Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 قیمت ویلچر دستی تاشو ایرانی ارزان - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / قیمت ویلچر دستی تاشو ایرانی ارزان

قیمت ویلچر دستی تاشو ایرانی ارزان

ویلچر دستی تاشو وسیله ای است که معلولان جسمی و حرکتی و کسانی که به هر دلیل توانایی حرکت ندارند می توانند از آن استفاده نمایند. این کالا در مدل های مختلف تولید می شود که شامل ارزان قیمت ترین آنها نیز می شود.

قیمت ویلچر دستی تاشو ایرانی ارزان

کاربرد های گسترده ویلچر دستی تاشو

کاربرد های گسترده ویلچر دستی تاشو در حرفه پزشکی ساخت لوازم و تجهیزاتی که بتواند به نوعی به بیماران مختلف کمک کند به روش های مختلف صورت می گیرد.

یکی از این فعالیت ها ساخت تجهیزاتی مانند ویلچر است که برای کمک به افراد ناتوان و معلول ساخته شده و هدف مهم از تولید آن کمک به ایجاد استقلال شخصی و عدم نیاز به کمک دیگران است.

این کار سبب خواهد شد تا معلولان بتوانند زندگی مستقلی داشته باشند و بتوانند در فعالیت های اجتماعی به گونه ای موثر حاضر شوند.

این امر سبب خواهد شد تا تمامی ناتوانان جسمی و حرکتی در هر گروه سنی اعم از اطفال، بزرگسالان و سالمندان بتوانند با کمک ویلچر کار های شخصی خود را به خوبی انجام دهند.

ویژگی تا شدن ویلچر سبب می شود تا این وسیله را در همه مکان ها به کمک وسیله نقلیه جا به جا کرد و در صورت لزوم از آن استفاده نمود.

با استفاده از این وسیله گروه های سنی مختلف مانند کودکان می توانند به مدرسه رفته و زندگی طبیعی خود را داشته باشند. به این جهت برای هر گروه سنی از سایز مورد نظر باید استفاده کرد. ضمن این که ساخت ویلچر دستی ایرانی به صورت سفارشی نیز قابل انجام است.

رنگ، چرخ جلو، سایز نشیمن گاه (کوچک، متوسط و بزرگ)  و امکانات ویلچر از جمله بخش هایی است که قابل سفارش به تولید کننده می باشد.

خرید ویلچر دستی برند ایرانی ارزان

خرید ویلچر دستی برند ایرانی ارزان ویلچر های دستی در انواع برند های ایرانی و تولید داخل به فروش میرسند. خرید ویلچر دستی ایرانی در مقایسه با مدل های خارجی با قیمت ارزان تری امکان پذیر است و این مزیتی برای خرید این تجهیزات به شمار می آید.

از طرفی به دلیل این که این وسیله تولید داخل است در صورت خرابی قطعات آن امکان تعویض و تعمیر قطعات آن به راحتی وجود دارد. به همین دلیل در مقایسه با نمونه های خارجی که ممکن است قطعات آن به راحتی قابل تهیه نباشند استفاده از این ویلچر ها مرجح تر است.

مدل های مختلفی که تحت شماره و عنوان خاصی می باشند شامل انواع ویلچر تاشو دستی و ویلچر دستی ساده تولید شده اند که هر کدام قیمت خاص خود را دارد. ویلچر های دستی قیمت ارزان تری در برابر سایر مدل های ویلچر دارند.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر کربنی تاشو اکتیو سبک (4)

خرید ویلچر کربنی اکتیو سبک و راحت

ویلچر کربنی انقلابی عظیم در صنعت تجهیزات پزشکی و وسایل لازم برای معلولین ایجاد کرده است. شرکت تولید کننده مربوطه با استفاده از شیک ترین و بهترین قطعات در بدنه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *