خانه / بالابر بیمار / فروشنده بالابر بیمار تاشو مدل AMT

فروشنده بالابر بیمار تاشو مدل AMT

یکی از وسایل کاربردی برای جابجایی افراد مریض، معلول و بیهوش و … در مراکز درمانی و بیمارستان ها بالابر می باشد که کمک زیادی در حمل راحت تر این افراد می کند و امروزه به دلیل کارایی مطلوب، متقاضیان زیادی دارد و یکی از مدل های پرفروش آن بالابر بیمار تاشو بوده که دارای قابلیت ها و مزیت های فراوانی است و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

فروشنده بالابر بیمار تاشو مدل AMT

در مورد بالابر بیمار تاشو بیشتر بدانید

در مورد بالابر بیمار تاشو بیشتر بدانید بالابر بیمار یک وسیله ی کاربردی و مناسب برای جابجایی و حمل و نقل افراد سالمند، بیمار و معلول است و در بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرا می گیرد. این محصول دارای انواع مختلفی است که عبارتند از: بالابر برای پله، بالابر برای حمام و بالابر برای جابجایی که هر کدام دارای ویزگی های متفاوتی می باشند.
 از مزایا و محاسن استفاده از بالابر می توان به مواردی همچون جلوگیری از خطر افتادن بیمار از دست افراد و حمل آسان تر او، قابلیت استفاده در منازل و ادارات، هتل ها و بیمارستان ها، صدای کم و … اشاره کرد.

بالابر تاشو به گونه ای طراحی شده است که برای بیماران مختلف از جمله بیماران ضایعه نخاعی نیز استفاده می شود و به دلیل تا شدن به راحتی داخل خودرو جا می گیرد و دارای ارتفاع و ابعاد استانداری می باشد و معمولاً چرخ های آن قابلیت جابجایی بر روی انواع سطوح مختلف مانند موزاییک، موکت، فرش و سرامیک و … را به آسانی دارد. بالابر بیمار ارزان قیمت دارای مشتریان زیادی بوده زیرا علاوه بر ارزان بودن از کارایی و عملکرد مطلوبی برخوردار می باشد.

فروش بالابر بیمار تاشو AMT ارزان قیمت

فروش بالابر بیمار تاشو AMT ارزان قیمت فروش بالابر بیمار تاشو ای ام تی ارزان قیمت در همین سایت صورت می پذیرد و شما می توانید با هماهنگی و تماس با کارشناسان شرکت این محصول را خریداری نمایید. با ثبت کردن سفارش خود در هر ساعت از شبانه روز می توانید از مزایای خرید غیر حضوری بهره مند شده و کالا به نشانی شما ارسال می گردد. لازم به ذکر است که خرید و فروش فقط به شکل عمده انجام می شود که قیمت بسیار مناسب تر از خرید جزیی است.

درحال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه تولید انواع بالابر تا شو با استفاده از بهترین متریال در حال فعالیت می باشند که سعی دارند تا محصولی درجه یک را طبق استاندارد تولید و ارائه نموده و رضایت مشتری را به دست بیاورند و مسلماً مشتری از برندی استقبال می کند که علاوه بر قیمت مناسب وسیله ای با بهترین کیفیت را عرضه نماید. 

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

بالابر بیمار دستی

فروش بالابر بیمار دستی به صورت مستقیم

حمل و جابه جایی بیماران، افراد کم توان و سالمند از جمله مهمترین دغدغه های کادر درمانی و همراهان آنان می باشد. یکی از بهترین و ایمن ترین روش ها برای این منظور اس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *