Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 فروش ویلچر ورزشی دستی بسکتبال - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / فروش ویلچر ورزشی دستی بسکتبال

فروش ویلچر ورزشی دستی بسکتبال

ویلچر ورزشی بسکتبال که یکی از انواع بسیار پر کاربرد آن ویلچر ورزشی نوع دستی می باشد از فروش قابل توجهی برخوردار شده است.

این ویلچرها دارای بدنه ی متفاوت تری نسبت به سایر ویلچرهای معمولی بوده و از ساختار مجزایی بهره گرفته اند.

بهترین و با کیفیت ترین انواع ویلچرهای ورزشی دستی بسکتبال، با قیمت های مناسب به بازار عرضه گردیده است. همچنین خرید و فروش عمده ی این محصولات با قیمت های باور نکردنی و ارسال به سر تا سر کشور امکان پذیر می باشد. تنها کافیست تا مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

فروش ویلچر ورزشی دستی بسکتبال

آشنایی با ویلچر ورزشی

آشنایی با ویلچر ورزشی ویلچر بسکتبال که مناسب رشته ی ورزشی بسکتبال می باشد. دارای انواع مختلف با قابلیت های متفاوتی است. این ویلچرها دارای بدنه ی آلومینیومی بوده و چرخ های به کار رفته در آن از اندازه ی بسیار بزرگتری نسبت به سایر ویلچرهای معمولی برخوردار است. همچنین زاویه ی قرار گیری چرخ ها متفاوت از سایر ویلچرهای دستی است.

این ویلچر ها بدلیل کاربرد ورزشی که دارند، دارای چرخ های کمکی می باشند.

آلیاژی که در ساخت این نوع ویلچرها استفاده شده کربن و آلومینیوم بوده و یکی از فواید این ماده برای ساخت ویلچر افزایش مقاومت آن در عین سبک بودن است که کار حمل و جابجایی ورزشکاران را در حین رقابت آسان تر و سریع تر کرده است.

یکی از موارد بسیار مهمی که در طراحی این نوع ویلچرها رعایت شده تعبیه کردن حفاظی در قسمت جلویی ویلچر بوده که باعث جلوگیری از برخورد پای ورزشکار و ویلچر به موانع پیش رو می گردد.

این ویلچرها در انواع مختلف و توسط برندهای مشهور و توانمندی طراحی و ساخته شده اند و تامین کنندگان برای حفظ سلامت، انجام ورزش با درجه ایمنی بالا و آسایش خیال ورزشکاران عزیز بهترین و با کیفیت ترین این ویلچرها را به بازار عرضه نموده اند.

محصولات در رنگ های مناسب و به تعداد عمده با قیمت های عمده فروشی در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن تنها با ثبت سفارش، محصول سفارش شده خود را دریافت نمایند.

مروری بر انواع ویلچر ورزشی

مروری بر انواع ویلچر ورزشیماهیت ویلچرهای ورزشی تفاوت چشمگیری نسبت به سایر ویلچرهای معمولی داشته و می توان تنها با مشاهده ی ظاهر این محصولات به تفاوت فاحش آنها پی برد.

در یک نگاه می توان گفت انواع ویلچر ورزشی موجود در بازار بسته به برند تولیدکننده ی آن متفاوت بوده، و هریک با توجه به ویژگی هایی که دارا می باشد دارای اسامی مختلفی است.

ویلچرهای ورزشی تولید شده توسط کشور سوئیس، آلمان، تایوان، چین و ایران که هریک نیز با برندهای متنوع و مختلفی محصولات خود را روانه ی بازار کرده اند دارای با کیفیت ترین و مرغوب ترین ویلچرهای ورزشی می باشند.

هریک از این محصولات طبق ویژگی هایی که در ادامه توصیف می کنیم قابلیت های مخصوص به خود را داشته و در دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرند.

  • ویلچرهای ورزشی دارای ابعاد و وزن متفاوتی بوده و هریک متناسب با نیاز مشتریان خریداری می گردند. برخی از ویلچرها بدلیل نیاز به افزایش سرعت در ورزش از وزن کمتری برخوردار بوده و در مقایسه با دیگر محصولات سبک می باشند.
  • برخی از این ویلچرها افزون بر ویژگی های معمول که هر ویلچر ورزشی ای باید داشته باشد، دارای قابلیت های ویژه ای نیز هستند. بعنوان مثال، قابلیت تاشو بودن ویلچر، به همراه داشتن تشک های بادی و…
  • تفاوت در نوع بدنه و چرخ های استفاده شده در ویلچرهای ورزشی دلیل دیگری بر متنوع بودن این محصولات می باشد. سایز چرخ به کار رفته و میزان مقاومت بدنه در هریک از این ویلچرها نسبت به دیگری متفاوت است.
  • نصب حفاظ بر روی برخی از این ویلچرها بخصوص در ویلچرهای مربوط به ورزش بسکتبال بسیار حائز اهمیت بوده، در حالیکه برخی دیگر از نمونه ویلچرهای ورزشی تولید شده بدون حفاظ می باشند.

و مواردی از این دست که هریک در نهایت سبب تمایز محصول تولید شده از سایر محصولات می گردد.

ویلچر ورزشی بسکتبال دستی

ویلچر ورزشی بسکتبال دستیویلچر ورزشی بسکتبال دستی یکی از رایج ترین و پر فروش ترین ویلچرهای ورزشی بوده که هم اکنون خرید و فروش این محصولات بصورت عمده نیز انجام می پذیرد.

این ویلچرها بدلیل کاربرد متفاوتی که دارند، با روش های نوین، از ساختاری متمایز برخوردار بوده و قابلیت های بسیاری برای ورزشکاران دارند.

در تولید این نوع ویلچرها تمامی استانداردها و موارد لازم جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب ورزشکاران در حین ورزش رعایت گردیده است. چرا که ورزش بسکتبال نیاز به سرعت بالا داشته و یکی از معیارهای اصلی ورزشکاران در تهیه و استفاده از ویلچر ورزشی، افزایش سرعت در حین حفظ سلامت آن ها می باشد.

جهت اطمینان کامل ورزشکاران، باید به این نکته اذعان داشت که تمامی این محصولات بصورت کاملا حرفه ای ساخته شده و هیچ گونه صندلی غیر حرفه ای به فروش نمی رسد.

مورد دیگر در رابطه با ابعاد و وزن این ویلچرها بوده که مانند سایر ویلچرهای معمولی بصورت یکسان و ثابتی طراحی و تولید نمی گردند. تمام صندلی ها از ابعاد متفاوتی برخوردار بوده و هریک متناسب با فرد خاصی می باشند.

در واقع ورزشکاران قطعا می بایست ویلچری را انتخاب نمایند که مناسب ابعاد و وزن آنها باشد. این نکته ای است که در حین ورزش می توان به اهمیت آن پی برد.

به همین دلیل مربیان باید قبل از اقدام به خرید ویلچر برای هریک از بازیکنان، تمامی اطلاعات در رابطه با سایز ورزشکار موردنظر را داشته باشند و با در دسترس داشتن تمام ویژگی ها و مشخصات خرید خود را انجام دهند.

نحوه خرید ویلچر ورزشی دستی بسکتبال

نحوه خرید ویلچر ورزشی دستی بسکتبالامروزه علاوه بر خرید حضوری انواع ویلچر ورزشی، جهت تسهیل در امر خرید، امکان سفارش کالا از طریق فروشگاه اینترنتی نیز فراهم گردیده است و علاقمندان به تهیه ی هریک از انواع ویلچر ورزشی از جمله ویلچر ورزشی بسکتبال، می توانند تنها با مراجعه به این فروشگاه خرید خود را انجام دهند.

تمامی مطالب مربوط به چگونگی انتخاب ویلچر ورزشی، متناسب با نیاز ورزشکار ذکر شده و فرد خریدار می تواند با مطالعه ی این توضیحات، و مقایسه ی محصولات با یکدیگر مناسب ترین ویلچر را خریداری نماید.

مواد اولیه به کار رفته در طراحی و ساخت ویلچر، کشور و برند سازنده، ابعاد و وزن ویلچر، میزان کیفیت کالا، تناسب ویلچر با ویژگی ها و مشخصات ورزشکاران، لیست قیمت محصول و موارد بسیاری دیگر، همه و همه برای آگاهی خریداران در سایت قرار داده شده است.

همچنین در صورت خرید عمده از این محصولات می توانید با قیمت مناسب سفارش خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *