22 اینچ
  • 2 موتور 120w
  • باطری 24 ولت، 6،7 آمپر
  • باطری اختصاصی نیکل هیدروژن/ لیتیوم
  • سرعت بین 4 الی 6 کیلومتر در ساعت
  • شیب پیمایش تا 6 درجه
  • زمان شارژ 4 الی 5 ساعت
  • آنتی تیپ (چرخ های ضدواژگونی)
  • ۱ سال ضمانت ویلچر و خدمات پس از فروش

جهت سفارش این محصول می توان از طریق این وب سایت اقدام نمود.

[av_slideshow size=’featured’ animation=’slide’ autoplay=’true’ interval=’6′ control_layout=’av-control-default’] [av_slide id=’1610′][/av_slide] [av_slide id=’1611′][/av_slide] [av_slide id=’1612′][/av_slide] [av_slide id=’1613′][/av_slide] [av_slide id=’1614′][/av_slide] [av_slide id=’1615′][/av_slide] [av_slide id=’1616′][/av_slide] [av_slide id=’1617′][/av_slide] [/av_slideshow]

فیلم ویلچر یاماها چرخ بزرگ(دومنظوره)

فیلم استفاده از محصول

ویلچر یاماها چرخ کوچک

این محصول هم همانند بالا ساخته شده از بدنه آلومینیوم می باشد که وزنی حدود 27 کیلو گرم دارد. این محصول بیشتر برای کسانی استفاده می شود که حدود وزنشان زیر 90 کیلوگرم باشد.

شاید در بین تمام ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی که ویلچر برقی ژاپن دارد، وزن پایین آن مناسب ترین گزینه برای خرید باشد. اغلب ویلچر های برقی به دلیل چرخ ها، صندلی و باتری که در آن تعبیه شده دارای وزن سنگینی بوده که در زمان جابجایی و حمل نقل های بین شهری می تواند مشکلات فراوانی را به همراه داشته باشد.

در زیر میتوانید اطلاعات دقیق این محصول را ببینید.

[av_slideshow size=’featured’ animation=’slide’ autoplay=’true’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’] [av_slide id=’1609′][/av_slide] [av_slide id=’1608′][/av_slide] [av_slide id=’1607′][/av_slide] [av_slide id=’846′][/av_slide] [av_slide id=’845′][/av_slide] [av_slide id=’844′][/av_slide] [av_slide id=’772′][/av_slide] [av_slide id=’770′][/av_slide] [/av_slideshow]

فیلم ویلچر یاماها چرخ کوچک

باطری ویلچر یاماها

باطری های یاماها از لیتیوم و یا نیکول هیدرید ساخته شده است. لیتیوم از چندین باطری کوچک تر که در این باکس قرار دارد ساخته شده. اگر باطری ویلچر شما خراب شد و یا هر مشکلی برای آن به وجود آمد اصلا باکس آن را دور نیندازید تا مجدد بتوان آن را تعمیر کرد.

باطری ویلچر یاماها نیاز به 4 الی 5 ساعت نیاز دارد تا کامل شارژ شود. میتوانید عکس باطری یاماها را در زیر مشاهده کنید.
برای تعمیر باطری های یاماها میتوانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

ویلچر-برقی-یاماها-ژاپن-8

خرید ویلچر برقی یاماها

خرید این محصول به سادگی آب خوردن میباشد گوشی موبایلتان را بردارید و با شماره های داخل سایت تماس بگیرید در هر کجای ایران که باشید محصول برای شما ارسال میشود و میتوانید از باربری های شهر خود تحویل بگیرید.

برای خرید و بازدید از این محصول می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا بتوانید این محصول را در یکی از فروشگاه های تهران ما ببینید. منتظر حضور گرم شما هستیم.

نمونه ارسال بار را در زیر مشاهده کنید

ویلچر برقی یاماها دومنظوره (3)

ویلچر برقی یاماها دومنظوره (1)ویلچر برقی یاماها دومنظوره (2)

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی مسافرتی مونوچیر 1 (8)

ویلچر مونوچیر برترین تولید کننده ویلچر برقی، قیمت ویلچر

قیمت ویلچر برقی مونوچیر در سال ۹۹ با توجه به تغییرات نرخ ارز نیز دچار نوسان می گردد. این محصول با برند خارجی دارای قیمت بیشتری از نوع ایرانی می باشد. برندهای خا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *