Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 فروشگاه ویلچر برقی کوچک مبله - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / فروشگاه ویلچر برقی کوچک مبله

فروشگاه ویلچر برقی کوچک مبله

ویلچر برقی کوچک در طرح ها و انواع مختلفی تولید شده و به فروش می رسد. فروشگاه این محصول انواع مختلف آن را از جمله ویلچر برقی مبله و … را با قیمت مناسب در اختیار خریداران آن قرار می دهد. در ادامه با این نوع ویلچر بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

کاربرد های ویلچر برقی کوچک مبله

ویلچر برقی مبله (2)

در سال های اخیر به دلیل کاربری راحت و ویژگی های منحصر به فرد ویلچر های برقی استفاده از آنها رواج بیشتری یافته است. این ویلچرها با کیفیت های مناسبی تولید شده و برای افراد در سایزهای مختلفی طراحی می شود. ویلچرهای برقی باتری هایی قابل شارژ داشته و می توان در هنگام شب و حضور در خانه آنها را شارژ کرد.

این ویلچرها اهرم هایی جهت کنترل داشته می توان سرعت و جهت حرکت آنها را تنظیم کرد. لذا اگر فردی توانایی و قدرت به حرکت در آوردن ویلچرهای معمولی را ندارد می تواند از این نوع ویلچرها بهره ببرد. سنگینی به اندازه این نوع ویلچرها سبب حفظ تعادل آنها می شود.

ویلچر برقی یکی از گزینه های مناسب در پیمودن مسیرهای طولانی می باشد. چرا که ویلچرهای ساده در این مسافت ها ممکن است بسیار خسته کننده باشند. این ویلچرها در اشکال مختلفی نظیر چهار و شش چرخ عرضه می شوند. ویلچرهای برقی با قدرت های متفاوتی عرضه می شوند و بسته به وزن افراد و اندازه ویلچر قدرت موتور آنها بالا تر از دیگر انواع می باشد.

لذا می توان گفت که انواع کوچک ویلچر برقی بیشتر برای افراد با جثه کوچکتر و بچه ها طراحی شده اند و قدرت موتور آنها نسبت به اشکال بزرگ تر کمتر می باشد و در اندازه لازم است. البته مبله بودن برخی از ویلچرهای برقی خود فاکتور مناسب و موثری در کیفیت آنها می باشد.

کاربرد ویلچرهای مبله بیشتر برای استفاده در زمان های طولانی مدت باشد. در چنین شرایطی مبله بودن ویلچر کمک می کند تا به ستون فقرات و سر گردن و پایین تنه فرد فشار کمتری وارد شود و احساس خستگی کمتری داشته باشد.

فروش ویلچر برقی در اندازه های مختلف

ویلچر برقی مبله (8)

 

همان طور که گفتیم ویلچرهای برقی در اندازه های مختلفی تولید می شوند. کارخانه های تولید کننده این محصولات با در نظر گرفتن استانداردها و رعایت نکات مختلف در ارتفاع و عرض این ویلچرها، آنها را برای استفاده توسط افراد با جثه های مختلف تولید می کنند.

اندازه مناسب ویلچر سبب راحت تر بودن کاربر در هنگام استفاده از آن می باشد. همچنین حمل و نقل آن را آسان می کند. علاوه بر این مورد وجود اندازه های مختلف سبب پیشگیری از تحمیل هزینه های غیرضروری برای افرادی ست که به ویلچرهای کوچک تری نیاز دارند.

همان طور که مشخص است در ساخت ویلچرهای بزرگتر مواد اولیه بیشتری به کار رفته و همین طور قدرت موتور آنها نسبت به انواع کوچک بیشتر می باشد. لذا می توان گفت که قیمت فروش انواع این ویلچرها با یکدیگر متفاوت می باشند.

فروش ویلچر برقی برقی در اندازه های مختلف به روش های گوناگونی از جمله فروش در نمایندگی ها و مراکز فروش و همچنین به صورت اینترنتی انجام می شود. راه های تماس ما عنوان شده، روش هایی هستند که به وسیله آنها می توانید انواع سوالات خود را در زمینه این محصولات و خرید آنها مطرح کرده و پاسخ خود را از کارشناسان ما بخواهید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *