Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 قیمت روز و دقیق ویلچر برقی آمریکایی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / قیمت روز و دقیق ویلچر برقی آمریکایی

قیمت روز و دقیق ویلچر برقی آمریکایی

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723

به دلیل عوامل مختلف ممکن است که هر فردی در طول زندگی به خاطر شرایط گوناگون با ضایعات نخاعی یا بیماری ام اس رو به رو شده و توانایی حرکت را از خود دور ببیند. با بهره مندی از ویلچر برقی آمریکایی می توانید به رویاهای خود نقش واقعیت بخشیده و رنگ جدیدی به زندگی خود ببخشید. از ویژگی های برتر این محصولات می توان به موتور های بدون جاروبک آن ها اشاره نمود که در کاهش وزن و بالا بردن سرعت نهایی آن ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

انواع ویلچر برقی آمریکایی

ویلچر برقی آمریکایی پرموبیل f5

ویلچر های آمریکایی همانند نمونه های دیگر دارای انواع متعددی می باشند. شامل نمونه های برقی، دستی و ایستا هستند. مدل برقی رومبا دارای صندلی های مبلی شیک بوده که موجب نرمی نشیمن گاه خواهد شد.

دارای دو گونه می باشد. نمونه اولی کنترل بزرگ تری بر روی دسته تعبیه شما تا کاربر به راحتی بتواند در جهات مختلف حوزه کاری خود را در اختیار بگیرد. به علاوه چرخ ها در یک بسته گنجانده شده و به کمک فنر احتیاجی ندارند.

گونه دوم شباهت بالایی به ویلچر قبلی دارد اما در خصوص ظاهر آن سرمایه گذاری بالایی رخ داده است. کنترل آن حالت کوچک تری داشته و چرخ های جلو رو به بیرون هستند.

گروه دیگر مدل های خانواده اسپایدر می باشند. از بهترین نمونه های ویلچر در دنیا است. محققان تولید کننده، نیرو محرکه دستگاه را در قسمت جلو تعبیه نموده تا اپراتور بتواند دسترسی بهتری به عملکرد دستگاه داشته باشد.

تعداد 6 چرخ در آن ها تعبیه شده که از سقوط احتمالی و برهم خوردن تعادل در بین آنها به خوبی جلوگیری شود. به همین خاطر این نمونه از ویلچر ها به اسپایدر معروف شده اند.

مشخصات ویلچر برقی آمریکایی

ویلچر برقی آمریکایی پرموبیل f5

از جمله بهترین مشخصات ویلچر آمریکایی داشتن باتری لیتیومی در خود بوده که با داشتن وزنی پایین سرعتی بالا را به اپراتور هدیه داده و به زندگی معنایی دوباره می بخشد.

در زمان خرید ویلچر برقی، مهم ترین عامل وزن محصول می باشد. تصور کنید که کالای خریداری شده دارای وزن بالایی باشد. به این ترتیب در عوامل مختلفی اعم از سرعت، ماندگاری و قدرت ویلچر تاثیر بسزایی خواهد داشت. از دیگر گزینه هایی که بر سرعت دستگاه موثر است بدنه بکار رفته، نوع موتور و نوع باتری می باشد.

بدنه دستگاه انتخابی باید از فلز قابل قبول و محکمی باشد. در صورت ضعیف بودن کار، امکان دارد که با گذشت زمان از کیفیت آن کاسته شده و با زنگ زدن مواجه گردد. این کار به خودی خود منجر به ایجاد خرج اضافی برای شما شده و از خریدی که انجام داده اید به کلی پشیمان خواهید شد.

جنس بدنه محصولات ارائه شده توسط این مجموعه آلومینیوم آلیاژی بوده و از نوع استیل ضدزنگ می باشد. این موضوع به سادگی وزن محصول را کاهش داده و نمونه مثبتی به شما ارائه خواهد داد. موتور تعبیه شده در دستگاه اگر نامرغوب باشد، امکان دارد که سرعت قابل قبولی برای شما به وجود نیاورده و حال شما را حسابی کسل کند.

موتورهای بکارگیری شده در ویلچر آمریکایی از نوع قوی براشلس بوده که نظر هر فردی را به سمت خود جلب نموده و مشتاقان زیادی را به دور خود فراهم نموده است. راندمان بالاتر این وسایل موجب شده تا فضای بهتری برای انجام کار توسط مخاطبین به وجود آید.

تفاوت ویلچر برقی آمریکایی و ایرانی

ایستا تمام برقی

ویلچر محصولی نیست که با یکبار دیدن مورد پسند شما واقع گردیده شود. زیرا نیاز های همه افراد برای خرید ویلچر یکسان نمی باشد. برخی استفاده کوتاه مدت داشته و بعضی قصد دارند مدت بیشتری از آن بهره مند شوند.

نیاز به داشتن اطلاعات کافی در مورد محصول، آگاهی شما را تا حدودی بالا برده و گول سخنان شیرین فروشنده را نمی خورید. بلکه با کمک قدرت ادراک و تحلیل خود نمونه های مناسب را در این باره شناسایی نموده و با چالش های گوناگون آن را بررسی می نمایید.

ویلچر های ایرانی با داشتن کیفیتی مرغوب و هزینه ای کم تر نسبت به قیمت ویلچر آمریکایی می تواند گزینه مناسبی برای دوستانی باشد که هزینه پایین تری برای خرید یک دستگاه مطلوب و مناسب در نظر گرفته و تدارک دیده اند. بدین طریق می توان سلیقه افراد مختلف را برانگیخته نمود و آن ها را راضی نگه داشت.

ویلچرهای آمریکایی به راحتی تا شده تا در موقع سفر و جابجایی فضای زیادی را اشغال نکرده و مشکلی بابت حمل و نقل به وجود نیاورد. چرخ های عقبی دستگاه را برای حفظ اصول و استاندارد ارگونومی بدن به حالت بزرگ تری تولید کرده اند.

وقتی به صورت مداوم در یک حالت چه نشسته یا ایستاده قرار گرفته باشید به صورت حتم بر روی عضلات پایینی بدن و ستون فقرات فشار زیادی وارد آمده، استخوان ها رو به پوکی رفته و یافت اسکلتی آن ها به کلی تحلیل می رود.

به همین خاطر لازم است که در زمان تامین صندلی برای نشیمن گاه از مواد درجه یک و برزنت های مرغوب بکارگیری شود تا نتیجه ای مطلوب، مناسب و ناب به همراه داشته باشد.

محل جایگیری پا و ساعد به خوبی مشخص شده تا کمترین آسیبی به آن ها وارد نشود. البته به دلیل اینکه در مورد افراد مختلف محل قرارگیری آن متفاوت است، به همین خاطر دارای پیچ تنظیم می باشند.

فروشندگان ویلچر برقی آمریکایی

ویلچر برقی مبله ایرانی

فروشندگان ویلچر آمریکایی نمونه های مورد نیاز وارداتی مشتری را در بسته بندی های مناسب و انتخابی دقیق به مشتری تحویل می دهند. مرغوبیت و کیفیت بالای ویلچر های ارائه شده توسط این گروه، موجب شده تا افرادی که متقاضی خرید آن هستند روز به روز بیشتر و بیشتر شده و  نرخ فروش روند رو به رشدی داشته باشد.

به خاطر قیمت مقرون به صرفه و مناسب و هم چنین کیفیت بالای محصولات نظر مشتریان در سراسر ایران اسلامی به این وسیله جلب شده و توانسته مشتریان بالایی را گرداگرد خود فراهم سازد. بدین خاطر طبیعی است که بر محبوبیت آن اضافه شده و خریداران بیشتری داشته باشد.

جهت خرید ویلچر آمریکایی استاندارد و مدرن می توانید به راحتی تلفن همراه هوشمند خود را روشن نموده و با اتصال به بستر بزرگ اینترنت به سایت شرکت مراجعه نمایید. نظرات سایر خریدارانی را که متقاضی خرید کالای مدنظر شما هستند را مطالعه نموده و از جهات مختلف آن را مورد سنجش قرار دهید.

به وسیله ارتباط با یکی از شماره های درج شده در تصویر، به علاوه دریافت اطلاعات مفید در خصوص کالای سفارشی خود لیست قیمت آن ها را نیز بدست آورید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *