Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 قیمت فوق العاده با ویلچر برقی مسافرتی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / قیمت فوق العاده با ویلچر برقی مسافرتی

قیمت فوق العاده با ویلچر برقی مسافرتی

قطعا شما بر این موضوع عنایت دارد که برای خرید ویلچر برقی مسافرتی باید نسبتا هزینه زیادی را پرداخت کنید. ویلچر برقی پیشرفته ترین نوع ویلچر می باشد و طبیعتا با توجه به امکانات بیشتری که در اختیار شما قرار می دهد، از مبلغ بیشتری نیز برخوردار است. بنابراین کاملا طبیعی می باشد اگر شما به دنبال تهیه این محصول با قیمت ارزانتر باشید که این نه تنها خواسته شما بلکه خواسته کثیری از خریداران است.
قطعا روش های مختلفی وجود دارد که بتوان با اتکا بر آنها، قیمت ویلچر برقی را مناسب تر از حالت عادی محاسبه نمود. به هر حال شما هر زمان که اراده تان به خرید این کالا تعلق گرفت، پیشنهاد می شود که در وهله اول از آخرین نرخ تعیین شده برای آن مطلع شده و برای خرید آن برنامه ریزی کنید. در جهت موفقیت در امر خرید، از مشورت کردن با افراد آگاه و متخصص نیز غافل نشوید.

قیمت فوق العاده با ویلچر برقی مسافرتی

ویلچر برقی مسافرتی چگونه تولید می شود؟

ویلچر برقی مسافرتی چگونه تولید می شود؟ساختار ویلچر برقی مسافرتی دقیقا به اجزای تشکیل دهنده آن وابسته است. سناریو تولید این ویلچرها نیز با تولید هر قسمت از قسمت های متعدد ویلچر انجام می شود و در نهایت با به پایان رساندن کل این قطعات و متصل کردن آنها به یکدیگر، ویلچر برقی مسافرتی تولید می گردد. سناریو تولید این اجناس به شرح مراحل زیر است:

تولید پشتی ویلچر یا صندلی: در تولید پشتی ویلچر معمولا از چرم درجه یک استفاده می شود تا فرد بدون هیچ مشکل بتواند تا چند ساعت بر روی آن بنشیند. بالش و پشتی صندلی نیز دقیقا از جنس چرم می باشد.

صندلی ویلچر به گونه ای طراحی و تولید می شود که تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل کنند و در مواردی حتی تحمل وزن های بیشتر را نیز دارد.

چرخ های بزرگ عقب و جلو: پس از تولید صندلی، نوبت به چرخ ها می رسد که قطعا یکی از اصلی ترین اجزای ویلچرهای برقی به شمار می رود. تحمل وزن سنگین بیشتر بر عهده این چرخ ها می باشد. به همین دلیل است که از چرخ های نسبتا بزرگ در این جهت استفاده می شود.

در این چرخ ها همچنین یک ترمز کوچک نیز تعبیه می شود که در زمان کشیده ترمز به وسیله فرد استفاده کننده، این چرخ ها از حرکت باز می ایستد.

پایه: پس از اتصال چرخ ها به صندلی، نوبت به اتصال پایه می رسد که پایین ترین قسمت را در تولید ویلچر های برقی تشکیل می دهد. پایه در قسمت تحتانی صندلی ویلچر قرار دارد و دقیقا در همان قسمتی تعبیه می شود که موتور به ویلچر برقی متصل می گردد.

دسته و کنترل: قاعدتا در جهت راحتی فرد در ویلچر های عادی، دو دسته در دو طرف ویلچر نصب می گردد که افراد بتوانند دست خود را بر روی آن بگذارند. حال در ویلچرهای برقی، قسمت کنترل نیز بر روی این دسته ها تعبیه می شود.

قسمت کنترل به درخواست خود فرد در دسته سمت راست یا در دسته سمت چپ قرار می گیرد.

چرخ های بزرگ در میانه: در ویلچرهای برقی، معمولا دو چرخ در میانه نیز قرار می گیرد و موتور ویلچر برقی زیر این چرخ ها قرار می گیرد. این چرخ ها وظیفه حفظ کنترل و تعادل ویلچر را بر عهده دارند.

عملکرد ویلچر برقی مسافرتی

عملکرد ویلچر برقی مسافرتیعملکرد انواع ویلچر مسافرتی برقی بسیار ساده می باشد و توجه مختصر به یکسری از نکات، می توانید به شکل خیلی ایده آل از این ویلچرها استفاده کنید و نهایت لذت را از استفاده از آن ها ببرید:

  • ابتدا باید تعیین کنید که بر حسب عادت می خواهید قسمت کنترل ویلچر را در سمت چپ قرار دهید یا سمت راست.
  • دسته آن قسمت از صندلی که قسمت کنترل بر روی آن تعبیه شده است را به سمت بالا بچرخانید و دو پیچ آن را باز کنید.
  • قسمت کنترل ویلچر را در دست بگیرید و در یک قسمت ایمن از منزل یا خارج از منزل، چند مرتبه از این ویلچر استفاده کنید تا به آن تسلط کامل پیدا کنید.
  • با فشار دادن دکمه سبز رنگ ویلچر رو به جلو حرمت می کند و با شاسی که در کنار آن تعبیه شده است می توانید جهت حرکت ویلچر را نیز به طور دقیق مشخص نمایید.
  • با فشار دادن دکمه قرمز می توانید ترمز کنید و ویلچر را از حرکت نگه دارید.

توجه داشته باشید که دکمه ترمز ویلچر را خیلی محکم فشار ندهید چون امکان واژگونی ویلچر در این حالت وجود دارد.

ویلچر برقی مسافرتی به صورت عمده در بازار

ویلچر برقی مسافرتی به صورت عمده در بازارویلچر مسافرتی به صورت عمده در بازار، بسیار متعدد می باشد و شرکت های تولید کننده بسیاری امروزه اقدام به تولید و توزیع انواع ویلچر با کیفیت خیلی مناسب نموده اند. امروزه بخشی از تاجران و سرمایه داران بزرگ ترجیح می دهند که این اجناس را در حجم زیاد و به صورت عمده تهیه نمایند زیرا ایشان بر مزیت های متعدد خرید عمده ویلچر اشراف کامل دارند. 

در خرید عمده این اجناس، قیمت خیلی مناسبی برای خریداران محاسبه می شود و همچنین افراد می توانند تا مدت طولانی این محصولات را در دسترس داشته باشند. به این ترتیب تا مدت خیلی طولانی احتیاجی به مراجعه مجدد به بازار در جهت خرید این ویلچرها نخواهد بود و در وقت، هزینه و انرژی افراد نیز صرفه جویی خوبی ایجاد می شود.

همچنین شما در این حالت، از موج بعدی تورم نرخ این ویلچرها نیز در امان خواهید ماند.

نحوه سفارش ویلچر برقی مسافرتی

نحوه سفارش ویلچر برقی مسافرتیسفارش ویلچر برقی مسافرتی اگر طبق یک راهنمایی درست و اصولی انجام شود قطعا با کیفیت بسیار ایده آل همراه خواهد بود. راهنمایی خرید ویلچر برقی مسافرتی به شرح زیر می باشد:

  • با توجه به وزن فرد استفاده کننده، یک ویلچر مطابق با نوع نیاز خود انتخاب کنید.
  • با مشورت گرفتن از افراد آگاه و متخصص، چند برند معتبر تولید کننده را به طور کامل و دقیق شناسایی نموده و بر روی یک برند به توافق کامل برسید.
  • سفارش و خرید خود را به شیوه ای انجام دهید که قیمت مناسب تری برای شما محاسبه شود.
  • حتما گارانتی و ضمانت خرید خود را دریافت کنید. دریافت گارانتی به این منزله می باشد که اگر تا مدت طولانی، کالای خریداری شده توسط شما آسیب دید، قطعا هیچ گونه ضرر مالی شما را تهدید نخواهد کرد.

اگر در خرید کلیه اجناس تخصصی موجود در بازار، همین روند را طی کنید، می توانید خرید خود را با کیفیت بسیار ایده آل انجام داده و نهایت بهره و استفاده را از خرید خود ببرید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *