Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 صادرات ویلچر پله رو به عراق - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / صادرات ویلچر پله رو به عراق

صادرات ویلچر پله رو به عراق

ویلچر پله رو، همان طور که از نامش پیداست اغلب برای افراد معلول و ناتوان، سالمندان نیز کاربرد زیادی دارد که از این ویلچر در ساختمان های بدون آسانسور، منازل دوبلکس، پله برقی ها و مکان هایی که دارای پله هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید این محصولات عمده می توان از نمایندگی ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی در سراسر کشور با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده خریداری نمود. این محصولات عمده نیز دارای دریافت استاندارد ایمنی عمومی الکتریکی می باشد که زیر نظر تائیدیه وزارت بهداشت و دارای اهمیت زیادی است.

 

نحوه عملکرد ویلچر پله رو

 

نحوه عملکرد ویلچر پله رو، از موارد مهمی که این نمونه از محصولات عمده دارا می باشند این است که این محصولات دارای سازه های متعادل و مقاوم در سطح بالا، عملکرد ترمزها، کارایی موتور و تحمل فشار بالابرها، و نیز عایق بندی قسمتهای الکتریکی می باشد.

این محصولات عمده دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند که در دو نوع می باشند نوع اول با استفاده از نفر و نیروی کمکی انجام می گیرد و نوع دوم بدون استفاده از نیروی کمکی می باشند. نوع اول به دلیل این که ساختاری ساده دارند از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار می باشند.

قیمت این گونه از محصولات عمده بستگی به نوع ساختار پیچیده و حساس آنها و نیز به دلیل ماهیت تولیدی شان از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشند.

تهران، یکی از شهرهای مهم ایران محشوب می شود که توانسته تولیدات خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده روانه بازارهای داخلی و خارجی نماید. از جمله شهرهای دیگر مانند اصفهان، شیراز، تبریز ، همدان، یزد و  دیگر شهرها این تولیدات عمده را با کیفیت عالی  برای رشد توسعه اقتصادی کشور رونق بخشیده اند

ویلچر برقی پله رو، خود دارای انواع مختلف دیگری می باشد که شامل: ویلچر برقی ایستا، حرفه ای و خاص می باشند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای افراد ناتوان اهمیت زیادی را دارا می باشند.

این محصولات عمده هر کدام به تنهایی دارای مزیت هایی می باشند که ویلچر استا، در آن از چرخ های پیمی جهت باز و بسته کردن سریع بهره برده شده است. در ویلچر پله رو: تحول دیگری انجام شده و در ویلچر حرفه ای و خاص که یکی از بهترین و گران ترین محصولات می باشد که در بازار با کیفیت عالی و مرغوب عرضه می شود. کلیه این محصولات برقی که تاشو هستند راحت و سبک بوده و قابلیت حمل بالایی دارند.

امروزه در کشور انواع ویلچرها با کیفیت عالی تولید می شوند و در بازار به صورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رسند.

ایران، خود به تنهایی بزرگترین کشور تولید کننده این نوع محصولات با دوام و با کیفیت عالی را با استفاده از دستگاه های پیشرفته الکترونیکی و سیستم هوشمند و ایمن و نیز قطعات به کار رفته در این محصولات و همچنین با استفاده ار نیروه انسانی با تجربه و نیز استفاده از مهندسان و متخصصان کار کشته در این زمینه توانسته مرغوب ترین محصولات را تولید و با قیمت مناسب روانه بازار نماید.

از دیگر خصوصیات این محصولات عمده این است که جنس اغلب آنها استیل بوده، در سایزها و اندازه های مختلفی تولید می شوند، دارای بدنه استایک می باشد، دارای زیر دستی و جاپایی متحرک می باشد، دستگیره پشتی قابلیت تا شدن را دارد، تحمل وزن بالای صد کیلو گرمی را دارد، و غیره که برای فرد مصرف کننده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

ویژگی های ویلچر پله رو مرغوب

ویلچر پله رو تسمه ای New Fellow (26)

 

از خصوصیات بارز و ویژگی ویلچر پله رو، این است که دارای کمربند ایمنی می باشد و قادر به تحمل وزن تا صد کیلوگرم را دارند. و همچنین این ویلچر دارای باطری قابل شارژ می باشد و نیز می توان آن را به راحتی با خودرو حمل کرد. این ویلچر، در هر دقیقه می تواند پانزده پله را طی کند و نسبت به نمونه خارجی خود وزن سبکی دارد و می تواند با سرعت سی کیلومتر در ثانیه حرکت کتد.

از این نوع محصول عمده برای افراد ناتوان، معلولین، سالمندان و افراد و بیمارانی که به دلائلی بیماری هایی مانند درد زانو و مفاصل و ناراحتی های قلبی عروقی و غیره قادر به حرکت نمی باشند و پله برایشان مضر می باشد کاربرد زیادی دارد.

ویلچر و انواع مختلف آنها دارای ضمانت نامه اصالت فیزیکی می باشند همچنین دارای زاویه نشیمنگاه که در این نوع محصولات عمده بسیار حائز اهمیت و برای سلامتی فرد معلول بسیار مهم و ضروری می باشد. هر چه زاویه نشیمنگاه بیشتر باشد فرد بیشتر می تواند از آن بهره ببرد و هنگام قرار گرفتن پا بر روی جاپایی باعث حفظ تعادل فرد و نیز او را از آسیب در امان نگه می دارد و یکی از نکات مهم که در این نوع محصولات باید مورد توجه و دقت قرار گیرد این است که اندازه و سایز ویلچرها برای سلامتی فرد مصرف کننده بسیار مهم می باشد.

انواع این محصولات عمده چه دستی و ساده و چه انواع برقی آن دارای کیفیت عالی می باشند که صادرات این محصولات در توسعه اقتصاد کشور نقش به سزایی را ایفا می نماید و توانسته این اقتصاد را گسترش و رونق بخشد. همچنین نوع سایز بزرگ این محصولات در کشورهای خارجی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که توانسته در اقتصاد کشور هم سهمی داشته باشد.

بررسی ساختاری ویلچر پله رو

 

ساختار ویلچر پله رو، این محصولات عمده، ساختار نسبتا پیچیده ای دارند و نیز دارای سیستم هوشمند می باشند که قابلیت بالا رفتن از پله های دارای استاندارد را به خوبی دارا می باشند.  

برای خرید این محصولات می توان از طریق سایت اینترنتی به صورت حضوری و مستقیم با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده خریداری نماید.

این تولیدات عمده فضای زیادی را اشغال نمی کنند، این نوع محصولات اغلب برای مسافرت کاربرد زیادی دارند و امکان جدا کردن و تا کردن آنها  نیز وجود دارد.

 

صادر کننده ویلچر پله رو به کشورهای همسایه

ویلچر پله رو تسمه ای New Fellow (8)

 

 

صادرات ویلچر پله رو،کشور ایران به عنوان تولید کننده انواع ویلچرها مخصوصا نوع برقی پله رو، توانسته با صادر کردن این نوع محصولات عمده در توسعه اقتصادی کشور نقش به سزایی را ایفا نماید. این محصولات عمده با وجود صادراتی بودن از قیمتی مناسب و ارزان برخوردار می باشد.

فروشگاه ها و نمایندگی های فروش زیادی در کشور توانسته اند با انواع برندهای مختلف این محصولات عمده را با کیفیت مرغوب و مطلوب و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند.

این محصولات هنگام خرید از نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز تجهیزات پزشکی دارای نشانه های مهمی از جمله تاریخ تولید، پروانه بهداشتی، مهر استاندارد پزشکی می باشد که برای فرد معلول و ناتوان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای سلامتی آن بسیار مهم و ضروری می باشد.

این محصولات دارای مدل های متفاوتی می باشند که به صورت دستی و برقی وجود دارند. مدل برقی نیز در دو نوع جداگانه می باشد یکی به صورت تسمه ای و دیگری به صورت جک دار می باشد که هر کدام بسته به نوع خود متفاوت می باشد. نوع تسمه ای که در آن از ساختار تسمه نقاله استفاده شده و مشتریان زیادی را در برگرفته زیرا دارای سهولت بیشتری می باشد و همچنین روند بالا رفتن توسط آن به صورت یکنواخت تر و با ضریب امنیت بالاتری از سوی مصرف کننده ها انجام می گیرد. نوع دیگر آن ویلچر برقی پله رو می باشد که از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد و نیز دارای سبک خاصی می باشد که مشتریان زیادی را به همراه دارد.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر کربنی تاشو اکتیو سبک (4)

خرید ویلچر کربنی اکتیو سبک و راحت

ویلچر کربنی انقلابی عظیم در صنعت تجهیزات پزشکی و وسایل لازم برای معلولین ایجاد کرده است. شرکت تولید کننده مربوطه با استفاده از شیک ترین و بهترین قطعات در بدنه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *