خانه / ویلچر / صادرات ویلچر برقی مدل ایرانی

صادرات ویلچر برقی مدل ایرانی

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

ویلچر یکی از تجهیزاتی است که برای توانبخشی معلولین بسیار کاربرد دارد و برای افرادی که به هر دلیلی توانایی حرکت خود را از  دست داده اند بسیار ضروری و کاربردی می باشد.

ویلچر در انواع و اقسام مختلفی از قبیل ویلچر برقی و ویلچر دستی تولید می شود که هر کدام با توجه به نوع کاربردی که احتیاج است مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه مطلب انواع و اقسام ویلچر از جمله ویلچر برقی ایرانی، ویلچر ایرانی دستی و نیز انواع و اقسام ویلچر های خارجی را بررسی خواهیم کرد.

 

انواع و اقسام ویلچرهای برقی

ویلچر برقی تاشو ایرانی - 2

با گسترش تکنولوژی و پیشرفت علم و دانش و پرورش متخصصان حوزه ی تجهیزات پزشکی و نیز پیشرفت در حوزه ی الکترونیک و مکاترونیک امروزه نسل جدیدی از ویلچر های برقی را در بازار مشاهده می کنیم.

ویلچر های برقی مزیت هایی دارد اما استفاده از آن ها با سختی همراه است و احتیاج به نیروی بدنی مخصوصا نیروی دست دارد و در استفاده های طولانی مدت موجب خستگی کاربر می شود و در مواردی که کاربری که از ویلچر استفاده می کنند دارای محدودیت های حرکتی بسیار زیاد باشد و توانایی حرکت دادن دست های خود را با قدرتی زیاد در حد لازم برای  حرکت دادن چرخ های ویلچر نباشد این نوع از ویلچر ها دیگر کارآمد نیستند و ویلچر های برقی به روی کار می آیند.

ویلچر های برقی مزیت های بسیاری نسبت به ویلچر های دستی دارند به عنوان مثال هنگامی که کاربر می خواهد مسیر های طولانی را بپیماید این نوع تجهیزات بسیار کارآمد تر هستند و طی کردن مسیر را برای کاربر بسیار راحت تر می کنند.

و یا در مواردی که درصد معلولیت بسیار بالاست و فرد معلول توانایی لازم جهت به حرکت در آوردن ویلچر خود را ندارد از ویلچر برقی استفاده می کند که بتواند تنها با فشار دادن یک دکمه صندلی مخصوص خود را به حرکت درآورد.

ویلچر های برقی انواع و اقسام متنوعی دارند و تنوع آن ها بسیار زیاد است و برای کاربرد های مختلف مدل های متنوعی از آن وجود دارد.

به عنوان مثال با توجه به وزن شخصی که می خواهد از آن استفاده کند این ویلچر ها انواع متفاوتی دارند و قدرت موتور آن ها با توجه به میزان وزنی که متحمل خواهد شد متفاوت است.

مورد دیگری که وجود دارد این است که با توجه به استفاده روزانه کاربر و مسیری که شخص می خواهد هر روز با این ویلچر طی کند و مدت زمانی که می خواهد از آن استفاده کند باید ویلچری را با باتری با قدرت و توان بالاتر انتخاب کنید تا در حین استفاده شخص در وسط کار های روزمره احتیاج به شارژ کردن باتری پیدا نکند.

ویلچر های برقی با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن از تنوع بسیاری برخوردار هستند و ویژگی های مختلفی دارند و هر شخص با توجه به خصوصیات و انتظاراتی که از ویلچر شخصی خود دارد باید آن را انتخاب کند.

تفاوت ویلچرهای برقی ایرانی و خارجی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 ایرانی (7)-min

همانگونه که می دانید ویلچر های برقی از تکنولوژی های ساخت پیچیده و دقیقی برخوردار هستند و همین باعث می شود تا ساخت این تجهیزات سخت باشد و احتیاج به ابزارآلات و تجهیزاتی به خصوصی داشته باشد علاوه بر آن ساخت این ویلچر ها بسیار تخصصی بوده و بسیار مهم است که قطعات داخلی آن با دقت تمام ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

ساخت قطعات داخلی این ویلچر ها همانند موتور که قسمت اصلی و قلب تپنده ی یک ویلچر به حساب می آید نیازمند دانش و تخصصی ویژه خود است که اغلب کشور هایی مثل آلمان، فرانسه، ژاپن و چین این ویلچر ها را تولید میکنند.

ممکن است با شنیدن نام چین محصولات بی کیفیت و نا مطمئن در ذهن شما تداعی شود اما لازم به ذکر است که محصولات تولید شده در کشور چین از درجات مختلفی از کیفیت برخوردار هستند به این معنا که چین هم محصول خوب و با کبفبت قابل قبول تولید می کند و هم محصول بی کیفیت و نا مرغوب.

در این میان در داخل کشور نیز جوانان و مهندسان پر شور و متخصص در این رشته تمامی تلاش خود را برای ساخت ویلچر برقی به کار می برند تا بتوانند کشور را خود کفا کرده و ویلچر برقی با کیفیت مطلوب که نیاز اساسی معلولان عزیز در جامعه ما می باشد را برای آن ها تولید کنند و ویلچر ایرانی ارزان در اختیارشان قرار دهند زیرا قیمت ویلچر های ساخت کشور های خارجی بسیار بالا بوده و این عزیزان ممکن است توانایی تهیه این کالای اساسی را نداشته باشند.علاوه بر آن متخصصان این حوزه در تلاشند که دانش خود را در این زمینه بالا ببرند تا در نهایت بتوانند صادرات ویلچر به کشورهای متقاضی آن را انجام دهند و علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور عزیزمان ایران باعث ارزآوری به کشور نیز بشوند.

محبوبیت ویلچرهای برقی ایرانی

ویلچر برقی تاشو ایرانی بتا 25 (2) - پرس-min

همانطور که گفته شد ویلچر های خارجی بسیار گران هستند و ممکن است درصد بسیاری از معلولین جامعه و خانواده های آن ها توانایی خرید این محصول را نداشته باشند هرچند که این کالا برای کمی راحت تر زندگی کردن آن ها بسیار کالایی مهم و اساسی به شما می روند.

اما با تلاش و همت مهندسان و متخصصان حوزه تجهیزات پزشکی و نیز حوزه الکترونیک و مکاترونیک امروزه جوانان پر شور فعال در این حوزه اقدام به تولید انواع و اقسام ویلچر های برقی کرده و آن هارا با کیفیتی مطلوب و قابل قبول در اختیار معلولین عزیز کشورمان قرار می دهند باشد تا این عزیزان در میان مشکلات بسیاری که در جامعه برای امور روزمره خود دارند با استفاده از این ویلچر کمی بتوانند محدودیت های خود در حرکت و عبور و مرور را کاهش دهند.

ویلچر های ساخته شده در داخل کشور علاوه بر آن که از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند یک ویژگی بسیار و مهم و برجسته دارا هستند و آن این است که از قیمت بسیار پایین تری نسبت به نمونه های مشابه خارجی خو برخوردار هستند و بسیار ارزان هستند و معلولان عزیز می توانند این ویلچر را با دغدغه کمتری تهیه کنند و در میان مشکلات بسیاری که در زمینه حرکت برای آن ها وجود دارد دغدغه تهیه نکردن این کالای اساسی برای خود را به دلیل عدم توانایی مالی نداشته باشند.

لیست مراکز فروش ویلچرهای برقی ایرانی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 ایرانی (1)-min12

برای تهیه ویلچر های برقی می توانید به مراکز فروش تجهیزات پزشکی در محل زندگی خود مراجعه کنید. اما راه آسان تری که برای تهیه این کالا وجود دارد این است که سری به وبسایت های ارائه کننده این محصول بزنید و در آن جا جزئیات تمامی محصولات اعم از ویژگی های فنی، قیمت، شرکت سازنده و نیز نحوه تهیه این محصول را در آن جا مشاهده کنید و کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *