Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 فروشگاه ویلچر برقی مبله ایرانی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / فروشگاه ویلچر برقی مبله ایرانی

فروشگاه ویلچر برقی مبله ایرانی

ویلچر برقی مبله در انواع مختلف مانند تاشو، استیل و تمام اتومات تولید می شود. فروشگاه ویلچر برقی عرضه کننده و معرفی کننده ارقام گوناگون این تجهیزات می باشد. هر کدام از این تجهیزات مشخصاتی دارند که به واسطه آن از یکدیگر متمایز می شوند.

فروشگاه ویلچر برقی مبله ایرانی

با انواع ویلچر برقی مبله آشنا شوید

با انواع ویلچر برقی مبله آشنا شویدافراد معلول و ناتوانان جسمی و حرکتی نیاز به تجهیزاتی دارند که ویلچر دسته ای از این وسایل می باشد. ویلچر ها نوعی وسیله کمکی برای این دسته از افراد می باشند که کمک کننده آنها برای حرکت بهتر و انتقال از یک مکان به مکان دیگر می باشند.

این وسیله ارقام متنوعی دارد که شامل ساده ترین مدل ها تا انواع مدل های جدید با قابلیت های بیشتر می شود. مثلا نمونه ای از آنها از بدنه با جنس آلومینیوم ساخته شده اند که فلزی سبک است و علت سبک وزنی این ویلچر نیز به این دلیل می باشد.

در این مدل چرخ های عقب از چرخ های جلویی بزرگ تر بوده و به همین علت به ایجاد تعادل و حفظ آن کمک شایانی می نماید.

این ویلچر ها از نوع برقی نیز قابل ساخت می باشند که با باطری شارژ شده و سرعت حرکت را به طور قابل توجهی افزایش می دهند. ضمن این که کاربر ویلچر نیازی به استفاده از نیروی دستان خود نخواهد داشت.

ویلچر های تمام اتومات نیز به صورتی طراحی شده است که بیشتر اجزای آن برقی می باشند. مثلا تنظیم ارتفاع، حرکت زیر پایی و حرکت پشتی به صورت برقی انجام می گیرد.

ویلچر های برقی شامل طیفی از انواع ویلچر برقی ایرانی و خارجی می باشد که نمونه های خارجی بر اساس نرخ ارز تعیین قیمت می شوند.

فروشنده بهترین ویلچر برقی ایرانی

فروشنده بهترین ویلچر برقی ایرانیبهترین ویلچر ها طبق آخرین استاندارد های موجود ساخته می شوند. تولید کننده این تجهیزات با استفاده از قوانین استاندارد ملی ایران به ساخت این وسیله و قطعات آن می پردازد.

تمامی اجزای این صندلی از قبیل ارتفاع، نوع چرخ ها و پشتی صندلی باید به گونه ای ساخته باشند که با جثه و وزن فرد هماهنگی داشته و قابل تنظیم باشند.

ویلچر های موجود در بازار شامل نمونه تولیدات داخلی می باشد و فروشنده ویلچر برقی فردی است که در این زمینه می تواند اطلاعات لازم را در اختیار متقاضیان خرید قرار دهد.

این اطلاعات شامل گستره ای از اجزای مختلف ویلچر، نحوه شارژ و مدت زمان استفاده از ویلچر پس از شارژ و اصول نگهداری آن می شود.

ضمن این که معرفی جدیدترین تولیدات این عرصه نیز به خریداران از از دیگر خدماتی است که از سوی فروشنده ویلچر ارائه می شود.

 

  • تبلیغات:
  1. دستگاه فیزیوتراپی که به ربات تبدیل می شود

  2. دستگاه تست قند خونی که می تواند فشار خون را نشان دهد

  3. تاثیرات منفی پیراهن ورزشی برای سلامتی!

  4. از اولین دستگاه تست قند خون چه می دانید؟

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *