Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 قیمت ویلچر تاشو سبک در بازار داخلی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / قیمت ویلچر تاشو سبک در بازار داخلی

قیمت ویلچر تاشو سبک در بازار داخلی

ویلچر تاشو سبک دارای تنظیمات زیاد و دقیق است که قیمت آن نیز نسبت به دیگر ویچلرها مناسب تر می باشد. این نوع ویلچر برای کسانی طراحی و تولید شده است که برای استفاده حرکتی خود، بیشتر از این وسیله استفاده می کنند و از آن ساعتهای بیشتری استفاده می نمایند. برخی از مدل های این ویلچر، این اجازه را می دهد تا کاربر تنظیمات خاص خود را برای حرکت روی آن سفارشی کند. عمق صندلی برای این نوع ویلچر در اندازه های بین 12 تا 20 اینچ می باشد که در بعضی از موارد نیز امکان تغییر دلخواه آن نیز وجود دارد.قیمت ویلچر تاشو سبک در بازار داخلی

نقاط قوت ویلچر تاشو سبک

نقاط قوت ویلچر تاشو سبکارتفاع صندلی در ویلچر تاشو سبک به کاربر این امکان را می دهد تا وقتی در ویلچر می نشیند، به او برای ثبات بیشتر کمک کند و به رینگ های چرخ نیز دسترسی بهتری داشته باشد.

این ویلچر معمولا از آلومینیوم ساخته می شود اما برای کم نگه داشتن وزن خود، می تواند از تیتانیوم نیز ساخته شود. ظرفیت تحمل وزن در این ویلچر بین 113 تا 136 کیلوگرم است.

چرخ های عقب در این ویلچر، در ابعاد 20 تا 26 اینچ هستند و دارای لاستیک های هوا یا جامد می باشند و البته چرخ های فیبر کربنی با تایرهای با فشار بسیار بالا در برخی از این نوع مدل ها استفاده می شود.

این نوع ویلچر دارای صفحات محوری قابل تنظیم نیز هست که اجازه تنظیم کردن چرخ های عقب را به کاربر می دهد. صفحات محور اجازه می دهد که چرخ های ویلچر برای دسترسی بهتر خم شود.

این نوع ویلچر دارای چند گزینه برای زیرپایی نیز هست. چند نوع گزینه نیز برای زیرپایی این ویلچر وجود دارد که کاربر معمولا زیرپایی آلومینیومی را انتخاب می نماید. این نوع ویلچر، یک زیرپایی با قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز ارائه می دهد.

بالا بردن وزن زیرپایی باعث سنگینی در عقب ویلچر می شود که با ماهیت رو به جلوی این ویلچر تناقض دارد. برای خرید ویلچر تاشو سبک می توان از سایت های اینترنتی معتبر نیز اقدام به خرید این نوع محصول کرد.

از نقاط قوت این نوع ویلچر نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود گزینه های بسیار برای تنظیمات
  • مناسب برای کاربر
  • امکان موقعیت گیری بسیار عالی
  • قابلیت تنظیمات مختلف
  • وجود لوازم جانبی زیاد در انواع مختلف

معرفی ویلچر تاشو سبک به خاطر داشتن کاربری آسان، راحتی کاربر و داشتن گزینه های زیاد پیشنهاد می گردد و در حال حاضر این ویلچر از بهترین و با کیفیت ترین ویلچرهای موجود در بازار است.

تجهیزات جانبی ویلچر تاشو سبک

تجهیزات جانبی ویلچر تاشو سبک انواع لوازم جانبی این ویلچر مانند انواع پشتی، زیر نشیمن وبسیاری از گزینه های دیگر وجود دارند که کار را برای کاربر راحت کرده است.

انواع تجهیزات جانبی این ویلچر جهت استفاده بهتر و راحت تر از این محصول قابل تهیه می باشد. انواع لوازم جانبی این ویلچر شامل کوله، تشک، چرخ های جلو و عقب، دسته ترمز، جک،باتری، جای قمقمه، کیف خرید، کمربند، میز غذای ویلچر می باشد.

در حال حاضر تمام لوازم جانبی این محصول نیز از طریق سایت های فروش این نوع ویلچر قابل تهیه می باشند و تمام این سایت ها، این تجهیزات را هم به صورت جداگانه و هم با خود ویلچر با قیمت مناسب و همچنین با کیفیت بالا به فروش می رسانند.

راهنمای خرید ویلچر تاشو سبک

راهنمای خرید ویلچر تاشو سبکویلچر تاشو سبک به عنوان یکی از اختراعات تکنولوژیک و مهمترین اختراعات برای افراد معلول می باشد. این محصول این امکان را می دهد که کاربر بتواند مستقل باشد و همچنین نیاز به وجود یک مراقب را نیز کاهش می دهد. برای خرید یک ویلچر تاشو سبک باید به موارد زیر اشاره کرد که به طور خلاصه به شرح هر کدام می پردازیم:

  • زیر پایی و زیر صندلی: این گزینه بهتری آپشن برای وقتی است که می خواهیم پا را نگه داریم و در عین حال احساس راحتی داشته باشیم. اکثر زیر پایی ها قابل جدا شدن می باشند تا قابلیت جابجایی را بالا ببرند. همچنین گزینه زیر صندلی نیز برای اینکه بخواهیم پای خود را بالا نگه داریم بسیار کاربرد دارد. این گزینه مشکلات ناشی از طول صفحه زیر پایی را برطرف می نماید.
  • حالت دسته: دسته های نرم باعث آسایش بازوها می شوند و همچنین به کاربر اجازه می دهند تا در هنگام تنظیم موقعیت صندلی، خود را به راحتی جابجا کنیم.
  • قاب آلومینیومی: انواع قاب سبک و آلومینیومی به راحت در دسترس می باشند که به خاطر وزن کم خود بسیار شناخته شده هستند. انواع ویلچر تاشو سبک که با قابهای آلومینیومی ساخته شده اند، نسبت به سایر ویلچرها با قابهای متفاوت بسیار ارزانتر هستند.
  • روکش صندلی سبک: صندلی های سبک از وسایل بسیار محبوبی است که در بین کاربران ویلچر بسیار ارزشمند می باشد. این ابزار راحتی و ثبات بیشتری را فراهم می کند.
  • گارد محافظ: این ابزار یکی از گزینه های مهم برای اضافه کردن به ویلچر می باشد. گارد محافظ معمولا از جنس فیبر، پلاستیک جامد و یا پارچه ساخته شده است که بسیاری از کاربران ویلچر این ابزار را مفید می دانند.
  • دکمه قفل موقت: این گزینه به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت نبود مراقب،  از حرکت ویلچر و از ایجاد خطر برای معلول جلوگیری می نماید. این گزینه از گزینه های بسیار مهم و کاربردي است که در هنگام خرید این نوع ويلچر باید به آن توجه داشت.
  • چرخهای بدون دردسر: انواع لاستیک هایی که در این نوع ویلچر مورد استفاده قرار می گیرند، با پلی اورتان پر شده و به صورت شیار دار و بدون دردسر هستند.

برای خرید این ویلچر باید به دوام بالا ، سبک وزن بودن آن و تمام گزینه هایی که در بالا اشاره شد توجه داشت تا همواره بتوان این محصول را از نوع درجه یک و اصل آن خریداری نمود.

فاکتور های مهم در تعیین قیمت ویلچر تاشو سبک

فاکتور های مهم در تعیین قیمت ویلچر تاشو سبکبا توجه به گزینه ها و آپشن های متنوع این ویلچر، کیفیت و دوام آن، قیمت ویلچر تاشو سبک نیز متفاوت می باشد. همواره باید سعی کنیم تا این محصول را از نوع با کیفیت و درجه یک و اصل خرید نماییم تا علاوه بر کارایی بالا، ماندگاری بالایی نیز داشته باشد.

قیمت این ویلچر بسیار مناسب است زیرا هرچقدر یک ویلچر سبک تر و دارای استحکام کمتری باشد، قیمت آن نیز کمتر می باشد. این نوع ویلچر را می توان از تولید کنندگان این محصول با قیمت بسیار مناسبی تهیه نمود.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *