Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 قیمت ویلچر ورزشی در بازار - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / قیمت ویلچر ورزشی در بازار

قیمت ویلچر ورزشی در بازار

قیمت ویلچر ورزشی در بازار بسته به نوع برند، نوع خرید، شرایط بازار متفاوت می باشد. به این  محصول صندلی چرخ دار می گویند و افرادی که دارای معلولیت جسمی هستند و ناتوان می باشند از آن استفاده می کنند.

قیمت ویلچر ورزشی در بازار

توضیحاتی در مورد ویلچرهای ورزشی

توضیحاتی در مورد ویلچرهای ورزشیویلچرهای ورزشی در بهترین و مناسب ترین حالت طراحی شده اند تا افراد بتوانند به راحتی روی آن ها بنشینند. تمام قسمت های مختلف این ویلچرها مانند تکیه گاه صندلی، نشیمنگاه، میزان روان بودن چرخ ها، دستگیره و ….باید حالت کاملا ارگانیک داشته باشند. در پشت صندلی ویلچرها یک دستگیره وجود دارد تا افراد بتوانند به راحتی ویلچر را کنترل کنند. این گونه محصولات دارای بخش های مختلفی صندلی، محل قرار گیری پا، چرخ های جلو و چرخ های عقب و…. می باشند. چرخ هایی که برای پشت ویلچر استفاده می شوند. معمولا اندازه ایی بزرگ دارند این چرخ ها دارای حلقه های پلاستیکی یا فلزی هستند تا بتوان به راحتی آن ها را حرکت داد. اما چرخ های جلو کوچک می باشند. این گونه محصولات توسط کسانی استفاده می شوند که دارای محدودیت حرکتی می باشند. از انواع ویلچرها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد.

  • صندل های چرخ دار ورزشی: این صندلی ها سبک و راحت می باشند و همان طور که از نامش پیداست برای ورزش های معلولین مورد استفاده قرار می گیرند مانند بسکتبال، تنیس، ماراتن ها و…. 
  • صندلی چرخ دار دستی: این نمونه همان طور که نامش پیداست به وسیله دست می توان آن را حرکت داد و جزو ارزان ترین و سبک ترین ویلچرها می باشد.
  • صندلی چرخ دار برقی: این نمونه از گران ترین ویلچرها می باشد و دارای ویژگی های زیر است که ما در زیر به آنها اشاره می کنیم. 1- این ویلچرها با باطری های قوی یا موتورهای الکتریکی کار می کنند. 2- این ویلچرها دارای امکانات فوق العاده ایی می باشند به عنوان مثال می توان با این صندلی ها ی چرخ دار از پله بالا رفت و حتی ارتفاع آن ها را تغییر داد. 3- در زمین های ماسه ایی به راحتی می توان از این ویلچرها استفاده کرد.
  •  ویلچرهای ایستاده : این نوع همان طور که از نامش بر می آید باعث می شود فرد بتواند به حالت ایستاده قرار بگیرد البته این نوع ویلچرها را می توان با یک پمپ هیدرولیک آن را به صورت نشسته هم در آورد.
  • ویلچرهای سه چرخ: این نمونه از پرکاربردترین و قدیمی ترین ویلچرها می باشد که فرد با استفاده از آن ها به راحتی و بدون کمک دیگران می تواند از پله بالا و پایین برود در واقع این ویلچرها باعث می شوند و قدرت مانور فرد بیشتر شود.
  • صندلی های چرخ دار ساحلی: این نمونه در کشورهای اروپایی استفاده می شود و باعث می شود تا فرد بتواند در محیط های شنی، آب و ماسه به راحتی حرکت کند.

تجهیزات جانبی ویلچر ورزشی

تجهیزات جانبی ویلچر ورزشیتجهیزات جانبی ویلچر ورزشی برای راحتی و آسایش فرد می باشند که شامل موارد زیر می شوند:

  • چتر: این گونه محصولات دارای چتر می باشند و این باعث می شود که در هنگام استفاده از ویلچر اگر باران آمد شما به راحتی بتوانید با زدن یک دکمه از چتر استفاده کنید و از خیس شدن خود جلوگیری کنید چتر این ویلچرها معمولا بر روی دسته ویلچر نصب می شوند. حتی زمانی که آفتاب شدید می باشد شما می توانید با زدن این چترها خود را در مقابل نور خورشید حفظ کنید.
  •  جا لیوانی: کسی که از ویلچر استفاده می کند نمی تواند به طور همزمان لیوان هم در دست خود نگاه دارد به خاطر همین ویلچر باید دارای جا لیوانی باشد تا فرد بتواند آب و نوشیدنی مورد نیاز را با خود حمل کند.
  • سینی: صندلی های چرخ دار دارای سینی می باشند تا فرد هنگام نوشتن نیازی نباشد به کنار میز برود و به راحتی با کشیدن سینی می تواند بنوسید علاوه بر این از سینی می توان برای خوردن غذا هم استفاده کرد.
  • دستکش : در هنگام هل دادن ویلچرهای دستی ممکن است دست شما زبر شود و یا ممکن است دست شما آلوده شود برای همین در هنگام استفاده از این محصولات باید از دستکش استفاده کرد.
  • شما در هنگام استفاده از ویلچر باید ایمنی کامل را داشته باشید برای این منظور ویلچرها مجهز به رفلکتور هستند. این رفلکتورها باعث می شوند تا از نقاط دور دیگران بتوانند ویلچر شما را مشاهده کنند و از ایجاد حوادث جلوگیری کنند. رفلکتورها دارای چراغ یا بازتاب کننده نور هستند تا دیگران از فاصله های دور علی الخصوص هنگام شب بتوانند ویلچر شما را تشخیص دهند.
  • شما در هنگام استفاده از ویلچرها ممکن است از محیط هایی حرکت کنید که ممکن است ویلچر نتواند از آن جا عبور کند به خاطر همین صندلی های چرخ دار دارای رمپ قابل حمل می باشند تا بتوان با کمک آن ها هر گذرگاه یا پیاده رویی را ایجاد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

        

راهنمایی برای انتخاب بهترین ویلچر ورزشی

راهنمایی برای انتخاب بهترین ویلچر ورزشیراهنمایی برای انتخاب بهترین ویلچر ورزشی شامل موارد زیر می شود:

  • ویلچرهای ورزشی باید سبک باشند تا فرد به راحتی بتواند با آن ها حرکت کند.
  • برای خرید این محصول باید به سراغ برندهای برتر رفت.

اگر بخواهیم به معرفی ویلچر ورزشی بپردازیم باید به سبک بودن آن ها اشاره کرد. در هنگام انتخاب ویلچر ورزشی باید به نوع ورزشی که می خواهیم با این ویلچرها انجام دهیم توجه کنیم.

قیمت انواع ویلچر ورزشی

قیمت انواع ویلچر ورزشی قیمت انواع ویلچر ورزشی بسته به شرایط عرضه و تقاضا متفاوت می باشد. قبل از خرید این گونه محصولات باید به گزینه های زیر توجه کرد:

  • نوع استفاده خود از این محصولات را مشخص کنید: قبل از خرید ویلچرها حتما به نوع استفاده خود از این ویلچرها توجه کنید به عنوان مثال ویلچرهای ورزشی بسیار سبک هستند و برای استفاده روزانه مناسب نیستند.
  • به محل زندگی یا محل کار خود توجه کنید:  به عنوان نمونه فردی که بیرون از خانه کار نمی کند یا محل زندگی آن کاملا صاف می باشد با فردی که بیرون از منزل کار می کند و در هنگام رفت و آمد از محیط های شیب دار یا پله عبور می کند نوع ویلچرش متفاوت می باشد.
  • در هنگام خرید این محصولات باید به وضعیت جسمی خود توجه کنیم. به عنوان نمونه فردی که خودش به تنهای می تواند ویلچر را حرکت دهد با فردی که به کمک دیگران نیاز دارد نوع ویلچرش فرق می کند.
  • در هنگام خرید این گونه محصولات باید به دسته های آن ها توجه کنیم. دسته ویلچرها انواع مختلفی مانند طول کامل، لوله ای، جمع و جور و….. دارند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.
  • زیرپایی و کفه ویلچرها باعث می شوند فرد به راحتی بتواند حرکت کند. به خاطر همین در هنگام خرید باید به زیرپایی ویلچرها توجه کنیم.
  • اگر قصد خرید ویلچرهای برقی را دارید باید به نوع کار کردن آنها توجه کرد این ویلچرها به وسیله انگشت ها، چانه یا سوئیچ کنترل می شوند.


درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر برقی تاشو بتا 25 - 7

ویلچر برقی بتا 25 فراتک، خریدی مطمئن

Warning: Undefined array key "file" in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-includes/media.php on line 1723 خرید ویلچر برقی بتا 25 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. هم اکنون می‌توانید به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *