Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 قیمت ویلچر مسافرتی jts در سال 99 - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / قیمت ویلچر مسافرتی jts در سال 99

قیمت ویلچر مسافرتی jts در سال 99

ویلچر یک ابزار کاربردی و ضروری برای کاربران آن خصوص افراد کم توان و ناتوان است که به صورت دائمی و موقتی از آن برای جابجایی استفاده می‌کند و سبب می‌شود این افراد بتوانند تا حدود زیادی زندگی مستقلی داشته باشند.
ویلچر مسافرتی jts بسیار سبک  و راحت هستند و جابجایی افراد با این ویلچرها بسیار راحت و کنترل شده است که در دو نوع برقی و دستی در قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارند و امروزه یکی از پرفروش ترین ویلچر های مسافرتی هستند.

ویلچر سبک مسافرتی آلومینیومی (10)

نقد و بررسی ویلچر مسافرتی jts

ویلچر سبک مسافرتی آلومینیومی (8) ویلچر های مسافرتی قابلیت jts تا شدن بسیار راحت و سریع را دارند و  در هر حالت باز یا بسته حجم و وزن کمی دارند .
به دو دسته کلی معمولی و برقی تقسیم می شوند که نوع برقی آن برای افرادی که دچار ناتوانی و معلولیت دائمی هستند بسیار راحت تر است و انتخاب آن با شرایط آن ها همخوانی بیشتری دارد و سبب راحتی بیشتر آنها می شود اما افرادی که کم توان هستند و یا به علت کهولت سن و یا مشکلات مفصلی راه رفتن برایشان مشکل است می تواند از نوع معمولی استفاده کنند.
ویلچر های مسافرتی jts دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند  که بررسی کوتاه هریک از آن ها می پردازیم:

  • ابعاد مناسب و قابلیت تا شدن برای افراد معلول و کمتر توان اهمیت بسیار زیادی دارد و جابجا کردن آنها را راحت تر می کند که ویلچرهای مسافرتی از این قابلیت برخوردار هستند.
  •  مهمترین نکته در هنگام خرید این ویلچرها مسافرتی وزن پایین آن می باشد و واضح است که هر چه کوچکتر باشند وزن کمتری دارد و جابجا کردن آن به نسبت راحت تر می باشد.
  • برای استفاده در معابر مختلف مناسب باشند و چرخ های آن ها قابلیت و توانایی عبور از انواع مسیرهای متفاوت و مختلف از جمله خیابان های شیب دار، معابر تنگ و… را داشته باشد.
  •  ویلچرهای مسافرتی jts جدید قابلیت کنترل بسیار بالایی دارند که این ویژگی سبب می شود افراد مختلف در هنگام استفاده از آن و در مواقع لازم و ضروری به راحتی بتوانند آن را  کنترل متوقف کنند.

مسافرتی چرخ کوچک

ویلچر حمل بیمار مسافرتی

همانطور که در بالا راجع به محصول مسافرتی صحبت شد با همان ویژگی ها فقط با چرخ های کوچک تولید و در بازار عرضه می شود.
این محصول برای افرادی که خود توانایی حرکت دادن ویلچر را ندارند بیشتر استفاده میگردد.

وزن این محصول به حدود 10 کیلوگرم می رسد و به راحتی تاشده و می توانید جا به جا کنید.

خرید بهترین ویلچر مسافرتی ارزان قیمت

ویلچر سبک مسافرتی آلومینیومی (14) برای خرید ویلچر مسافرتی jtd می توانید به مراکز فروش و نمایندگی های lh مراجعه نمایید و انواع آن را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید.
همچنین برای استعلام قیمت ویلچر مسافرتی می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و انواع ویلچر مسافرتی را با یکدیگر مقایسه کنید و با کمک کارشناسان ما از هر نقطه کشور ویلچر مورد نظرتان سفارش دهید و تحویل بگیرید.

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر کربنی تاشو اکتیو سبک (4)

خرید ویلچر کربنی اکتیو سبک و راحت

ویلچر کربنی انقلابی عظیم در صنعت تجهیزات پزشکی و وسایل لازم برای معلولین ایجاد کرده است. شرکت تولید کننده مربوطه با استفاده از شیک ترین و بهترین قطعات در بدنه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *