Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 فروش بالابر بیمار دستی به صورت مستقیم - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / بالابر بیمار / فروش بالابر بیمار دستی به صورت مستقیم

فروش بالابر بیمار دستی به صورت مستقیم

حمل و جابه جایی بیماران، افراد کم توان و سالمند از جمله مهمترین دغدغه های کادر درمانی و همراهان آنان می باشد. یکی از بهترین و ایمن ترین روش ها برای این منظور استفاده از بالابر هایی می باشد که برای این امر طراحی و ساخته شده اند. با استفاده از بالابر بیمار دستی می توانید ایمنی و راحتی را در جابجایی و حمل بیمار تجربه کنید. ویلچر برسو

بالابر بیمار دستی چیست؟

بالابر بیمار دستی حمل و جابه جایی بیمار نیازمند رعایت مجموعه ای از اصول جهت حفظ ایمنی و سلامتی بیمار و فرد جا به جا کننده می باشد. جهت دستیابی به حداکثر ایمنی برای بیمار و فرد جابه جا کننده بالابر های حمل بیمار طراحی، ساخته و راهی بازار شدند.
بالابر ها با طراحی منحصر به فردشان ایمنی مورد نیاز برای جابه جایی و حمل بیماران و افراد کم توان و ناتوان را فراهم نموده اند. علاوه بر حمل ایمن و راحت بیمار بالابر ها از ایجاد انواع مختلف اختلالات اسکلتی عضلانی که در اثر حمل و جابه جایی غیر اصولی در میان کادر درمانی و افراد مسئول جابه جایی رواج داشت به میزان چشم گیری جلوگیری نموده اند.

بالابر دستی کاملا ایمن بوده و دارای طراحی قوی و با ثبات می باشد به طوری که کاملا از بیمار در طی فرآیند جابه جایی حمایت نموده و با حرکتی هموار امکان جابه جایی و حمل آسان و راحت را به همراه دارد.
بالابر های دستی به شکلی طراحی شده اند که قابلیت استفاده و حمل بیمار در مکان هایی مانند حمام، سرویس بهداشتی، تخت، ویلچر و … را دارا باشند. از این وسیله کارا به راحتی می توان در مکان های مختلف مانند منزل، بیمارستان، آسایشگاه های مخصوص افراد کم توان و سالمند و …  جهت حمل و جابه جایی افراد استفاده نمود.
این نوع بالابر دارای قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به انواع دیگر می باشد. به علت عدم نیاز به شارژ و  برق این بالابر قابلیت استفاده در مکان هایی که در آنها دسترسی به برق مقدور نمی باشد را نیز دارا است.

فروشنده انواع بالابر بیمار در ایران

بالابر برقی گلدمن (2) یکی از بهترین تولید کننده گان بالابر بیمار ایران می باشد. انواع بالابر بیمار در کشور با استفاده از دانش روز و با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می شود. این مرکز به عنوان فروشنده بالابر بیمار با فروش محصولاتی با کیفیت و طراحی عالی سعی در جلب رضایت مشتریان با نیاز های مختلف و گوناگون دارد. برای خرید محصولی مرغوب با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه با ما در تماس باشید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

بالابر بیمار خودرویی (1)

پخش بالابر بیمار خودرو به صورت عمده

پخش بالابر بیمار خودرو به صورت عمده در نمونه های متحرک و ریلی صورت می پذیرد. هر یک از گروه های بالابر بیمار دارای معیار های مشخص و متفاوت هستند که بر اساس پیکرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *