خانه / ویلچر / فروش بهترین ویلچر برقی در ایران

فروش بهترین ویلچر برقی در ایران

بیماری ها و تهدیدات موجود برای سلامتی همواره در کنار انسان بوده و محتمل اند؛ آسیب های وارده از طریق برخی بیماری ها و حوادث به گونه ای هستند که حرکات بدن را محدود نموده و فرد را با معلولیت مواجه می نمایند.
به منظور کمک و افزایش توانمندی جانبازان و معلولین جسمی حرکتی و با تکیه بر دانش های بروز و نوین مهندسی پزشکی دانشمندان وسایلی را در قالب ویلچر (صندلی چرخ دار) تولید نموده اند؛ این محصولات در دو نوع برقی و دستی به متقاضیان خرید ارائه می شوند. بهترین ویلچر برقی با دارا بودن مزایایی منحصر به فرد گزینه ای ایده آل برای مصرف کنندگان است.

فروش بهترین ویلچر برقی در ایران

معرفی بهترین ویلچر برقی

معرفی بهترین ویلچر برقی همان طور که پیش تر ذکر شد تاریخچه استفاده از ویلچرهای دستی یا به اصطلاح ساده بسیار طولانی تر از نمونه های برقی آن است، اما پس از مدتی و به واسطه مصائبی که این وسایل به همراه داشتند، دانشمندان به فکر ساخت تجهیزات جدید و کاربردی تری افتادند.
به منظور استفاده از ویلچرهای ساده لازم بود تا افراد دیگری معلولان را یاری نمایند و این سختی های بسیاری را در پی داشت، از سوی دیگر در صورت عدم حضور فردی یاری رسان معلولان مجبور بودند خود با فعالیت شدید دست ها چرخ را به حرکت در آورند.

در نتیجه معایب ذکر شده، صندلی های چرخ دار نوین تولید و جایگزین نمونه های قدیمی گردیدند؛ این ویلچرها با دارا بودن موتوری قدرتمند امکان طی نموده مسافت هایی طولانی را برای افراد معلول و کم توان فراهم می آورند.
کنترل حرکت، ایست، سرعت و جهت حرکت در اختیار خود مصرف کنندگان قرار دارد.
این موضوع با تعبیه اهرمی بر روی قسمت جلویی ویلچر ممکن گردیده است؛ موتور ویلچرها به وسیله باتری هایی اتمی تغذیه می شوند که قابلیت مصارف متعددی دارند، به طوری که به سادگی می توان پس از طی مسافت هایی نسبت به شارژ مجدد آن ها اقدام نمود.

ویژگی های منحصر به فرد ویلچر برقی

ویژگی های منحصر به فرد ویلچر برقی ویلچر برقی بر خلاف تصور عموم از وزن کم و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است؛ غالبا این وسیله پزشکی با استفاده ماشین آلات پیشرفته مهندسی و همچنین فلزهایی از قبیل پلاتین، آلومنیوم، فولاد و استیل در ابعاد مختلفی ساخته می شوند.
از دیگر ویژگی های منحصر به فرد ویلچر برقی می توان به سرعت، کارکرد و سهولت جابجایی آن ها اشاره نمود؛ همه عوامل مذکور با ایجاد وجوه تمایز بسیار، مشتریان را به خرید و استفاده از ویلچر برقی ترغیب می نمایند.

مزیت و ویژگی بهترین ویلچر برقی در سهولت آن است، چرا که جانبازان، معلولین و افراد کم توان را قادر می سازد بدون کمک دیگران و به طور کاملا مستقل نیازهای حرکتی و معیشتی خود را رفع نمایند؛ شایان ذکر است سوار و پیاده شدن از ویلچر برقی نیز سهولت بیشتری در مقایسه با نمونه دستی دارد، چرا که ویلچر از بخش های مختلفی آزاد گردیده و فضای بیشتری را برای مصرف کننده به وجود می آورد. 

موضوع مهم دیگر در رابطه با ویلچر برقی طریقه جابجایی آن است؛ این کالای طبی در جهات مختلف و از قسمت های گوناگون تا شده و به اندازه ای کوچک در می آید، همین مسئله امکان حمل و نقل آسان آن را فراهم آورده است.
در ثانی ویلچر برقی قابلیت نصب بر روی خودروها را دارا می باشد؛ باکس های ویژه و مکانیزه ای بر روی سقف خودرو ایجاد می گردند که وظیفه جمع و باز کردن ویلچر برای فرد را انجام می دهند.

آشنایی با نحوه کار ویلچر برقی

آشنایی با نحوه کار ویلچر برقی در راستای آشنایی با نحوه کارکرد ویلچر برقی ابتدا لازم است تا با اجزای مختلف آن آشنا شویم؛ ویلچر برقی علاوه بر موتور و باتری دارای دو چرخ متوسط است که به موتور اتصال یافته و در پی دریافت انرژی به حرکت در می آیند، علاوه بر آن ها دو چرخ کوچک وظیفه جهت دهی به صندلی چرخ دار را بر عهده دارند که به وسیله سیم به صفحه کلید اهرم دار متصل گردیده اند.
اهرم عامل کنترل ویلچر است که محور گردشی دایره مانندی دارد؛ غالبا صفحه اهرم بر روی یکی از دسته های ویلچر (نسبت به وضعیت فیزیکی افراد متفاوت است) قرار دارد.

اتصالات بخش های مختلف ویلچر توسط سیم های نازکی انجام می پذیرد که وظیفه انتقال و هدایت نیرو به قسمت های مختلف دستگاه و کنترل جهت دهی، فرمان حرکت و یا ایست دستگاه را بر عهده دارند؛ از آن جایی که تمامی نیروی لازمه در جهت حرکت چرخ ها توسط باتری و موتور برقی تامین می شود، می توان دریافت که استفاده از آن مستلزم استفاده از سوخت نبوده و موجب ایجاد آلاینده نیز نمی گردد.

مرکز فروش بهترین ویلچر برقی در ایران

مرکز فروش بهترین ویلچر برقی در ایران ویلچر برقی را می توان به عنوان وسیله ای نقلیه و مخصوص برای جانبازان و معلولان قلمداد کرد؛ بهره مندی از این ماشین پیشرفته پزشکی موهبت بزرگی است که بخشی از توان از دست رفته حرکتی را به بیماران (اکتسابی و مادرزادی) و آسیب دیدگان باز می‌ گرداند.
ایران با استفاده از دانش های روز دنیا و بهره مندی از تجهیزاتی کامل، نسبت به تولید انواع ویلچر اقدام می نماید؛ محصولات تولید شده در ایران زمین از استاندارهای بین المللی مربوطه برخوردار اند، در نتیجه سالانه تعداد قابل توجهی از آن ها به بازارهای جهانی راه یافته و به کشورهای دور و نزدیک صادر می شوند.
به طبع تجارت تجهیزات پزشکی فرایندی دو طرفه است، از این رو نمونه های درجه یک خارجی ویلچرها نیز در ایران موجود و قابل خرید می باشند.

نمونه های مختلفی از انواع صندلی های چرخ دار برقی تولید شده و با نازلترین قیمت ها به خریداران ارائه می گردند؛ تنوع بالا در خرید این دسته از محصولات مشتریان را قادر می سازد تا اجناسی مناسب نیازها، اهداف، سلایق و بودجه مد نظر خود را یافته و آن را تهیه نمایند.
در پی اتخاذ تمهیدات ویژه ای، فروش ویلچر برقی بدون دخالت واسطه ها، دلالان و سودجویان صورت می پذیرد، در نتیجهٔ این عمل قیمت نهایی محصولات کاهش یافته و رضایت بیشتری برای خریداران به ارمغان آمده است.
علاوه بر تمامی نکات، ویژگی ها و مشخصات، ارائه خدماتی بی نظیر و خاص امکان خریدی بی دردسر، آسان و ارزان را برای عموم مردم فراهم می نماید؛ تجهیزات طبی خریداری شده پس از تکمیل فرایند ثبت سفارش به جای جای ایران ارسال گردیده و در اسرع وقت در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شوند، در نتیجه صرفه جویی چشمگیری نیز در هزینه های مشتریان به وجود می آید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *