خانه / ویلچر / فروشنده ویلچر برقی تخت شو

فروشنده ویلچر برقی تخت شو

افرادی که به اختلالات حرکتی مبتلا هستند و بر اثر سوانح دچار ضایعات نخاعی شده اند برای بهبود کیفیت زندگی آنها وسایل خاصی به نام ویلچر تولید و به بازار عرضه شده اند. ویلچر ها در انواع مختلف و با ویژگی های گوناگون تولیدشده اند. ویلچر برقی تخت شو یکی از انواع این ویلچر ها می باشد. در اینجا با انواع مختلف این ویلچر و نحوه تهیه و خرید آن از فروشنده این محصول آشنا می شوید.

ویلچر برقی تخت شو کامفورت...

معرفی انواع ویلچر برقی تخت شو

ویلچر برقی آمریکایی هشومند (1)

کیفیت ویلچر می‌تواند نقش زیادی در بالا بردن روحیه و فعالیت جسمی فرد بیمار داشته باشد. در انتخاب یک ویلچر باید عوامل متعددی همچون وزن، سن، دامنه حرکت، میزان آسیب دیدگی و شرایط محل سکونت یا کار فرد بیمار در نظر گرفته شود. ویلچر برقی را شاید بتوان یکی از بارز ترین اختراعات بشر دانست. ویژگی های بارز این نوع ویلچر موجب شده است افرادی که دامنه حرکتی بسیار کمی دارند بتوانند از میزان وابستگی خود به دیگران بکاهند. یکی از انواع این نوع ویلچرها نوع تخت شو آن می باشد.

این ویلچرها بر اساس سرعت حرکت، میزان مصرف انرژی، مواد تشکیل دهنده و کشور سازنده می توانند انواع مختلفی داشته باشند.

برخی از انواع ویلچر برقی تخت شو عبارتند از:

ویلچر برقی تخت شو  154 :  این ویلچر از جنس استیل بوده و بنابراین مقاومت بسیار خوبی در محیط های سنگی و خشن دارد. زیر دستی و زیر پایی این نوع ویلچر قابلیت تنظیم دارند. سرعت این  ویلچر از  ۱ تا ۶ کیلومتر در ساعت متغیر بوده و دارای دو موتور ۲۵۰ وات می باشد. سیستم ترمز این ویلچر از نوع الکترومغناطیس می باشد و قابلیت دور زدن در فضاهای بسیار کوچک را نیز دارا می باشد.

ویلچر برقی اپتیموس 2 :  این ویلچر دارای موتور محرکه در چرخ های جلو بوده و به همین خاطر می تواند به راحتی از سراشیبی ها بالا برود. از محاسن این ویلچر فضای باز زیاد آن می باشد. این ویلچر دارای کمک فنرهای بسیار قوی بوده و  در مسیرهای سنگلاخی و شنی به راحتی حرکت می کند.

ویلچر برقی کامفورت ‌‌:  این ویلچر در 5 مدل و به عنوان سری 103 در بازار موجود است. از مشخصات این ویلچر ها داشتن چرخ های بزرگ و باریک در عقب بوده و به افراد با وزن بالا در حفظ تعادل کمک بسیاری می کند.

فروش ویلچر برقی تخت شو ارزان

ویلچر برقی مبله تخت شو 154-B (3)

چنانچه در زمینه فروش کالاهای پزشکی دارای فروشگاه می باشید حتما افراد زیادی برای تهیه و خرید ویلچر به شما مراجعه کرده اند. داشتن ویلچر و از جمله نوع برقی تخت شو می تواند گزینه بسیار مناسبی برای برخی از مشتریان شما و همچنین توسعه کسب و کار شما باشد.

برای تهیه انواع ویلچر برقی ارزان تخت شو می توانید با مرکز فروش ویلچر برقی ارتباط برقرار نموده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *