Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 فروش انواع ویلچر برقی مدل پله رو - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / فروش انواع ویلچر برقی مدل پله رو

فروش انواع ویلچر برقی مدل پله رو

فروش انواع ویلچر برقی پله رو بازار داغ و پر رونقی دارد. این محصول همان طور که از نامش پیداست به وسیله برق کار می کند تا افراد معلول بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند.

فروش انواع ویلچر برقی مدل پله رو

بررسی ویلچر پله رو و ساختار آن

بررسی ویلچر پله رو و ساختار آنویلچر پله رو همان طور که از نامش پیداست از آن برای بالا و پایین رفتن از پله مورد استفاده قرار می گیرد. سازندگان این محصول تلاش کرده اند مطابق با استاندارد های روز دنیا محصول را تولید کنند تا افراد معلول بتوانند به راحتی با این وسیله از پله ها بالا و پایین بیایند. ویلچرهای برقی پله رو به دو سبک زیر تولید می شوند:

  • جک : در این نمونه ویلچر به وسیله جک از پله بالا و پایین می رود.
  • تسمه: این نمونه ویلچر دارای تسمه ایی مانند تسمه نقاله یا تسمه تانک می باشد. از این نمونه ویلچر به راحتی می توان استفاده کرد به خاطر همین در بازار محبوبیت بیشتری دارد. این نوع ویلچر امنیت بیشتری دارد و حرکت با آن به صورت یکنواخت تر انجام می شود. مهندسانی که لوازم و تجهیزات توانبخشی را طراحی می کنند با تمام توان و تلاش خود سعی کرده اند محصولی را تولید کنند که معلولین بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و گره ایی کوچک از مشکلات معلولین بر دارند.

با تحقیقات گسترده ایی که انجام شده نشان می دهد که مشتریان بیشتر علاقه مند به خرید ویلچرهای تسمه ایی هستند چون این نمونه با استفاده از تسمه هایی که دارد به راحتی روی پله قرار می گیرد و حالت تعادل خوبی ایجاد می کند و ترسی بابت افتادن از پله برای فرد استفاده کننده وجود ندارد. این گونه محصولات باعث شده بسیاری از افراد معلول نگرانی بابت حرکت از پله ها را نداشته باشند و به راحتی بتوانند بدون کمک گرفتن از دیگران از پله ها بالا و پایین بیایند پیشرفت فناوری و دانش بشری باعث شده تولید این محصولات با پیشرفت های بیشتری انجام شود.

بررسی تفاوت های ویلچر برقی پله رو و ساده

بررسی تفاوت های ویلچر برقی پله رو و سادهویلچر برقی پله رو بدون نیاز به نیروی انسانی کار می کند ولی ویلچرهای ساده با کمک دست حرکت می کنند.    ویلچرهای پله رو برقی کمک می کنند تا افراد معلول; سالمند یا بیمار به راحتی از پله های آپارتمان یا هر مکانی که پله وجود دارد حرکت کنند. از این مکان ها با ویلچرهای ساده نمی توان عبور کرد و این ویلچرها می توانند کمک فراوانی به افراد معلول کنند. ویلچرهای پله رو به دو صورت تولید می شوند:

  • ویلچرهای پله رو دستی:این نمونه با کمک نیروی انسانی کار می کند در واقع برای بالا و پایین رفتن با این ویلچرها نیاز مند به دو نفر می باشد تا ویلچر را از پله بالا و پایین ببرند. این مدل محصول تنوع زیادی ندارد چون مطابق با پیشرفت تکنولوژی ویلچرها بیشتر صورت برقی تولید می شوند تا کاربر بتواند به خوبی از آن استفاده کند. این ویلچرها ساختاری متفاوت دارند و بدون باطری و برق کار می کنند و طوری طراحی شده اند تا بتوان با کمک دو نفر معلول را از پله ها بالا و پایین برد بدون این که تعادل فردی که روی ویلچر نشسته تغییر کند.
  • ویلچرهای پله رو برقی: این نمونه بدون نیاز به نیروی انسانی با کمک برق از پله ها پایین و بالا می رود. این محصول نسبت به ویلچرهای پله رو دستی ایمنی بالاتری دارند.


ویلچر برقی پله رو بصورت عمده

ویلچر برقی پله رو بصورت عمدهویلچر برقی پله رو به صورت عمده بازار پر فروشی دارد. این ویلچرها دارای موتور الکتریکی و غلتک هستند تا بتوانند افراد سنگین وزن را به راحتی از پله ها بالا و پایین ببرند. این نمونه محصول با تمام استاندارد های روز دنیا تولید شده است. تا کسی که از آن استفاده می کند با خیال راحت و با اطمینان کامل و بدون نیاز داشتن به دیگران بتوانند از پله ها پایین و بالا بیاید.

از مزیت های استفاده از ویلچرهای پله رو برقی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این گونه محصولات سبب می شود تا افراد معلول و بیمار که قادر به راه رفتن و بالا و پایین رفتن از پله ها را ندارند بتوانند به راحتی از مکانهایی که پله در آن ها وجود دارند حرکت کنند.
  • این محصولات ایمنی کامل را برای فردی که روی ویلچر نشسته اند را تامین می کنند.
  • خطر سقوط برای فردی که روی ویلچر نشسته وجود ندارد.
  • این ویلچرها دارای کمربند ایمنی هستند تا فرد معلول در هنگام حرکت تعادل خود را حفظ کند.
  • این گونه محصولات سرعت بالایی دارند و می توانند در کمترین زمان و حتی سریع تر از آسانسور فرد را از پله ها جا به جا کنند.
  • تمام استاندارد های بین المللی در تولید این محصولات رعایت شده است و از بهترین تجهیزات ساخته شده اند.
  • انواع ویلچر پله رو می توانند از باریک ترین پله ها سنگین ترین افراد را در سریع ترین زمان جا به جا کنند.


نحوه خرید و سفارش ویلچر برقی پله رو

نحوه خرید و سفارش ویلچر برقی پله رونخوه خرید و سفارش ویلچر برقی پله رو به دو صورت آنلاین و حضوری انجام می شود. ویلچرهای پله رو برقی توسط مهندسان خبره کشورمان طراحی شده اند تا معلولین و بیماران بتوانند از مکان هایی که آسانسور ندارند به راحتی از پله ها پایین و بالا بروند. این ویلچرها 15 پله را می توانند در عرض یک دقیقه طی کنند و دارای کمربند ایمنی می باشند تا فردی که روی آن نشسته خطری برای او ایجاد نشود. این ویلچرها افراد تا وزن 100 کیلو گرم را می توانند به راحتی از پله ها بالا و پایین ببرند. این محصول می تواند از پله های باریک 70سانتی متری حرکت کند بدون این که خطری برای کاربر ایجاد کند.ِِ

نمونه ایرانی این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسبی تولید و روانه بازارها می شود تا فرد معلول و بیمار بدون دغدغه بتواند از پله ها بالا و پایین برود و خطری از افتادن نداشته باشد. این گونه محصولات باعث شده تا افرادی که معلول می باشند یا به هر دلیلی توان راه رفتن و با لا و پایین آمدن از پله ها را ندارند با این محصول بتوانند به راحتی از پله ها استفاده کنند. وزن این گونه محصولات بسیار کم می باشد به طوری که بتوان آن ها را در خودرو جا داد. تمام طراحان و تولید کنندگان این محصول سعی کرده اند از بهترین تجهیزات و مواد اولیه استفاده کنند تا بتوانند محصولی بی نظیری را تولید و در اختیار مشتریان بگذارند. فروش ویلچر برقی می تواند سود فراوانی داشته باشد.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *