خانه / ویلچر / قیمت ویلچر برقی تاشو ایرانی در اصفهان

قیمت ویلچر برقی تاشو ایرانی در اصفهان

عزیزانی که به هر دلیلی با ضایعات نخاعی مواجه هستند، عمدتا به هنگام مسافرت و جابجایی در نقاط گوناگون شهر به وسیله خودرو ها، به مشکلاتی برخورد می نمایند که قید سفر را می زنند. ویلچر برقی تاشو ایرانی در این مرحله به کمک شما آمده تا بتوانید در زمان دلخواه، به همراه دوستان، آشنایان و عزیزان خود به نقاط مختلف دیدنی و جذاب کشور عزیزمان ایران اسلامی رفته و از آن لذت ببرید. در واقع ویلچرهای تاشو به شما کمک می کنند که دیگر بهانه ای برای مسافرت رفتن و جابجایی های درون شهری نداشته باشید. جهت خرید ویلچر ایرانی تاشو، تلفن همراه خود را برداشته و با یکی از شماره های درج شده در زیر سایت به صورت مستقیم ارتباط برقرار نمایید.قیمت ویلچر برقی تاشو ایرانی در اصفهان

انواع ویلچر برقی تاشو ایرانی

انواع ویلچر برقی تاشو ایرانی انواع ویلچر برقی ایرانی با توجه به تفاوت هایی که در زمان ساخت آنها لحاظ شده شناسایی می شوند. بکارگیری پارچه های مناسب در نشیمن گاه و همینطور مواد اولیه ناب در ساخت دسته ها می تواند امکان حمل و نقل و جابجایی برای افراد گوناگون را بسیار ساده تر نموده و فشار وارد آمده به فرد را کاهش دهد تا احساس خستگی نکند.

رعایت ارگونومی دقیق بخش های مختلف ویلچر برقی، عملکردی مثبت برای مخاطب به همراه داشته و منجر به این می شود در اثر بکارگیری مداوم آسیبی به استخوان های تحتانی و نشیمنگاه او وارد نشود.

در نمونه هایی که از باتری 400 واتی تغذیه می شوند، سرعت بالاتری نسبت به سایر گزینه های برقی دارنـد و ایـن موجـب می شـود تا فـرد از داشـتن هم چین وسیله ای احساس خوشایندی به او دست داده و زندگی به کامش شیرین باشد.

اقسام مختلف ویلچر برقی ایرانی این امکان را می دهد که مصرف کننده بدون کمک کسی و احتیاج به فرد دوم، خودش به تنهایی تمامی فراز و فرود ها، چاله ها و سرعت گیرهای موجود در مسیر را پیموده و از پله های نامناسبی که برای افراد مبتلا به ضایعات نخاعی وجود دارد، به خوبی عبور نماید.

خرید ویلچر برقی تاشو در اصفهان

خرید ویلچر برقی تاشو در اصفهان به کمک تکنولوژی های به روزی که همواره در حال استفاده از آن ها هستیم، روش های خرید قدیمی کم کم منسوخ شده و بجای آن خرید اینترنتی به روی صحنه آمده است.

دیگر کسی تمایل به تحمل دود کارخانه های صنعتی و ترافیک ماشین ها برای رسیدن به مغازه های کالای پزشکی نیست، بلکه ترجیح می دهد زمانی که در منزل مشغول به استراحت بوده و از زندگی خود لذت می برد، دیتای گوشی موبایل خود را روشن نموده و با اتصال به بستر اینترنت، خرید ویلچر برقی اصفهان خود را انجام دهد.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر کربنی تاشو اکتیو سبک (4)

خرید ویلچر کربنی اکتیو سبک و راحت

ویلچر کربنی انقلابی عظیم در صنعت تجهیزات پزشکی و وسایل لازم برای معلولین ایجاد کرده است. شرکت تولید کننده مربوطه با استفاده از شیک ترین و بهترین قطعات در بدنه،

2 دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید.میخاستم بپرسم آیا به صورت اقساطی هم فروش دارید.

    • ریحانه نیکنام

      سلام خیر ما نقد کار میکنیم اما برای اطلاع از قیمت ها میتونید شمارمون رو داشته باشید تا از مشاوران بپرسید و یا استوری های ما رو دنبال کنید تا از مدل های دست دوم هم مطلع بشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *