Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /home/bersooco/domains/bersooco.com/public_html/wp-content/themes/ARAD/framework/functions/mega-menus.php on line 326 محل خرید ویلچر برقی ایرانی - برسو - مرکز خرید و فروش انواع ویلچر
خانه / ویلچر / محل خرید ویلچر برقی ایرانی

محل خرید ویلچر برقی ایرانی

شاید در گذشته نه چندان دور حجم قابل توجهی از ویلچر های مورد استفاده توسط معلولین کم توان ذهنی و جسمی را ویلچر های معمولی تشکیل می دادند، اما خوشبختانه در سال های اخیر با عرضه ویلچر برقی ایرانی امکان استفاده از این محصولات برای مصرف‌ کنندگان متفاوتی از جمله معلولین کم توان جسمی فراهم شده است.

 

مناسب ترین نوع ویلچر برای معلولان کم توان

ویلچر برقی مبله تخت شو 154-B (3)

شرکت های تولید کننده انواع مختلف ویلچر برای معلولین کم توان با تولید ویلچر های برقی و معمولی امکان دسترسی به انواع متفاوت این محصول را برای این نوع از استفاده کنندگان و خانواده‌های آنها فراهم کرده اند، از این رو بسیاری از خانواده های سرپرست افراد معلول و کم توان با خرید ویلچر برقی ایرانی این امکان را برای افراد کم توان به وجود می آورند تا آنها بتوانند برای طی کردن مسافت های طولانی از این وسیله ها استفاده کنند.

البته باید توجه داشت که در کنار انواع مختلف ویلچر های برقی تولید شده توسط شرکت های تولید کننده، تولید ویلچر های معمولی نیز همچنان رواج گسترده ای دارد چرا که معمولاً استفاده کنندگان این محصولات برای موقعیت های مختلفی مانند حضور در حمام یا جاهای دارای رطوبت معمولا از ویلچرهای ساده استفاده می کنند، البته نکته دیگری که موجب استفاده از ویلچر ساده می شود این است که این نوع ویلچر ها معمولاً به علت عدم داشتن تجهیزات جانبی الکترونیکی مانند باتری وزن بسیار کمتری نسبت به ویلچر های برقی دارند از این رو برای جابجایی های ساده و مسافت‌های کوتاه مناسب تر به نظر می رسند.

مزیت های ویلچر های برقی نسبت به ویلچر ساده: انواع متفاوت ویلچرهای برقی معمولاً برای استفاده در محیط خیابان و تردد های طولانی مدت و برای طی طریق مسافت طولانی بسیار مناسب هستند، چرا که معمولا استفاده از ویلچر معمولی نیازمند صرف انرژی قابل توجهی توسط پرده کم‌توان می باشد، از این رو برای رفت و آمد های طولانی مانند رفت و آمد میان منزل و محل کار استفاده از ویلچر برقی می تواند به عنوان یکی از وسیله‌های کارگشا برای افراد کم توان به حساب بیاید، این نوع ویلچر ها به علت دارا بودن انواع مختلف باتری های گوناگون ظرفیت‌های شارژی متفاوتی دارند و معمولاً نوع موتور به کار رفته در ساخت آنها نیز تاثیر بسزایی در میزان مصرف باتری آنها دارد از این رو معمولاً افراد استفاده کننده وابسته به نوع مصرف خود اقدام به انتخاب یک وسیله مناسب می کنند.

یکی دیگر از مسائل تاثیرگذار بر انتخاب یک ویلچر مناسب برای افراد کم توان می تواند مقدار وزن فرد استفاده کننده باشد، چرا که معمولاً شرکت های تولید کننده محصولات خود را با قابلیت تحمل وزن های گوناگون می سازند چرا که معمولاً مواد اولیه به کار رفته در فرایند تولیدی ویلچر وابسته به وزن قابل تحمل آن متغیر است و در وزن خود ویلچر نیز تاثیر می گذارد از این روش معمولاً افراد استفاده کننده تلاش می کنند تا مناسبترین نوع ویلچر را انتخاب نمایند.

نکته قابل توجه دیگری که در انتخاب یک ویلچر مناسب برقی تاثیر می گذارد شرایط فرد استفاده کننده از آن است، چرا که معمولا شرکت های تولید کننده ویلچر های مناسب برای افراد کم توان ذهنی را به گونه ای طراحی می کنند که قسمت کنترل کننده حرکتی آن در اختیار فرد راهبر باشد. ولی صندلی های چرخ دار مناسب برای افراد کم توان که دارای معلولیت ذهنی نمی باشند معمولاً به گونه ای طراحی می شوند که کلیدهای کنترل ویلچر برقی در اختیار خود فرد باشد تا بتواند بدون نیاز به کمک دیگران از آن استفاده نماید.

جنس بدنه ویلچر برقی ایرانی

جنس بدنه ویلچر برقی ایرانیجنس ویلچر برقی ایرانی معمولاً از وسایل استاندارد بین المللی در تهیه انواع مختلف ویلچر ها تبعیت می کند، از این رو معمولاً در بدنه آنها از فلز آلومینیوم با آلیاژ های مختلف بهره می گیرند تا در عین سبکی حاصل از استفاده آلومینیوم دارای مقاومت قابل توجهی باشد و بتواند وزن فرد استفاده کننده را به بهترین شکل ممکن تحمل نماید

اما معمولاً سایر قسمت های طراحی شده در بدنه ویلچر برقی از مواد اولیه های گوناگونی مانند پلاستیک برای قسمتهای در معرض سایش، چرم برای قسمتهای نشیمنگاه و پشتی، فوم پلاستیکی برای قسمت‌های تحمل کننده وزن بدن (برای ایجاد راحتی هنگام استفاده) و سایر مواد اولیه رایج دیگر ساخته می شود.

از این رو معمولا ویلچر های برقی در جنس های گوناگونی عرضه می‌شود تا استفاده کنندگان بتوانند به راحتی نسبت به نوع نیاز خود ویلچر متناسب را انتخاب نمایند.

هنگام خرید ویلچر برقی ایرانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید ویلچر برقی ایرانی به چه نکاتی توجه کنیم؟در هنگام انتخاب یک ویلچر برقی باید به نکاتی از قبیل موارد زیر دقت کافی را داشت.

وزن قابل تحمل توسط ویلچر: همانطور که گفته شد یکی از مسائل تاثیر گذار در انتخاب یک ویلچر مناسب وزن قابل تحمل توسط دستگاه می باشد.
میزان نگهداری شارژ توسط باطری ویلچر برقی: ویلچرهای برقی مختلف با توجه به نوع استفاده های گوناگون آنها دارای باتری ها ای با ظرفیت شارژ دهی متفاوت هستند از این رو معمولاً استفاده کنندگان وابسته به نوع نیاز خود اقدام به تهیه ویلچر مناسب با قابلیت شارژ دهی متفاوت می کنند.
جنس بدنه: با توجه به اینکه بعضی از افراد دارای پوستی خاص می باشند، در صورتی که پوست آنها به نوع خاصی از مواد حساسیت دارد باید در هنگام تهیه ویلچر توجه کافی را به این موضوع به خرج دهند.
نوع طراحی ویلچر: همانطور که گفته شد بعضی از ویلچر ها برای افراد کم توان ذهنی و بعضی دیگر برای افراد کم توان جسمی طراحی شده اند، از این رو هنگام تهیه ویلچر ها باید به این موضوع دقت کافی داشت.

خرید ویلچر برقی ایرانی از مراکز معتبر

خرید ویلچر برقی ایرانی از مراکز معتبرهر چند در سال های گذشته حجم قابل توجهی از ویلچرهای برقی مورد استفاده در داخل کشور به واسطه واردات در اختیار مصرف کنندگان قرار می گرفت، که البته وارداتی بودن کالاها نیز تهیه لوازم یدکی آنها در بسیاری از موارد کار سختی به حساب می‌آورد و قیمت محصولات نیز به علت پرداخت بسیاری از هزینه های معمول واردات مبلغ چشمگیری داشت، اما خوشبختانه در سال‌ های اخیر تولید انواع مختلف ویلچر برقی در داخل کشور امکان تهیه ویلچر برقی ایرانی مناسب را برای استفاده کنندگان این دستگاه ها فراهم کرده است.

عرضه اینترنتی انواع مختلف ویلچر برقی این امکان را به وجود آورده است تا مصرف کنندگان این محصولات بتوانند با انجام مقایسه های مورد نیاز و کسب اطلاعات کافی نسبت به انتخاب یک محصول متناسب برای تامین نیاز خود اقدام نمایند.

 

  • تبلیغات:
  1. دستگاه فیزیوتراپی که به ربات تبدیل می شود

  2. دستگاه تست قند خونی که می تواند فشار خون را نشان دهد

  3. تاثیرات منفی پیراهن ورزشی برای سلامتی!

  4. از اولین دستگاه تست قند خون چه می دانید؟

درباره ی mohsen

مطلب پیشنهادی

ویلچر دستی مسافرتی 9001

خرید و قیمت ویلچر مسافرتی 9001 ایرانی

ویلچر های مسافرتی عموما محصولاتی ساخته شده با بدنه آلومینیوم هستند که سبک باشند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *